معرفی دوربین مداربسته ضد آب

معرفی دوربین مداربسته ضد آب

دوربین مداربسته ضد آب چیست؟ دوربین های مدار بسته Outdoor که مخصوص نصب در محیط های خارجی هستند طوری طراحی می شوند تا بتوانند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند و اجزای داخلی آنها از تخریب مصون بماند. به این دوربین ها به اصطلاح دوربین مداربسته ضد آب گفته می شود. دوربین مداربسته ضد آب در مدل های مختلف بولت، باکس و در دو نوع آنالوگ و IP عرضه می شوند. با وجود پارامتر ضد آب نیز نمی توان هیچ یک از دوربین های مداربسته را عایق مطلق نامید و تنها می توان میزان مقاومت آن ها را در برابر گرد و غبار، آب و ضربات احتمالی اندازه گیری کرد. بعضی از این دوربین ها دارای ویژگی های دیگری نظیر ویژگی ضد خرابکاری، امکان دید در شب و لنزهای قابل تنظیم  هستند.

اصطلاح ضد آب به صورت کلی معنایی بسیار گسترده دارد. این اصطلاح میتواند در مورد طیف وسیعی از محصولات مورد استفاده قرار گیرد. در واقع نمی توان هیچ پوششی را به طور مطلق ضد آب فرض کرد. اما میتوان درجه مقاومت آنها در مقابل نفوذ آب را بررسی کرد. این مقاومت از طریق استاندارد IP مورد بررسی قرار میگیرد. این استاندارد مشخص میکند هر پوشش تا چه اندازه ای میتواند در مقابل نفوذ آب از خود مقاومت نشان دهد.

دوربین های ضد آب به طور عمومی IP بالاتر از 65 دارند. پوششی با این درجه از مقاومت می تواند از نفوذ آب باران از دوربین محافظت کند.

در صورتی که به دنبال پوششی باشید که بتواند از دوربین در داخل آب محافظت کند باید از پوشش های با IP بالاتر از 89 استفاده کنید که البته دارای مشخصات و خصوصیات خاصی هستند.

تست ضد آب بودن دوربین چطور صورت می گیرد؟

استاندارد IP تست هایی مربوط به خود دارد که با به صورت کامل مطابق با قوانین تعیین شده صورت خواهد گرفت. از آنجایی که دوربین های مداربسته معمولا دارای استاندارد IP66 هستند برای تست آنها پس از پوشاندن قسمت پشتی دوربین (قسمت نصب شدن دوربین به دیوار یا سقف) با پمپ های فشار قویی از جهات مختلف آب را برای مدتی معین به سمت دوربین می پاشند و اجرای این تست نباید اختلالی در عملکرد دوربین ایجاد کند.

 

بیشتر بخوانید:    تی وی تی    اچ ار یو ای

 

دوربین مداربسته ضد آب چیست؟

اما در مورد خاصیت ضد آب بودن این دور بین ها باید بدانید که اصطلاح ضد آب به صورت کلی معنای بسیار گسترده ای دارد. این اصطلاح در مورد طیف وسیعی از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد اما در واقع نمی توان هیچ وسیله ای را به طور مطلق ضد آب دانست. اما می توان بر اساس استانداردها درجه مقاومت آنها در مقابل نفوذ آب را مورد بررسی قرار داد.

این استاندارد را با نام استاندارد IP می شناسیم . استاندارد IP نشان می دهد که هر وسیله الکتریکی تا چه میزان می تواند در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان دهد. اما در مورد دوربین مداربسته ضد آب عدد IP  به طور کلی باید بالاتر از 65 باشد. تنها در این صورت است که می توان گفت دوربین مورد نظر می تواند در برابر نفوذ آب و باران مقاوم باشد.  اما چنانچه به دنبال دوربین مداربسته ضد آب هستید که بتواند مستقیما در داخل آب کار کند و خراب نشود، عدد استاندارد IP آن باید بالاتر از 89 باشد که البته جزو دوربین های مداربسته خاص دسته بندی می شود.

آیا می توان دوربین مداربسته ضد آب را در آب غوطه ور کرد؟

همانطور که گفتیم  نمی توان دوربین مداربسته ضد آب را در آب غوطه ور ساخت چون این دوربین ها معمولا دارای استاندارد IP66 و نهایتا  IP67 هستند. چنانچه این دوربین ها را از جهات مختلف در معرض آب پر فشار قرار دهید آسیبی نمی بینند اما اگر در آب غوطه ور سازید احتمالا از کار خواهند افتاد. در مورد دوربین مداربسته ضد آب با استاندارد IP67 نیز به صورت موقت قابلیت غوطه ور سازی در آب را دارند.

کاربرد دوربین مداربسته ضد آب

معمولا کاربرد دوربین مداربسته ضد آب زمانی است که قصد دارید دوربین را در محیط بیرونی و خارج ازخانه نصب کنید. دوربین مداربسته ضد آب معمولا در برابر عوامل طبیعی مانند باران یا رعد و برق مقاوم است. ویژگی IP می تواند میزان مقاومت دوربین مداربسته در برابر برف، باران، تگرگ و گرد و غبار را مشخص کند دوربین هایی که IP بیشتر از 66 دارند در دسته دوربین های ضد آب قرار می گیرند. دوربین های متفاوت ممکن است ویژگی های مختلفی داشته باشند. شما باید دوربین مناسبی را بیابید که بتواند تمام نیازهای نظارتی شما را برطرف سازد. در ادامه به چند نکته مفید درباره چگونگی انتخاب سیستم مدار بسته ضد آب اشاره شده است.

کیفیت دوربین مداربسته را بسنجید

دوربین مداربسته ای که قصد خرید آن را دارید باید تصاویر را با کیفیت قابل قبولی ثبت کند. این ویژگی بسیار مهم است، به ویژه اگر کاربری حساس و مهمی داشته باشید. یک دوربین مداربسته OUTDOOR با کیفیت باید دارای پارامتر های همچون دید در شب، ضد ضربه، نویز گیر… باشد.

 بررسی ویژگی ضد آب بودن

ویژگی ضد آب بودن برای مناطقی با آب و هوای بارانی و برفی بسیار هائز اهمیت خواهد بود. این بدین معنا است که دوربین شما باید در فصول بارانی مقاومت خوبی داشته باشد. هنگام خرید دوربین مداربسته توجه داشته باشید که دوربین شما از پارامتر ضدآب بودن پشتیبانی می کند یا خیر. برای چک کردن IP دوربین مداربسته باید به دیتا شیت آن مراجعه کنید.

دوربینی را انتخاب کنید که گارانتی خوبی دارد

یکی از مواردی که هنگام خرید دوربین مداربسته باید به آن توجه کنید گارانتی است. شرکت تولید کننده باید تضمین کند که دوربین مدار بسته ضد آب است و می تواند در برابر نفوذ آب و باران مقاومت کند. با استفاده از ضمانت نامه می توانید در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را نسبت به تعمیر یا تعویض دوربین انجام دهید. به صورت کلی بهتر است از خرید دوربین های NONAME و فیک که بدون گارانتی در بازار ارائه می شوند خودداری کنید.

 برای مطالعه بیشتر:    دوربین حارس    دوربین مداربسته  

 

۰ ۰

واکنش های نامطلوب به خصوص باابزارخانگی

واکنش های نامطلوب به خصوص باابزارخانگی


همانطور که گفته شد لیزر موهای زائد بسیار ایمن است و بسیاری از افراد آن را به خوبی تحمل می کنند. با این حال، برخی از دستگاه ها می توانند برای گروه کوچکی از افراد مشکل ایجاد کنند. به همین دلیل او به شما توصیه می کند در صورت امکان به خدمات حرفه ای پایبند باشید. از لوازم خانگی خودداری کنید.)

بنابراین، این دستگاه ها به اندازه یک درمان حرفه ای انرژی ارائه نمی کنند. و از آنجایی که آنها سطوح پایین تری از انرژی ساطع می کنند، برخی از آنها در واقع می توانند رشد مو را تحریک کنند - بنابراین ممکن است کمی پفک هلو بیشتر در این ناحیه ظاهر شود. کلی هشدار می دهد که این کاملا برعکس آن چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم.

او توضیح می دهد: "برای برخی، طول موج ممکن است برای یک نوع پوست ایمن نباشد. بنابراین من همیشه می گویم اگر از یک لوازم خانگی استفاده می کنید، ابتدا یک ناحیه کوچک پنهان را امتحان کنید. چند هفته بعد از این فرصت." و سپس اگر مشکلی ندارید، احتمالاً می توانید ادامه دهید و منطقه بزرگتری را درمان کنید.»

اما در نهایت: شغل بهترین گزینه برای شماست. یک متخصص پوست یا زیبایی دارای مجوز می تواند مشکلات را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل تشخیص دهد، خدمات را مطابق با نیازهای شما انجام دهد (در ادامه بیشتر توضیح دهید)، و در این راه به شما کمک کند.

مطلوب ترین های انان کدامند
چه درمان حرفه ای دریافت کنید و چه خودتان آن را به راحتی در خانه انجام دهید، برای نتیجه مطلوب نیاز به یک سری جلسات دارد. با ابزار مناسب، دومی می تواند راحت تر و مقرون به صرفه تر باشد. از گجت هایی با ویژگی های خنک کننده گرفته تا گجت هایی با فناوری اندازه گیری رنگ پوست، اینها بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی برای از بین بردن موهای زائد بدن هستند.

اولین تجربه ی شما در حذف موهای زائد چه بود؟ آیا شرکت رابین مدیکال تجربه خوبی داشتید؟


اولین تجربه من درشرکت رابین مدیکال بوده و حذف موهای زائد در سن 25 سالگی بود که متوجه شدم چقدر مو روی بازوهایم وجود دارد. با ناراحتی مادرم (و برخلاف توصیه او)، شروع به تراشیدن دست‌هایم و چند سال بعد، تراشیدن پاها و زیر بغل‌هایم کردم. وقتی 27 سالم بود یکی از برادران عزیزم تصمیم گرفت در مورد موهای بالای لبم نظر بدهد و بگوید: "اوه وای، نمی دانستم شما سبیل دارید!" البته او از معصومیت محض صحبت کرد، اما افسوس - من با اپیلاسیون آشنا شدم و با برداشتن ابروهایم آن را به روال زیبایی خود اضافه کردم.

واینکه ممکن است دائمی نباشد!
مردم لیزر موهای زائد را با حذف دائمی موهای زائد یکی می دانند. همیشه اینطور شروع نمی شود، ممکن است برای همه انواع مو کارایی نداشته باشد. او می گوید: "اگر موهای شما واقعا روشن، سفید یا خاکستری باشد، کار نمی کند." این روش برای این سایه های مو جواب نمی دهد زیرا لیزر در واقع رنگدانه یا رنگ مو را در فرآیند حذف هدف قرار می دهد. این روش کار می کند. اساساً، اگر موهای شما به اندازه کافی تیره نباشد که لیزر رنگدانه را تشخیص دهد، لیزر چیزی برای هدف قرار دادن نخواهد داشت.

علاوه بر این، حتی اگر موهای بدن شما به اندازه کافی تیره باشد، ممکن است برای حذف دائمی موهای زائد موثر نباشد. او می گوید: "من دوست دارم اسم آن را لیزر موهای زائد بگذارم، زیرا ممکن است برای شما دائمی نباشد. بسیاری از ما که این کار را انجام می دهیم، باید سالی یک یا دو بار در اینجا یا آنجا درمان لمسی داشته باشیم." او می گوید.

 

https://unsplash.com/@osamamedina2

https://www.evernote.com/shard/s496/sh/a16a8e83-652a-b3e5-6a24-c3f0a3f18927/5219935dd098e9b4d3d6385e894dc30f

https://www.liveinternet.ru/stat/rabinmedical.com/

https://coub.com/osamamedina2

https://giphy.com/channel/OsamaMedina2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/84a7b139-f223-4050-9ee1-5b6a1bce9824/Osama-M

https://www.fanfiction.net/~osamamedina2

https://seekingalpha.com/user/56699668/comments

https://www.spreaker.com/user/16606001

https://justpaste.it/441xy

https://www.atlasobscura.com/users/osamamedina2

https://trello.com/u/osamamedina2

https://www.diigo.com/user/osamamedina2

https://www.blogtalkradio.com/osamamedina2

https://gitlab.com/OsamaMedina2

https://www.viki.com/users/osamamedina2_762/about

https://visual.ly/users/osamamedina2/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/osamamedina2

https://infogram.com/untitled-chart-1hxr4zxwp9w5o6y?live

 

 

۰ ۰

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through SpotifyYouTubeBeatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210787

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690559.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna626

http://edu.fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://jobs.ict-edu.uk/user/kaybush3/

http://ict-edu.uk/user/kaybush3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cd3e7ab2-41c5-4d5d-847c-c617b4c85307

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://blackwhitepromotion.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/kaybush3.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KayBush3

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

 

 

۰ ۰

داکرومات چیست؟

داکرومات

داکرومات به عنوان یکی از روش های پوشش دهی فلزات شناخته می شود.فرآیند پوشش دهی فلزات باعث افزایش طول عمر مفید تجهیزات می گردد.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی روش Dacromet، به بحث درباره مزایای آن نسبت به سایر روش های پوشش دهی بپردازیم.

داکرومات چیست؟

داکرومات (Dacromet) یک پوشش معدنی متشکل از روی و آلومینیوم است که

بر پایه آب و اکسید کروم مورد استفاده قرار می گیرد. داکرومات را می توان نوعی چسب معدنی نیز معرفی کرد که

در بسیاری از صنایع برای پوشش دهی متریال فلزی کاربرد دارد.

پوشش داکرومات عمدتا برای متریال فلزی با ابعاد کوچک و متوسط استفاده می شود.

این پوشش در مقایسه با روش های پوشش دهی قبل از خود ویژگی های بسیار خوبی را به ارمغان آورده است.به کمک آن می توان از بروز خوردگی و فرسایش در سطح فلزات به خوبی جلوگیری نمود.

البته لازم به ذکر است که میزان مقاومت رابطه مستقیمی با نحوه پوشش دهی و ضخامت آن دارد.

داکرومات چیست

روش اجرای Dacromet

همان طور که اشاره کردیم، روش Dacromet عمدتا برای قطعات فلزی با سایز کوچک یا متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.به عنوان مثال می توان به پیچ و مهره های فلزی اشاره کرد.

خط تولید داکرومات

به خط تولید داکرومات مورد استفاده در پوشش دهی داکرومات، اصطلاحا Dip-Spin می گویند. در این فرآیند قطعات فلزی در یک سبد قرار می گیرند. داخل سبد نیز از محلول مورد نظر پر می شود. به این ترتیب فرآیند پوشش دهی انجام می پذیرد.

نکته مهم در تولید داکرومات  پوشش دهی Dacromet این است که در هر سیکل پوشش دهی، قطعات باید در مدت زمان 15 دقیقه در دمای تقریبی 321 درجه سلسیوس حرارت ببینند.

البته در صورتی که سایز قطعات مورد نظر بزرگ تر باشد، معمولا از روش غوطه وری یا اسپری محلول روی سطح فلز استفاده می کنند.

قطعاتی که با استفاده از اسپری پوشش دهی می شوند، به مدت 15 دقیقه در دمای حداکثر 177 درجه سلسیوس حرارت می بینند.

لازم به ذکر است که در صنایع مختلف با توجه به کاربردهای مدنظر، ضخامت پوشش Dacromet بین 6 تا 12 میکرون متغیر است.

 

 

۰ ۰