نكات مهم در انتخاب يك آرام پز

بسيار از آشپزخانه ها امروزه مجهز شده اند و انواع مختلفي از دستگاه هاي مختلف در آن يافت مي شود. اين دستگاه ها كار را ساده تر كرده اند. وسايلي مانند زودپز، آرام پز و بسياري از موارد ديگر كه سرعت پخت و پز را بسيار افزايش داده اند. يكي از اين وسايل آرام پزهاي برقي هستند كه  موجب پخت عالي غذا مي گردد. غذا درون اين آرام پز قرار گرفته و سپس به آرامي و تدريجي پخت و  پز انجام مي گيرد.  براي انتخاب بهترين آرام پز موجود در بازار بايد به يك سري نكات توجه ويژه شود تا بنوانيد بهترين مدلهاي آن را خريداري نماييد.

نكات مهم در انتخاب يك آرام پز

w4_31pi.jpg

ظرفيت آرام پز

حجم و ظرفيت يكي از موارد كليدي در انتخاب يك آرام پز است. اينكه درون خانواده چند نفر هستيد و يا اينكه مهماني هاي زيادي برگزار مي كنيد، مي تواند حائز اهميت باشد. اگر براي يك يا دو نفر مي خواهيد آرام پز خوب تهيه كنيد به يك آرام پز 3 تا 4.5 ليتر نيازي خواهيد داشت و اگر بيش از  دو نفر هستيد مي توانيد از ظرفيت هاي 5 تا 8 ليتري استفاده كنيد و كاربرد خوبي از خود نشان خواهد داد.

چراغ نمايشگر آرام پز

اين چراغ ها باعث مي شود كه زمان شروع و پايان پخت و پز آرام پز را بهتر متوجه شويد و تسلط بيشتري بر فرآيند پخت و پز داشته باشيد.

قابليت شستشو آرام پز

بهتر آن است كه آرام پز قابليت شستشو را داشته باشد تا بتوانيد آن را سالم حفظ كنيد و در تميزي آن كوشا باشيد.

زمان سنج آرام پز

زمان سنج باعث مي گردد كه زمان شروع و پايان كار به دلخواه تنظيم كنيد و براساس نوع غذا آنها را منظم سازيد.

جنس بدنه آرام پز

بدنه آرام پز بايد از كيفيت مناسبي برخوردار باشد و زود زنگ نزند. جنس هاي بدنه استيل، استيل ضد زنگ و يا فولاد ضد زنگ مي تواند كيفيت خوبي داشته باشند.

توان آرام پز

يكي از موارد مهم در زمان تهيه هر دستگاه برقي توان و قدرت آن است. هرچقدر توان دستگاه بالاتر باشد كيفيت و طول عمر آنها بالاتر خواهد بود.

ديگ قابل جداشدن

اينكه بتوانيد ديگ را از دستگاه جدا كنيد و دوباره به آن برگردانيد از فاكتورهاي خوب آنها به شمار مي رود.

4 مدل از بهترين آرام پزهاي موجود در بازار

آرام پز سنكور مدل SRM 3150SS

اين مدل آرام پز از 11 برنامه پخت بهره مي برد و از تايمر 24 ساعته برخوردار است. از اقلام همراه اين آرام پز مي توان به كفگير برنج و قاشق سوپ و نيز سبد بخار اشاره نمود. توان مصرفي اين دستگاه آرام پز بين 220 تا 240 وات است. از قابليت هاي ديگر اين آرام پز مي توان به برخورداري از ديگ قابل جدا شدن اشاره نمود. اين آرام پز از صفحه نمايشگر بهره برده و جنس بدنه آن را فولاد ضد زنگ تشكيل مي دهد. ظرفيت اين مدل آرام پز براي 8 نفر است و 1.5 ليتر ظرفيت دارد.

آرام پز ميگل مدل GSL 180

آرام پز ميگل داراي ظرفيت 6 نفره بوده و جنس آن را استيل ضد زنگ تشكيل مي دهد كه جزو كيفيت هاي خوب و جنس بدنه هاي مناسب به شمار مي رود. جنس ظروف آرام پز از سراميك بوده و ديگ قابل جدا شدن دارد. توان اين دستگاه آرام پز 180 وات است.

آرام پز متئو مدل MSL 15

آرام پز «متئو» مدل «MSL 15»داراي در شيشه اي بوده و از مقاومت خوبي برخوردار است. اين مدل آرام پز را مي توان در دو حالت دماي كم و زياد تنظيم نمود. از فاكتورهاي ديگر اين آرام پز مي توان به كنترل پنل مكانيكي و پايه ضد لغزش اشاره كرد كه از قابليت هاي جالب دستگاه به شمار مي رود. مي توان عنوان كرد كه فركانس اين آرام پز 50 هرتز بوده و توان مصرفي دستگاه 150 وات است. اين مدل آرام پز ديگ قابل جدا شدن دارد و جنس ظروف آن را سراميك تشكيل مي دهد. از قابليت هاي ديگر اين دستگاه آرام پز مي توان به برخورداري از جنس استيل ضد زنگ اشاره كرد. آرام پز داراي ظرفيت 1.8 ليتر است.

آرام پز سنكور مدل SPR 4000BK

اين مدل آرام پز كيفيتي خوب دارد و داراي مزاياي عالي است كه نسبت به مدل هاي مشابه متفاوت شده است. آرام پز از قابليت هايي نظير، پلوپز و بخارپز بهره مند بوده و داراي توان مصرفي 1100 وات است. همچنين از فاكتورهاي ديگر اين آرام پز برخورداري از صفحه نمايشگر بوده و جنس آن از استيل و پلاستيك تشكيل شده است. اين مدل آرام پز براي 8 نفر مناسب است.

منبع: بيگ ماركت وب

 

در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

 

 

در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

 

تجربه مشكلات جنسي در برهه اي از زندگي مي تواند كاملاً طبيعي باشد. در حالي كه مشكلات و تجربيات جنسي هر كس مي تواند متفاوت باشد.

 اگر در رابطه جنسي با مشكل روبرو هستيد ممكن است احساس تنهايي و يا درماندگي كنيد ، يا حتي خجالت زده، شرمنده باشيد يا بترسيد ؛ اينها چيزهاي رايجي است كه افراد مبتلا به اختلالات جنسي احساس مي كنند .

اين احساس مي تواند منجر به اين شود كه افراد ماه ها يا حتي سال ها منتظر بمانند تا به آنها كمك شود و از آنها حمايت كنند ، زيرا آنها از گفتگو با ديگران درباره نگراني ها و تجربيات خود بسيار مي ترسند.

 

مشكلات جنسي شايع هستند و مي توانند به دلايل مختلف ايجاد شوند، در بيشتر موارد مشكلات جنسي مي تواند با چالش ها يا مشكلاتي ديگر كه در زندگي با آنها روبرو هستيد مرتبط باشد.

به عنوان مثال ؛ اگر احساس استرس داريد و افكار زيادي در ذهن شما وجود دارد ، ممكن است تمايلي به رابطه جنسي يا صميمي بودن نداشته باشيد ، اين معمولاً يك مشكل جنسي خفيف و كوتاه مدت است كه با تغيير سطح استرس و ارتباط با يك سكس تراپ در شما از بين مي رود. مشكلات پيچيده تر يا شديدتر مي توانند تأثير طولاني مدت و عميق تري داشته باشند كه مي تواند بر مناطق مختلف زندگي ، روابط و حتي جنسيت شما تأثير بگذارد.

 

اگر نگران هستيد كه ممكن است با مشكلات جنسي و عدم صميميت روبرو شويد ، مهم است كه صحبت كنيد و به دنبال كمك باشيد و از مشاوره زوج درماني استفاده كنيد .

هرچه بيشتر منتظر بمانيد ، زمان بيشتري براي بدتر شدن مشكلات يا ايجاد پيامدها در نظر خواهيد گرفت ، كمك گرفتن مي تواند ترسناك باشد اما اين اولين قدم در جهت يافتن علت مشكلات شما و كمك به شما در رفع يا مديريت آنها است.

 

گزينه پيش روي شما با مشاوره جنسي و ارتباط با سكس تراپيست

 

گزينه هاي زيادي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند ، مانند ؛ مشاوره جنسي كه به عنوان يك راه بسيار موثر براي رفع اختلالات جنسي در نظر گرفته مي شود ؛ مشاور جنسي مي تواند به شما در ايجاد نگرش سالمتر نسبت به رابطه جنسي و صميميت جنسي كمك كند و همچنين به بررسي مسائل اساسي كه ممكن است بر توانايي شما در آرامش و لذت بردن از رابطه جنسي تأثير بگذارد ، بپردازد.

 

چه موقع بايد براي مشكلات جنسي كمك بگيريم؟

 

 برخي از افرادي كه مشكلات جنسي دارند از درخواست كمك خودداري مي كنند ، درد و رنج در سكوت مي تواند مشكل را بدتر كند و مي تواند منجر به استرس و ناراحتي زيادي در زندگي شما و اطرافيان شما ؛ به ويژه شريك زندگي تان شود.

اگرچه مشكلات جنسي مي تواند ناشي از مسائل عميق تر در يك رابطه باشد  كه با زوج درماني به بررسي بيشتر آن نياز دارد. اما اختلال عملكرد جنسي نيز مي تواند باعث آسيب ديدن روابط شود. داشتن رابطه جنسي ، بخش مهمي از پيوند بين دو نفر در يك رابطه است و بدون آن ، يك زوج مي توانند ارتباط خود را قطع كنند ، هنگامي كه اين اتفاق مي افتد شما بايد در مورد كمك گرفتن از يك سكس تراپيست فكر كنيد.

 

منبع: https://cutt.ly/8QK2dDc

 

 

بررسي كلي خريد ملك در استانبول

بررسي كلي خريد ملك در  استانبول

با قيمت‌هاي بسيار مقرون به صرفه و برنامه‌هاي پرداخت سودآور، همراه با رشد عالي سرمايه و چشم اندازي براي اجاره دادن ملك پس از خريد. اين آپارتمان‌ها در يك پروژه جامع ارائه مي‌شوند كه طيف وسيعي از امكانات را براي ساكنين ارائه مي‌دهند، يك خريد ايده‌آل هم براي سرمايه‌گذاري و هم براي تجربه سبك زندگي در استانبول. اين آپارتمان‌ها اكنون تكميل شده و آماده نقل مكان هستند.

m4_kdco.jpg

ويژگي هاي خريد آپارتمان در استانبول:

نوع ملك : آپارتمان

اتاق خواب‌ها : 1-5

سرويس بهداشتي: 1-3

موقعيت : استانبول- بيليك دوزو

مساحت فضاي اسكان به متر مربع: 350-49

استخر : مشترك

 

چرا بايد اين ملك را در بيليك دوزو خريداري كنيد؟

  • موقعيت مركز شهر با محيطي سبز و طبيعي
  • امكانات عالي شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و كافه‌ها
  • امكان رشد سرمايه و قابليت اجاره دادن سريع
  • تكميل شده و اماده انتقال سريع است
  • ايستگاه مترو درست در كنار پروژه افتتاح مي‌شود
  • ايستگاه متروبوس در ورودي پروژه وجود دارد

 

امكانات و موقعيت خانه ها در بيليك دوزو

اجاره سالانه خانه در استانبول ين پروژه كه از نظر استراتژيك براي حمل نقل آسان در سراسر استانبول در داخل شهر واقع شده است، محيطي دوستانه و خانوادگي را در يك منطقه سرسبز ارائه مي‌دهد و پر از امكانات محلي و فروشگاه‌ها براي زندگي روزمره است- كه مطمئناً شما نمي‌خواهيد اين فرصت را از دست دهيد- يك مكان ايده‌آل براي زندگي در طول سال در استانبول.

درباره پروژه در بيليك دوزو

 قيمت اجاره خانه در استانبول اين پروژه كه در يكي از تثبيت شده‌ترين مناطق بيليك دوزو واقع شده است در ميان جنگل‌هاي ديدني و اقامتگاه‌هاي لوكس ديگر قرار دارد، در يك محيط بسيار زيبا بيش از 1000 ملك براي فروش ارائه شده است. همچنين براي زندگي روزانه در اين مكان بيش از 100 مغازه محلي را خواهيد يافت. اين پروژه در مركز منطقه شهري واقع شده است و از مزاياي آن مي‌توانيد تا بي‌نهايت بهره‌مند شويد. يك سبك زندگي عالي شهري در مركز استانبول به شما ارائه مي‌شود.

 

مراكز، و امكانات براي ساكنين در بيليك دوزو از جمله :

  • سه منطقه گردهمايي اجتماعي براي لذت بردن از مشآت پروژه
  • سه استخر شنا
  • پارك‌هايي بزرگ با مناطق بازي مخصوص كودكان و مسير‌هاي پياده روي
  • مركز تناسب اندام و سالن ورزشي مجهز
  • رستوران‌هاي سطح بالا
  • بوتيك‌ها و مغازه‌هاي فروش برند‌هاي مطرح
  • مركز خريد محلي
  • ايستگاه متروبوس درست روبروي ورودي پروژه
  • ايستگاه مترو كه درست در آن طرف خيابان پروژه ساخته شده است(2 دقيقه پياده روي)
  • 2 بيمارستان بزرگ و مجهز در فاصله 5 دقيقه پياده‌روي
  • 1 دانشگاه بزرگ در فاصله 5 دقيقه پياده‌روي
  • و بسيار بيشتر

قيمت‌هاي خريد خانه در استانبول

قيمت خريد 1+0 واحد استوديويي در ابعاد 49 متر مربع و قيمت 82700 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+1 در ابعاد 76 متر مربع و قيمت 124700 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+2 در ابعاد 158 متر مربع و براي قيمت آن با ما تماس بگيريد

قيمت خريدآپارتمان‌هاي 1+3 در ابعاد 158 متر مربع و قيمت 282300 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+4 در ابعاد 212 متر مربع و براي قيمت آن با ما تماس بگيريد

 

شرايط پرداخت خريد خانه در شيشلي استانبول

شما مي‌توانيد امروز ملك خود را فقط با 30% پيش پرداخت از مبلغ موردنياز، و باقيمانده قابل پرداخت در مدت 30 ماه، خريداري كنيد. يك پيشنهاد ايده‌آل براي كساني كه به دنبال يك توزيع منطقي پرداخت براي يك معامله آسان هستند

 لطفاً براي اطلاعات بيشتر در مورد موجود بودن و تغييرات قيمت ملك به صورت به روز با املاك تركيه تماس بگيريد. ما خوشحال خواهيم بود كه به جستجوي شما براي يافتن ملك مورنظر در بيليك دوزو كمك كنيم. اين پروژه مجلل اكنون تكميل شده است

 

مراقب و مديريت بعد از فروش در بيليك دوزو

املاك تركيه مراقبت‌هاي پس از فروش را نيز ارائه مي‌دهد، از جمله مديريت و اجاره آپارتمان براي آن دسته از سرمايه‌گذاراني كه مي‌خواهند بيشترين استفاده را از خريد خود ببرند. خانه‌هايي با اين كيفيت واقعاً در بازار اجاره استانبول بسيار خوب جواب مي‌دهند.

 

 

موقعيت خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

در حال حاضر بيليك دوزو يكي از مناطق مهم براي سرمايه‌گذاران و كساني است كه قصد خريد املاك و متسغلات در استانبول را دارند و وقتي كه كيفيت اين پروژه را بررسي مي‌كنيد، به راحتي مي‌توانيد به دليلش پي‌ببريد. در منطقه‌اي كه به سرعت در حال پيشرفت است، بيليك دوزو براي كساني كه قصد دسترسي به كليه نقاط شهر را دارند از طريق اتوبان E5 اين موقعيت را فراهم مي‌كند، اين مسير مي‌تواند در لحظه‌اي شما را به هر نقطه‌ از شهر كه بخواهيد متصل كند. بيليك دوزو همچنين با متروبوس(تراموا) به خوبي آشنا است و ايستگاه‌هاي آن در سراسر اين منطقه يافت مي‌شوند. بيليك دوزو بهترين رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و ساير امكانات لازم براي زندگي روزمره را در خود جاي داده است آنهم در فاصله يك پياده‌روي كوتاه از محل زندگي. يكي از بزرگترين مراكز خريد در كل شهر در نزديكي آن واقع شده است. در مدت زمان 20 دقيقه رانندگي مي‌توانيد به فرودگاه بين‌المللي آتاتورك برسيد، جايي كه از آن مي‌توانيد پرواز‌هاي مختلف به سراسر جهان را به راحتي انجام دهيد. بيليك دوزو، امروز بهترين فرصت سرمايه‌گذاري در بازار مسكن استانبول، و مكاني مناسب براي زندگي در شهر است.

 

 

ويژگي‌هاي كليدي خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

  • يك پروژه مسكوني و سرمايه‌گذاري عاقلانه
  • فرصت سرمايه‌گذاري
  • كيفيت بالاي ساخت و پروژه پايان يافته
  • آپارتمان‌هاي جديد
  • مناسب براي درخواست شهروندي تركيه

 

شرح ملك در بيليك دوزو

اين آپارتمان‌ها آماده براي تضمين اجاره ماهيانه 7500TL هستند.

اين مكان عالي آپارتمان‌ها در منطقه بيليك دوزو، فقط 1 دقيقه پياده‌روي تا متروبوس(تراموا) را دارد

آپارتمان هاي بيليك دوزو در نزديكي بزرگراه‌ها و خدمات ضروري شهري واقع شده‌اند

 

بررسي اجمالي پروژه خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

 

اين يك پروژه مسكوني/سرمايه‌گذاري است و در زميني به مساحت 73.800 مترمربع ساخته شده است.

اين پروژه شامل 15 بلوك در 9 طبقه است كه علاوه بر 116 واحد تجاري شامل 1150 واحد آپارتمان نيز مي‌باشد.

گزينه‌هاي آپارتمان‌ها در اين پروژه از 0+1 تا 1+4 شروع مي‌شوند.

اين پروژه توسط پارك مركزي استانبول با مساحت 30.000 متر مربع احاطه شده است.

اين پروژه ارزشمند‌ترين پروژه ساختماني در منطقه بيليك دوزو با موقعيتي منحصر به فرد در نزديكي بزرگراهE5  است .

سند مالكيت آن آماده است و همين موضوع اين خريد را مناسب براي تابعيت تركيه مي‌كند.

 

محل پروژه در بيليك دوزو

موقعيت منحصر به فرد و متمايز اين پروژه در منطقه بيليك دوزو، نزديكي به بزرگراهE5  است كه آن محل را پر جنب و جوش و فعال مي‌كند.

منطقه بيليك دوزو با بازده بالايي از سرمايه‌گذاريي در نظر گرفته شده است و به نوعي مركز مدرن استانبول است.

مكان متمايز اين ملك، نزديكي آن به بزرگراهE5 ، است كه مهمترين جاده حمل و نقل شهري و برون شهري در استانبول است و همچنين عبور منظم متروبوس(تراموا) از ديگر ويژگي آن است.

اين منطقه به دانشگاه‌هاي بزرگ، مدارس، بيمارستان‌ها و ساير خدمات ضروري شهري بسيار نزديك است.

 

 

واقع در ساحل غربي استانبول، در بزرگراه E5 ، محل اتصال آسيا و اروپا.

به دليل رشد روزافزون فعاليت‌ها فرهنگي در بيليك دوزو تبديل به يكي از مكان‌هاي ديدني استانبول شده است. اين منطقه در ميان مراكز شهري در حال توسعه به سمت غرب شهر است. طول خط ساحلي آن 123 كيلومتر است، هواي پاك، ساختمان‌هاي مدرن و مقاوم در مقابل زلزله، سهولت حمل و نقل، بافت جمعيتي جوان از ويژگي هاي اين منطقه است. اين پروژه مراكز فرهنگي و ورزشي، مناطق مخصوص غواصي و قايقراني، امكانات اجتماعي، مراكز خريد مجهز، زمين بازي كودكان، سالن هاي تئاتر و فيلم و اماكن تفريحي مختلفي را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

وست سايد (غرب شهر) استانبول به لطف جنگلي كه از سه طرف آنرا احاطه كرده است و نزديكي بي نظير به بزرگراه E5 و متروبوس(تراموا)، در موقعيتي بسيار منحصر به فرد قرار دارد. وست سايد استانبول نام اين مركز عالي براي زندگي است كه شما هميشه آن را آرزو داشتيد. چه سبكي را انتخاب خواهيد كرد، سبك وست سايد يا سبك ايستگاه وست سايد؟ دو سبك متفاوت، دو روش زندگي متفاوت اما با كيفيتي يكسان و اعتبار همانند در هر اينچ مربع از خانه شما.

ايستگاه وست سايد از آپارتمان‌هاي 1+1 و 1+0 تشكيل شده است. براي ايجاد حس پويايي، و ساختن جهان منحصر به فرد خود، با يك ورودي جداگانه و امكانات اجتماعي و تفريحي جداگانه. واقع در كمتر از يك كيلومتري بزرگراه E5 و خط متروبوس(تراموا). اين سبك از طراحي ايستگاه وست سايد براي جوانان و حتي بيشتر از آن براي كساني كه احساس جواني مي‌كنند طراحي شده است، طراحي آن براي كساني است كه قلبي جوان دارند و مي‌خواهند از زندگي در يك محيط ممتاز شهري لذت ببرند. سبك وست سايد داراي آپارتمان‌هايي با اندازه‌هاي متفاوت است و بالطبع گزينه‌هاي متفاوتي را نيز پيش‌ روي شما مي‌گذارد. اين آپارتمان‌ها در يك چشم‌انداز سرسبز واقع شده‌اند و براي هر‌يك از اعضاي خانواده شما نوع خاصي از زندگي انحصاري را ارائه مي‌دهند. در حالي كه بچه‌هاي شما در باغ و زمين‌هاي بازي كنار شما گشت و گذار مي‌كنند، شما هر لحظه از روز خود را به سعادتي خالص تبديل خواهيد كرد، از مركز تناسب اندام و باشگاه پروژه و استخر و البته آپارتمان بزرگ‌ خود لذت خواهيد برد. وست سايد استانبول در يك محيط خاص قابل مشاهده براي براي صدها هزار نفري خواهد بود كه هر روز از آن منطقه عبور مي‌كنند، نماد استانبول جديد و نقطه تلاقي بيليك دوزو با همه شهر خواهد بود. وست سايد استانبول داراي يك پاساژ در طبقه همكف با 24000 متر مربع مساحت است، در حالي كه معماري فعال آن نمايانگر زنده‌ترين جنبه‌هاي زندگي در يك محيط شهري است. اين پروژه در مجموع شامل 1152 آپارتمان با انواع مختلف نقشه است، از 0+1 تا 1+4 . با اندازه متوسط 10 طبقه در هر بلوك، وست سايد استانبول شما را به لذت بردن از شهر بدون بريدن از زندگي دعوت مي‌كند. مراكز خريد و سرگرمي، دانشگاه‌ها، بيمارستان‌ها، هتل‌ها، تمام فرصت‌هاي زندگي در شهر را درست در كنار خانه جديد شما برايتان به ارمغان مي‌آورد. نخلستان بيليك دوزو كه مورد علاقه مردم محلي است، درست در كنار مجموعه واقع شده است. بنابراين در حالي كه از تمام مزاياي زندگي در شهر لذت مي‌بريد، صداهاي طبيعت گوش شما را نوازش خواهد داد، علاوه بر اين، در اين مجموعه 30000 متر مربع از كل پروژه وست سايد استانبول به فضاهاي سبز اختصاص داده شده است. بنابراين در حالي كه در خانه خود زندگي سعادتمندي داريد، يك طرف شما نخلستان و جنگل و از طرف ديگر يك تركيب سبز و آبي در حياط خانه خود خواهيد داشت. شما به لطف سيستم دسترسي كارتي براي وسايل نقليه و عابران پياده هيچ مشكلي در تردد خود نخواهيد داشت، سيستم ظبط دوربين مداربسته در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، تيم امنيتي در تمامي ساعات و روزها، سيستم دزدگير پيشرفته و اطفاي حريق، سيستم‌هاي آب پاش در پاركينگ مجموعه و آيفون تصويري آپارتمان و همچنين خط ويژه‌اي كه به شما امكان مي‌دهد با پرسنل امنيتي تماس سريع داشته باشيد، همه اينها بخشي از ويژگي‌هاي اين آپارتمان‌ها در قلب وست سايد استانبول است.

 

درباره ويژگي‌هاي آپارتمان‌ها در بيليك دوزو

  • مركز تناسب اندام
  • استخر
  • حمام تركي
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مناطق قايقراني
  • مناطق غواصي
  • مراكز خريد
  • زمين‌هاي بازي كودكان
  • سالن‌هاي تئاتر و فيلم
  • چشم انداز گسترده و سبز
  • سوپر‌ماركت
  • سيستم دسترسي به كارت عابر پياده

 

چرا اين ملك را در بيليك دوزو خريداري مي‌كنيد؟

  • طراحي مدرن و لوكس داخلي
  • مناسب براي معلولين
  • سبك زندگي عالي و لوكس در طبيعت ناب
  • موقعيت مركز شهر
  • سرمايه‌گذاري عالي
  • داراي منطقه پاركينگ مهمان
  • امكانات حمل و نقل
  • امنيت بالا
  • فرصت زياد براي سرگرمي‌ها و اوقات فراغت

 

فناوري در پروژه بيليك دوزو

 

  • سيستم‌هاي خانگي هوشمند
  • ژنراتور
  • سيستم ماهواره‌ي مركزي
  • سوئيچ هوشمند و صفحه لمسي پنل كنترل
  • ترموستات و تهويه مطبوع هوشمند

 

امنيت در پروژه بيليك دوزو

استاندارد زلزله و امنيت آتش در سطح بين‌المللي

سرويس امنيتي 24/7 ( بيست چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته)

دوربين‌هاي مدار بسته 24 ساعته

سيستم اينتركام

مديريت هوشمند مجموعه

 

فاصله هاي پروژه بيليك دوزو

5 دقيقه تا بزرگراه E5

5 دقيقه تا خط متروبوس

5 دقيقه تا پارك مرمره

5 دقيقه تا مركز خريد بزرگ ميگروس

5 دقيقه تا بيمارستان مدي جانا

5 دقيقه تا بيمارستان مدي هوس

10 دقيقه تا بيمارستان مديلايف

1 دقيقه تا نخلستان بيليك دوزو

 

 

 

 

 

نصب آسانسور وسط راه پله

يكي از مشكلات نصب آسانسور در چشم پله كور كردن نورگير راه پله است از اين رو اين روز ها طراحان ساختمان فضاي مناسب تري را براي نصب آسانسور در نظر مي گيرند. اكنون قصد داريم در اين مقاله با كمك آسانسور مانا اطلاعاتي درباره نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور در اختيار شما مي گذاريم.

نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور

اين روز ها نصب آسانسور در چشم پله در ساختمان هايي مشاهده مي شود كه قديمي مي باشند و ساكنين آن ها به علل متعددي تصميم به نصب آسانسور گرفته اند.

در گذشته الزامي براي نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همين علت بسياري از ساختمان هاي بلند مرتبه قديمي وجود دارند كه فاقد سيستم آسانسور مي باشند اما اكنون با توجه به مقررات ملي ساختمان نصب آسانسور در ساختمان هاي ? طبقه به بالا الزامي است.

اكنون علاقه افراد به خريد و اجازه ساختمان هاي مجهز به آسانسور رفته به همين علت ساختمان هاي قديمي براي رفع اين مشكل با هماهنگي همه ساكنين اقدام به نصب آسانسور مي كنند و از آن جايي كه در گذشته فضايي براي نصب آسانسور در اين ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امكان و داشتن شرايط، آسانسور را در چشم پله نصب مي كنند.

شرايط نصب آسانسور در چشم پله

شرايط نصب آسانسور در وسط راه پله ها، و يا همان نصب آسانسور در چشم پله با قوانين نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور يكي است و اين شرايط عبارت اند از:

  • مقاومت سازه بايد پيش از نصب آسانسور توسط متخصصين معتمد شهرداري بررسي و ارزيابي شود.
  • حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور ???cm*100cm و ???cm*145cm است از اينرو در فضاي كوچكتر همچون ???cm*120cm مجاز نيست.
  • همه كارهاي بنايي ساختمان بر عهده كارفرما است.
  • نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي نياز به اخذ مجوز نصب از شهرداري براي دريافت پايانكار است و البته ساختمان هايي كه داراي پايان كار مي باشند نيازي به اخذ مجوز ندارند.
  • از ديگر الزامات نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي، دريافت تاييديه استاندارد آسانسور و مجوز نصب است. اگر اينكار انجام نشود امكان دارد كه تحت پوشش بيمه هاي حوادث قرار نگيرند و امكان دارد به زمان فروش ساختمان به مالك به مشكل روبرو شود.

چه نوع آسانسوري براي نصب در چشم پله مناسب است؟

آسانسور هيدروليك كششي و يا هم ليفت بهترين گزينه براي نصب آسانسور  https://asansormana.com/   در چشم پله ساختمان هاي قديمي است. چون در بالابر ها و يا هم ليفت نيازي به صرف هزينه هايي اضافي همچون حفر چاه و يا چاله آسانسور نيست.

اما اگر از آسانسور هاي هيدروليك استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اين آسانسور نياز به حفر چاه آسانسور به عمق ? متر، استفاده از پمپ و روغن و مخزن روغن است و در بالابرهاي هيدروليكي به علت قرار گرفتن جك در زير زمين اگر روغن نشت كند مشكلات زيادي به بار مي آورد و همينطور در استفاده طولاني و مداوم از بالابر هيدروليكي حرارت روغن زياد شده و حركت بالابر را دچار مشكل مي كند.

هزينه نصب سيستم آسانسور در چشم پله

براي هزينه نصب آسانسور در وسط راه پله متاسفانه هيچ قانون و تبصره اي موجود نيست و صرفا بايد با همكاري ساكنين اين مساله رفع شود بعضي به توافق مي رسند و هزينه آسانسور را ميان تعداد واحد هاي ساختمان تقسيم مي كنند اما بعضي طبق قاعده زير عمل مي كنند :

  • ساكنين طبقه دوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه اول پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه سوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه دوم پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه چهارم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه سوم پرداخت كند.

براي نصب آسانسور همين حالا به وب سايت آسانسور  مانا مراجعه كنيد و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد.

 

پارتيشن اداري چيست

پارتيشن پارتيشن را مي توان اينگونه تعريف كرد كه: پارتيشن ها ديوارهايي ثابت و يا متحرك مي باشند كه از ديوار هاي سنتي كه از جنس كچ يا سيمان هستند نازك تر مي باشند و در عين حال داراي مقاومت و استحكام لازم نيز هستند و براي جدا نمودن محيطي كه فضايي بزرگ دارد به قسمت هايي كوچكتر مي توانند استفاده شوند. در اصطلاح به پارتيشن ها ديوارك نيز گفته خواهد شد. اين پارتيشن ها يكي از بهترين ابزار براي جدا نمودن حريم هاي شخصي مي باشند كه انعطاف پذيري لازم و كافي را دارند. علاوه بر اين ها پارتيشن هاي متحرك قابليت جابه جايي نيز دارا مي باشند و مي توان آن ها را به آساني جابه جا نمود. با استفاده از اين وسيله مي توان فضايي را به طور كامل مجزا و جدا از قسمت ها و بخش هاي ديگر فضا ايجاد نمود كه بسيار شيك و مدرن مي باشند. پارتيشن ها از مواد و متريالي با جنس هاي گوناگون ساخته خواهند شد.   قيمت پارتيشن ها فاكتور هاي تاثير گذار بر قيمت پارتيشن هاي اداري به دليل تنوع ساخت و توليد اين نوع پارتيشن ها متعدد هستند. به‌لحاظ كاربرد و استفاده روز افزون پارتيشن‌ بندي در ادارات و سازمان‌ها، اين مبحث به تعريف، معرفي انواع و كاربرد هاي پارتيشن و به‌ طور اخص پارتيشن هاي اداري اختصاص داده شده است. فاكتور هاي تأثيرگذار بر قيمت پارتشين هاي اداري به دليل تنوع ساخت و توليد اين نوع پارتيشن ها متعدد هستند.  

معرفي پارتيشن اداري

امروزه جهت بهره برداري بهتر و مناسب‌تر و در عين‌ حال، فضايي متنوع تر و زيبا تر در ادارات از پارتيشن‌ بندي براي جدا سازي بخش هاي مختلف ادارات استفاده مي شود كه اين پارتشين بندي موجب تقسيم فضاي مورد نظر به بخش‌هاي خصوصي و نيمه خصوصي بر اساس شرايط مربوط به آن بخش يا فرد مي‌ شوند كه اين حريم خصوصي براي هر فرد را به دنبال دارد. به‌ دليل اهميت پارتيشن بندي اداري و كاربرد فراوان آن در ادارات، توجه به خصوصيات ظاهري (رنگ‌آميزي، مواد و كاربرد) اهميت ويژه‌ اي در زيبايي و در عين حال بهينه سازي محيط كار دارد. ضمناً بايد يادآور شويم كه حمل‌ و نقل و جابه‌ جايي آسان اين پارتيشن ها از ديگر عوامل استفاده فراوان آن ها است. عوامل تأثيرگذار بر قيمت‌ پارتيشن متنوع و متعدد هستند كه در اين بخش به بررسي اين عوامل خواهيم پرداخت.  

تقسيم بندي پارتيشن اداري

براي آگاهي از قيمت پارتيشن اداري بايد با انواع اين پارتيشن ها آشنا شويد. به طور كلي پارتيشن هاي اداري در در دو نوع مختلف عرضه مي شوند. -پارتيشن اداري تك جداره - پارتيشن اداري دو جداره پارتيشن هاي اداري با توجه به مورد استفاده شخص مصرف‌كننده طراحي مي‌ شود و بر همين اساس مواد مصرفي در ساخت پارتيشن هاي اداري شامل شيشه، آلومينيوم، ام‌ دي اف و ... مي باشد كه نوع اين مواد تأثير فراواني در كيفيت و قيمت نهايي آن ها دارد. البته در كنار اين عوامل اصلي، عوامل فرعي ديگري من جمله رنگ‌آميزي، ارتفاع، طرح، نوع كاربرد و ... نيز بر قيمت پارتيشن‌ اداري تأثيرگذار است.   موارد استفاده پارتيشن اداري ممكن است استفاده از پارتيشن اداري براي شما سؤال برانگيز باشد. اصلي‌ترين و كاربردي ترين مورد مصرف و دليل استفاده از اين پارتيشن‌ ها جداسازي بخش هاي مختلف، و به نوعي خصوصي‌ سازي فضا هاي كاري افراد يا بخش ها، بهينه‌ سازي استفاده از فضاي موجود كه موجب مي شود وظايف هر بخش به‌ طور مجزا مشخص‌ و دسته بندي شود كه همه اين عوامل در كنار هم افزايش مسئوليت‌ پذيري افراد و در نتيجه بالا رفتن راندمان كاري را به‌ دنبال خواهد داشت.  

مزيت هاي پارتيشن اداري

مزاياي فراوان پارتيشن هاي اداري استفاده روزافزون آن ها را به‌ دنبال داشته است. مزاياي استفاده از پارتيشن در قياس با ديوار كشي، هزينه‌ و زمان كمتر و همچنين استفاده بهتر از فضا براي مصرف‌كننده است خصوصاً مصرف‌كنندگاني كه مالك نبوده و نتيجتاً مشكلات آتي را با صاحب ملك در اين زمينه نخواهند داشت.

تاثير نوع پارتيشن بر قيمت پارتيشن اداري

براساس مطالب قبلي كه عنوان شد، از عوامل مؤثر بر قيمت پارتيشن اداري، جنس آن مي باشد كه شامل: شيشه اي، ام دي اف، شيشه سكوريت، بلوك شيشه اي، متحرك، استيل، ريلي و ... مي باشد، كه پارتيشن‌ شيشه اي، متحرك و دوجداره ام دي اف پر مصرف ترين آن‌ ها به‌ شمار مي‌ روند. اولين قدم جهت مشخص‌ شدن قيمت پارتيشن اداري، مشخص كردن نوع پارتيشن بر اساس كاربرد آن است.  

قيمت پارتيشن اداري

به دليل تنوع فراوان پارتيشن هاي اداري موجود در بازار، قبل از انتخاب نوع پارتيشن بايد به‌طور گسترده در اين زمينه به جمع آوري اطلاعات پرداخته و بر اساس كيفيت و قيمت مناسب و همچنين نوع جنس مورد نظر براساس كاربرد پارتيشن، پارتيشن مورد نظر خود را انتخاب نماييد كه قطعاً براساس اطلاعات جمع آوري شده متوجه خواهيد شد كه ما توانايي ارائه يكي از بهترين و با كيفيت ترين پارتيشن‌ هاي اداري را با قيمتي بسيار مناسب به شما عرضه كنيم. پارتيشن اداري دوجداره ارزان ترين نوع پارتيشن بندي اداري، به‌دليل اينكه قابليت اقدامات بعدي روي پارتيشن (من جمله جوشكاري و رنگ‌آميزي) را دارد پارتيشن بندي دوجداره است كه البته امر مطلقاً دليل بر عدم كيفيت، يا نشان دهنده كيفيت پايين اين نوع پارتيشن نيست ضمن اينكه در عين مزاياي ذكر شده، سر هم نمودن اين نوع پارتيشن بندي بسيار آسان مي باشد و اين يك امتياز مثبت براي اين نوع پارتيشن به شمار مي رود.   پارتشين اداري متحرك چيست؟ پارتشين اداري متحرك تقسيم بندي پارتيشن هاي اداري به صورت كلي:

  • پارتيشن هاي اداري متحرك
  • پارتيشن هاي اداري ايستا

مقايسه اين دو نوع پارتيشن نشان مي‌دهد كه از نظر قيمت پارتيشن اداري، قيمت بالاتري دارد ولي در مقابل داراي مزايايي نيز هست كه قابليت جابجايي آن در هر بخشي است كه يكي از عوامل مهم در پارتيشن بندي ادارات به‌ شمار مي رود و از آن‌جا اين جابجايي به‌ وسيله ريل‌ هاي تعبيه شده در پارتيشن مي باشد در نتيجه مطلقاً با جابه‌ جايي آن صدمه اي به هيچ جا حتي كف نمي‌ رسد بنابراين مناسب ترين پارتيشن براي ادارات و سالن ها مي باشد.

 

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

وقتي به سايبان ها فكر مي كنم ، به سايه هاي پنجره راه راه سبز و سفيد جنگلي در دوران جواني خود فكر مي كنم كه ثابت بالاي پنجره هاي خانه مادربزرگم بودند. آيا مي دانيد كه سايبان ها به مصر باستان و سوريه برمي گردد كه مغازه داران از تشك هاي بافته شده براي سايه زدن به غرفه ها و خانه هاي بازار استفاده مي كردند؟ براي ساليان متمادي ، سايه بان به سايبان ها متكي بود تا از فضاي داخلي در برابر نور خورشيد محافظت كند و به حفظ محيط خنك در ماه هاي تابستان كمك كند. در حالي كه سايبان هاي پنجره ثابت ديگر براي خانه هاي مدرن متداول نيستند ، سايبان هاي جمع شونده هنوز براي ايجاد سايه در فضاي باز بسيار محبوب هستند.

سايبان ها به دو صورت ثابت و جمع شونده موجود هستند كه هم ظاهر و هم عملكرد بيروني خانه يا محل كار را بر عهده دارند. سايبان هاي ثابت كه از مزاياي آن مي توان به قاب محكم و طولاني مدت و حفاظت كامل از آب و هوا اشاره كرد ، بيشتر مناسب خانه ها و مشاغل تاريخي است تا خانه هاي مسكوني. تاريخ آنها طولاني و از بين رفته است و در برابر آزمون زمان و همه عناصر طبيعت مقاومت مي كند.

 

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/689v?k=2dc51edb7103a475c769cbac8e12c670

 

https://sites.google.com/view/easily-grow-within/home

 

سايبان هاي جمع شونده كه بر روي پنجره ها و حياط ها قابل استفاده است ، سايه اي كاربردي ايجاد مي كند و با حداقل ردپا ، جذابيت مدرن را برآورده مي كند. عملكرد آنها فراتر از يك سايبان ثابت با چندين سبك و عمليات است.

 

سايه بان پنجره ، مانند سايبان بولدسگالور سولاناي ما ، يك سايبان مينيمال است ، در طراحي آن ساده است. به عنوان اساسي ترين سايبان جمع شونده ، سايه غلتكي با دو بازوي عمودي مستقيم است كه در محل اتصال به هم چسبيده اند و اجازه مي دهد سايه گسترش يافته و عقب بكشد. پارچه مورد استفاده در اين نوع سايبان ها از اكريليك بافته شده تا پارچه لمينت شده ، براي استفاده در فضاي باز تأييد شده است و در برابر عناصر و محو شدن مقاومت مي كند. مي توان آن را به صورت دستي يا براي سيم كشي سيم كشي كرد و معمولاً گزينه اي براي افزودن يك كاپوت محافظ جداگانه براي اطمينان از يكپارچگي پارچه در طول زمان دارد. سايبان هاي پنجره ، همانطور كه از نامشان مشخص است ، پنجره ها و درهاي حياط را تزئين مي كنند ، اما مي توانند تا 18 فوت عرض داشته باشند و آنها را براي حياط هاي بيروني نيز انتخاب مي كند.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pedicure.com/activity/p/439454/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

 

 

https://hookedheartie.com/activity/p/869073/

http://mel-assessment.com/activity/p/799826/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/532277/

https://www.webtalk.co/n/35303372

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153879232023315

http://y8space.com/activity-2/p/413589/

https://www.aiuextension.org/activity/p/744599/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467572/

 

 

 

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد كه شما بتوانيد از ابزاري كه در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد. يكي از بخش هايي كه شما ميتوانيد توسط آن از نور خورشيد و همچنين هواي تازه بهره مند شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشكل ساز هم باشد چرا كه شما راهي براي ورود سارقين به خانه ي خود باز خواهيد كرد. اينجاست كه استفاده از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي شما راهي كارآمد خواهد بود. به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني استفاده كنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار كنيد.

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني چيست؟

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني در واقع شامل تكه هايي از آهن مي شود كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده كنيد. البته اينكه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري كنيد به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي ساختمان خود برقرار كنيد. دقت داشته باشيد كه انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي اينكه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر كنيد. در واقع كيفيت و همچنين زيبايي از جمله فاكتورهاي مهم براي انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يكي از مهم ترين نكاتي باشد كه بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است كه بدانيد كه انواع مختلفي از جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني وجود دارد كه از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اكسيد كربن اشاره كرد. اين جوش ها در واقع براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر شما كار خود را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه متخصص نيستند، ممكن است كه ساختمان شما با انواع جوش هاي بي ريخت و ناجور ديده شود كه به همين دليل است كه گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت و اوستايي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه كنيد تا بتوانيد كار نصب پنجره آهني خود را به آساني انجام دهيد.

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه از گذشته تاكنون

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد. اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند با نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

نقش و كاربرد حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در منازل مسكوني

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه امروزه تنها  به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

معرفي انواع سايبان و قيمت آن

همانطور كه با گرم شدن هوا، براي خودمان لوازمي مثل كلاه، عينك و ... تهيه مي‌كنيم. خانه و محل كارمان نيز نياز به تجهيزات محافظتي دارند تا از هواي داغ تابستان در امان بمانند. نصب سايبان بر روي خانه و اشيا يك راه محافظتي خوب در برابر گرما، نور، باران و... است. در اين مقاله سعي داريم ضمن معرفي يك سايبان خوب، به كاربردها و قيمت انواع سايبان نيز بپردازيم.

m1_zrho.jpg

 سايبان مغازه

پوشش حفاظتي در برابر نور، گرما، باران و ... براي مغازه داران واجب‌تر از هر قشري است. مغازه داران در طول روز ساعت‌ها در محل كار خود هستند. اجناس مغازه در معرض تابش نور، داغ شدن و فاسد شدن قرار دارد. بنابراين نصب سايبان مغازه راه‌حل معقولي براي جلوگيري از تابش نور، گرم شدن محيط، ورود آب باران و... است.

سايبان ماشين

استفاده از سايبان براي خودرو (سايبان منصف)، در سال‌هاي اخير بيشتر شده است. خودروي شما به ويژه در فصل تابستان نياز به يك سايبان دارد. ممكن است به يك پاركينگ مسقف دسترسي نداشته باشيد.علاوه بر اين گاهي در طول روز بارها از خانه بيرون مي‌رويد و هربار پارك كردن در پاركينگ كار زمان بري است. سايبان ماشين محافظت كننده خوبي از آن است.

  • جلوگيري از داغ شدن فضاي داخل خودرو
  • جلوگيري از آسيب به رنگ بدنه خودرو
  • محافظت در برابر برف و باران
  • محافطت از سقف خودرو در برابرسقوط اشيا

اينها همه مزيت‌هاي استفاده از سايبان ماشين براي شما و خودرويتان است. طراحي سايبان ماشين مي‌تواند به صورت سيار يا دائمي باشد. سايبان سيار ماشين گزينه خوبي براي ايجاد محافظت از خودرو در تمامي موقعيت‌هاي مختلف است.

 

خط افقي و عمودي در تلويزيون سوني، الجي و سامسونگ

خط افقي و عمودي در تلويزيون سوني، الجي و سامسونگ

وقتي خطوط افقي يا عمودي روي صفحه تلويزيون ظاهر مي شوند، با آزمايش تصوير تلويزيون، بررسي اتصالات كابل ها و بررسي عملكرد صحيح تلويزيون هاي خارجي، دليل اصلي را شناسايي كنيد. بررسي كنيد كه خطوط افقي يا عمودي روي صفحه تلويزيون متحرك مي باشند يا دائمي؟

اگر خطوط متزلزل مي شوند، منبع ورودي كابل اتصال را بررسي كنيد تا ببينيد كه به درستي وصل شده اند. كابل ها را جدا كرده و دوباره وصل كرده و تصوير را بررسي كنيد.

كانال هاي مختلف تلويزيون را بررسي كرده و ببينيد كه خطوط عمودي يا افقي روي همه كانال ها وجود دارد. اگر اين اين بود، ورودي هاي مختلف تلويزيون را هم امتحان كنيد تا مطمئن شويد كه خطوط در همه آن ها ديده مي شوند يا خير.

اگر خطوط در همه ورودي ها وجود دارد، يك بررسي تصوير را اجرا كنيد.

نحوه بررسي تصوير تلويزيون سامسونگ

براي بررسي تصوير در تلويزيون سامسونگ گزينه HOME يا MENU را روي ريموت كنترل فشار دهيد، بعد از منوي ظاهر شده مسير زير را انتخاب كنيد.

پشتيباني> خود بررسي> آزمايش تصوير

Settings> Support> Self Diagnosis> picture test

تلويزيون شما اسكن خود را شروع مي كند. تصوير تستي روي صفحه تلويزيون شما ظاهر مي شود. اگر در تصوير نمايش داده شده شاهد خطوط عمودي روي صفحه تلويزيون سامسونگ و يا خطوط افقي بوديد بايد از يك كارشناس براي بررسي اشكال و تعمير تلويزيون سامسونگ خود كمك بگيريد. سرويس تي وي سال هاست كه تعمير تلويزيون سامسونگ را در سريع ترين زمان ممكن انجام ميدهد و با وجود اينكه نمايندگي تلويزيون سامسونگ ناست توانسته است در سال هاي گذشته به صدها هزار نفر از مشتركين سامسونگ كه ضمانت تلويزيون آن ها به پايان رسيده است خدمات ارائه كند.

نحوه بررسي تصوير تلويزيون ال جي

براي بررسي تصوير در تلويزيون ال جي گزينه HOME يا MENU را روي ريموت كنترل فشار دهيد، بعد از منوي ظاهر شده مسير زير را انتخاب كنيد.

به منوي تنظيمات> تصوير> بررسي تصوير برويد.

Settings > Picture> pictur test

اگر در تصوير نمايش داده شده شاهد خطوط عمودي روي صفحه تلويزيون ال جي و يا خطوط افقي بوديد و ضمانت تلويزيون شما به پايان نرسيده، بايد از نمايندگي تلويزيون ال جي براي تعمير تلويزيون ال جي خود كمك بگيريد و اگر ضمانت تلويزيون شما با پايان رسيده است ميتوانيد از طريق تماس تلفني و يا به صورت آنلاين درخواست خود را در سرويس تي وي ثبت كنيد تا متخصصين ما در سريع ترين زمان ممكن براي هماهنگي با شما تماس بگيرند.

نحوه بررسي تصوير در تلويزيون سوني

دكمه MENU را در ريموت كنترل فشار دهيد؛ بعد به مسير زير برويد:

Apps> Help

در زير Top support solutions گزينه Problem diagnosis را انتخاب كنيد. اگر اين گزينه را نداريد به مرحله بعد برويد.

مسير زير را انتخاب كنيد:

Picture> Sound symptoms

بعد گزينه start را انتخاب كنيد. تلويزيون شما گروه اي از تصاوير و صداها را براي آزمايش صفحه نمايش و صدا پخش مي كند.

براي لغو بررسي تصوير، دكمه Back را در ريموت كنترل فشار دهيد.

در پايان آزمون روي صفحه تلويزيون شما پيامتست تصوير و صدا كامل است!ظاهر مي شود.

گزينه Finish را براي پايان بررسي تصوير تلويزيون سوني انتخاب كنيد.

براي تكرار بررسي تصوير، گزينه Restart the test يا Start again را انتخاب كنيد.

ما در سرويس تي وي سالهاست كه خدمات تلويزيون سوني را به مراجعين تلويزيونات سوني ارائه ميكنيم و اگر براي تعمير تلويزيون سوني خود به كمك نياز داشتيد كافيست به صورت آنلاين و يا تلفني درخواست خود را ثبت كنيد تا متخصصين ما در سريع ترين زمان ممكن براي هماهنگي با شما تماس بگيرند. اگر ضمانت تلويزيون شما به پايان نرسيده ميتوانيد با نمايندگي تلويزيون سوني تماس بگيريد تا بدون دريافت هزينه اشكال تلويزيون شما را حل كنند.

اگر خطوط در همه كانال ها ظاهر مي شوند اما نه در همه ورودي ها و برنامه ها:

در اين حالت، مسئله به احتمال زياد خود تلويزيون است امكان دارد ورودي كابل ها شل يا خراب شده باشند و در نتيجه به احتمال زياد به خدمات تعمير تلويزيون نياز داشته باشد.

قبل از درخواست خدمات تعمير، سعي كنيد تلويزيون را به تنظيمات كارخانه برگردانيد. اين به شما كمك مي كند تا مشخص كنيد اشكال از نرم افزار يا سخت افزار است. براي اين كار به منو زير برويد:

Settings > General

گزينه Reset to Initial Settings را كليك كنيد.

براي ريست تلويزيون، دستورالعمل هاي نمايش داده شده را دنبال كرده و بعد تلويزيون را دوباره راه اندازي كنيد.

توجه: در مراحل رسيت تلويزيون از شما رمز تلويزيون درخواست مي شود. اگر رمز را تغيير نداده باشيد به صورت پيش فرض 0،0،0،0 يا 1،2،3،4 خواهد بود.

خيلي از مواقع دليل خطوط عمودي يا افقي در صفحه تلويزيون، قطع شدن اطلاعات تصوير به علت اشكالات است كه بر اثر كاركرد طولاني مدت تلويزيون و يا عواملي مثل ضربه خوردن به تلويزيون به وجود مي آيند. بعضي از مواقع اشكال ظاهر شدن خطوط افقي و عمودي روي تصوير تلويزيون، قابل تعمير بوده و بعضي از مواقع تنها راه چاره تعويض پنل تلويزيون است كه هزينه زيادي در بر خواهد داشت و گاهي مقرون به صرفه نيست؛ اما در هر صورت كار تعويض پنل تلويزيون بسيار حساس است و بايد حتما توسط تعميركار متخصص و مجرب انجام شود.