بازار هاي Business to Business

بازار هاي Business to Business

 

روال استفاده از بازار هاي Business to Business به صورت معمول از سال هاي پيش در حال انجام است و روز به روز بر خدمات آن ها افزوده مي شود. ويژگي هاي تجاري و تجاري ديجيتالي اضافي ، مكان روش هاي سنتي دستيابي را براي ارتباط با خريداران يا فروشندگان هدف قرار داده است. معامله گران مي توانند بدون هيچ زحمتي در بازديدهاي گران قيمت به كشورهاي ديگر ، با خيال راحت صادرات و واردات كالا را انجام دهند. ويژگي تجاري سپرده گذاري از Alibaba يكي از راه هاي جلوگيري از ريسك كلاهبرداري در بازار عمده خريد و فروش عمده علي بابا مي باشد.

 

برخي از مزاياي ديگري كه بازار عمده B2B  براي مشتريان خود دارد:

 

سرعت و امنيت ارتباطات.

ادغام مستقيم داده هاي معامله در سيستم هاي رايانه اي شركت.

امكان دريافت پيشنهادات يا تقاضاي بيشتر ، گسترش رقابت.

شخصي سازي خريدي كه با آن از معاملات احتمالي طرفداري جلوگيري مي شود.

تعداد بازديدهاي تجاري كمتر ، روند مذاكره سريعتر و غيره بنابراين ممكن است خريداران از كاهش قيمت درخواست كنند يا فروشندگان مي توانند حاشيه هاي خود را با يك كليك افزايش دهند.

من ليستي از برخي از جريمه هاي پورتال B2B را گردآوري كرده ام كه مي تواند به شما در تقويت هر چه بيشتر شغل خود در سراسر جهان كمك كند.

 من فراز و نشيب هاي هر پلتفرم B2B را برجسته كرده ام تا به شما در انتخاب صحيح شغل خود كمك كنيد.

 در اينجا برخي از بهترين و سريعترين پلتفرم هاي برتر جهاني B2B جهاني وجود دارد كه به هزاران مشاغل در جهان براي رشد و دستيابي به مشتريان بين المللي و محلي خود كمك مي كنند.

 

hfyd_z4.jpg

Made in china

 

Made in china در سال 1996  در كشور چين تاسيس شده و يكي از محبوب ترين و بزرگترين بازار عمده خريد و فروش آنلاين چيني B2B در جهان است. اين بازار بزرگ با ارائه راه حل هاي تجاري براي معاملات عمده خدمات خود را گسترش داده و در حال حاضر به بسياري از شركت هاي كوچك و بزرگ چيني براي يافتن خريداران عمده در سراسر جهان كمك مي كند و نقش بزرگي در توسعه بازارهاي خريد و فروش عمده چين ايفا كرده است.

 

شركت هاي تجاري چيني در هر مقياسي مي توانند با عضويت در بازار خريد و فروش عمده made in china و ثبت محصولات خود به صورت روزانه با خريداران عمده محصولات مختلف مانند محصولات كشاورزي و... زيادي در سراسر جهان به صورت مستقيم ارتباط برقرار كنند. با استفاده از خدمت استعلام قيمت در اين سيستم، خريداران عمده به راحتي مي توانند بسياري از قيمت هاي محصولات مختلف را با يكديگر مقايسه كنند و بهترين قيمت ها را بدست آورند.

خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده خرما با كمترين قيمت، ميزان سود در معامله آينده شما را تعيين مي كند. خريد با قيمت پايين تر اهرم خوبي براي حضور در بازار رقابتي خريد و فروش عمده انواع كالاي كشاورزي بوده و استفاده درست از آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و رشد كسب و كار شما منجر شود. به دليل سرعت بالا در توليد و مصرف، دسترسي به فروشندگان دست اول در بازار محصولات كشاورزي مي تواند به رقابت شما در اين حوزه بسيار كمك كند.

 

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

    آيا تاكنون عبارت “نرخ پرش” را شنيده ايد؟ اين اصطلاح براي افرادي كه در زمينه سئو سايت فعاليت دارند مفهومي كاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهميت آن در چيست و اصلاً چرا بايد آن را به عنوان فاكتوري مهم در بهينه سازي سايت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معياري براي اندازه گيري درصد افرادي است كه وارد سايت مي شوند بدون اينكه در صفحه مورد نظر كار خاصي انجام دهند. براي مثال آنها بر روي يك آيتم، لينك “بيشتر بخوانيد” و يا هر لينك داخلي ديگر در صفحه كليك نمي كنند و اين بدان معناست كه سرور گوگل آناليتيكس از طرف بازديدكننده هيچ واكنشي دريافت نمي كند. هنگامي كه كاربر نتواند هيچ تعاملي با صفحه فرود برقرار نمايد مسلماً آن را ترك كرده و بازديد خود را تنها با يك صفحه خاتمه مي دهد. شما مي توانيد از نرخ پرش به عنوان معياري كه كيفيت سايت و يا كيفيت مخاطب را نشان مي دهد استفاده كنيد. منظور از كيفيت مخاطب اين است كه آيا مخاطب با اهداف سايت شما همسو است يا خير!

    چگونه گوگل آناليتيكس نرخ پرش را اندازه گيري مي كند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ريت به شيوه زير محاسبه مي شود:

    “نرخ پرش به بازديدهاي تك صفحه اي گفته مي شود كه بر تمام بازديدها يا درصدي از آن ها كه كاربر تنها وارد يك صفحه شده و صرفاً يك درخواست مجزا به سرور آناليتيكس مي فرستد، تقسيم مي گردد. “

    به عبارت ديگر، بانس ريت بازديدهايي كه كاربر در آن ها تنها يك صفحه را باز كرده جمع مي بندد و تعداد آن ها را به كل بازديدها تقسيم مي كند. بالا بودن نرخ پرش سه چيز را نشان مي دهد:

    • كيفيت صفحه پايين است و در آن چيزي براي دعوت كاربر به برقراري تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما يكي نيست، به همين دليل نمي تواند با آن صفحه تعامل برقرار كند.
    • بازديدكنندگان اطلاعاتي كه به دنبال آن هستند را پيدا كرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسياري در مورد اينكه Bounce Rate يكي از فاكتورهاي رتبه بندي در سئو و افزايش رتبه گوگل است مطرح مي شود اما به سختي مي توان تصور كرد كه گوگل داده هاي گوگل آناليتيكس را به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در نظر مي گيرد زيرا اگر گوگل آناليتيكس به خوبي عمل نكند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتي مي توانيد نرخ پرش را دستكاري كنيد.

    خوشبختانه، برخي از گوگلرها نيز با اين نظر موافق هستند كه گوگل از داده هاي گوگل آناليتيكس در الگوريتم جستجوي خود استفاده نمي كند. اما شما بايد مطمئن شويد هنگامي كه افراد از طريق يك موتور جستجو وارد سايت مي شوند، ديگر به ليست نتايج جستجو باز نمي گردند زيرا اين نوع پرش احتمالاً يك فاكتور رتبه بندي در نظر گرفته خواهد شد. اين پرش ممكن است به روشي متفاوت از نرخ پرشي كه در گوگل آناليتيكس مشاهده مي كنيم اندازه گيري شود.

    از نقطه نظر سئو، شما بايد هر آنچه كه مربوط به سايت است را بهينه سازي كنيد. بنابراين، نگاه دقيق به بانس ريت به شما كمك مي كند، وبسايت خود را بهينه سازي كنيد كه اين امر همان سئو را در بر مي گيرد.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    بانس ريت چگونه تفسير مي شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اينكه آيا اين خوب است يا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگي دارد. اگر هدف صفحه آگاهي دادن و انتشار خبر است، نرخ بالاي پرش در هر ثانيه بد به نظر نمي رسد. البته واضح است كه شما دوست داريد افراد مقالات بيشتري در سايتتان بخوانند، در خبرنامه سايت عضو شوند و … اما هنگامي كه آن ها تنها يك صفحه را باز مي كنند، يك پست مي خوانند يا يك آدرس پيدا مي كنند، كاملاً طبيعي است كه بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در اين حالت، هيچ واكنش يا پيغامي به سرور گوگل آناليتيكس ارسال نمي شود، در نتيجه يك پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدير وبلاگ هستيد، هوشمندانه ترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد بخشي است كه تنها “بازديدكنندگان جديد” را در برگيرد. اگر Bounce Rate در بين بازديدكندگان جديد بالا باشد، در مورد اينكه چگونه مي توان تعامل آن ها با سايت را بهبود بخشيد فكر كنيد زيرا هدف شما برقراري تعامل بين بازديدكنندگان جديد و سايت است.

    اگر هدف صفحه ايجاد تعامل با سايت باشد، در اين حالت بالا بودن بانس ريت اصلاً خوب نيست. فرض كنيد صفحه اي داريد كه تنها هدف آن عضويت بازديدكنندگان جديد در خبرنامه است. اگر اين صفحه نرخ پرش بالايي داشته باشد، شما بايد آن را بهينه سازي كنيد. براي مثال با افزودن يك فراخوان يا يك گزينه نظير “در خبرنامه ما عضو شويد” مي توانيد نرخ پرش را كاهش دهيد. اما دلايل ديگري نيز براي بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراك خبرنامه وجود دارد. در صورتي كه بازديدكنندگان را با وعده هاي دروغين فريب داده باشيد، از اينكه كاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار كنند تعجب نكنيد. مسلماً آن ها هنگامي كه وارد صفحه اشتراك شده اند، چيز ديگري انتظار داشته اند. از طرفي اگر از همان ابتدا در مورد اينكه بازديدكنندگان از صفحه اشتراك چه چيزي انتظار دارند شفاف سازي كنيد، Bounce Rate پايين نكات بسياري در مورد كيفيت بازديدكنندگان به شما نشان خواهد داد، براي مثال شما متوجه مي شويد آن ها براي به اشتراك درآمدن در خبرنامه ترغيب شده اند.

    نرخ پرش و تبديل

    اگر از نقطه نظر تبديل به نرخ پرش نگاه كنيد، اين فاكتور را مي توانيد به عنوان معياري براي سنجش موفقيت در نظر بگيريد. براي مثال، فرض كنيد طراحي صفحه خود را به اميد اينكه بهتر خواهد شد تغيير داده ايد، سپس تمام حواس خود را بر روي بانس ريت متمركز كنيد. اگر نرخ پرش افزايش پيدا كرد مطمئن باشيد، تغيير در طراحي يك تغيير نادرست بوده و نرخ تبديل پايين مي باشد.

    شما بايد نرخ پرش صفحات عمومي سايت را نيز بررسي كنيد. كدام صفحات نرخ پرش بالا و كدام يك نرخ پرش پايين دارند؟ تمام آن ها را با هم مقايسه كنيد و از صفحاتي كه نرخ پرش آن ها پايين است ياد بگيريد.

    يكي ديگر از ديدگاه هايي كه در مورد نرخ پرش مي توان عنوان كرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافيك است. كدام منابع ترافيك به نرخ پرش بالا يا پايين منجر مي شوند؟ براي مثال، خبرنامه يا يك سايت مرجع كه ترافيك بالا ارسال مي كند؟ آيا متوجه مي شويد چه چيزي منجر به اين Bounce Rate شده است؟ و اگر يك كمپين گوگل ادوردز راه انداخته ايد، آيا بايد به نرخ پرش اين منبع ترافيك چشم بدوزيد؟

    مشتريان بسياري وجود دارند كه بانس ريت سايت آن ها به طور غير طبيعي پايين است. در اين مورد، تمام زنگ خطرها بايد خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزايش نرخ پرش را نداشته ايد زيرا احتمالاً اين بدين معناست كه گوگل آناليتيكس به درستي عمل نكرده است. عوامل بسياري بربانس ريت تاثيرگذار هستند زيرا آن ها يك واكنش به سرور گوگل آناليتيكس مي فرستند و اين سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسايي مي كند. معمولاً يك نرخ پرش پايين و غيرطبيعي به واسطه عملي كه سرور گوگل آناليتيكس را برانگيخته مي كند ايجاد مي شود. در مورد پاپ آپ ها، نمايش خودكار ويدئوها و يا رويدادي كه بعد از يك ثانيه آن را اجرا كرده ايد فكر كنيد. البته اگر رويدادي رخ داده كه پيمايشگر، صفحه را دنبال مي كند، در اين حالت پايين بودن نرخ پرش بسيار خوب است. اين نشان مي دهد كه مردم صفحه را به سمت پايين پيمايش مي كنند و محتوا را تا آخر مي خوانند.

    چگونه مي توان بانس ريت را كاهش داد؟

    تنها راه كاهش نرخ پرش، ايجاد تعامل با صفحه سايت است. به طور كلي نرخ پرش را مي توان از دو ديدگاه ترافيك و صفحه بررسي كرد. اگر منابع مشخص ترافيك، نرخ پرش بالايي داشته باشند، شما بايد به انتظارات بازديدكنندگاني كه از آن منابع به سايت شما مي آيند توجه كنيد. فرض كنيد در سايتي ديگر تبليغات راه اندازي كرده ايد و افراد بسياري از طريق پرش تبليغات وارد سايت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نكرده و به نيازهاي آن ها پاسخ نداده ايد. پس تبليغات را بازبيني كنيد و ببينيد آيا با صفحه اي كه نمايش مي دهيد همخواني دارند يا خير؟ اگر ندارد، مطمئن شويد كه صفحه دنباله رو تبليغات است يا برعكس!

    اگر صفحه سايت پاسخگوي نيازها و انتظارات بازديدكنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالايي دارد، شما تنها بايد صفحه را بررسي كنيد. كاربرد صفحه چيست؟ آيا در بالاي صفحه فراخوان وجود دارد؟ آيا در آن صفحه لينك هاي داخلي كه به صفحات يا پست هاي مرتبط ارجاع داده مي شوند وجود دارد؟ آيا منويي كه بتوان به راحتي از آن استفاده كرد در اختيار داريد؟ آيا صفحه مورد نظر افراد را براي بازديدهاي بعدي به سايت دعوت مي كند؟ اين ها تمام مواردي هستند كه هنگام بهبنه سازي صفحه خود به آن ها نياز داريد.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهيت سايت و همچنين حوزه فعاليت آن مي توان، ميانگيني براي سنجش بالا و پايين بودن اين عدد مشخص نمود كه در تضوير زير براي حوزه هاي مختلف توسط كارشناسان اندازه گيري و مطرح شده است.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    نرخ خروج چيست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته مي شود. از نظر ادبي، نرخ خروج به درصد بازديدهاي صفحه كه آخرين بازديد بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصميم گيري كاربر براي خاتمه بازديد از صفحه وبسايت را در بر مي گيرد. صفحه پشتيباني گوگل مثال هايي واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه مي دهد كه تفاوت بين اين دو به خوبي آشكار است. به مثال هاي زير دقت كنيد:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ريت و نرخ خروج به شرح زير مي باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سي و سه درصد (3 بازديد و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (يك بازديد از صفحه A شروع شد اما يك بازديد مجزا نبود، در نتيجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سي و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج كمتر است زيرا 3 بازديد با صفحه B شروع شد اما يك بازديد به پرش منجر گرديد)

    صفحه C: صد درصد (يك بازديد با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معياري است كه شما مي توانيد براي آناليز تلاش هاي بازاريابي خود از آن بهره ببريد. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد آيا صفحه شما پاسخگوي نياز بازديدگنندگان است يا خير. همانطور كه مشاهده نموديد، پرش بازديدكنندگان از سايت لزوماً قبل از اينكه آن ها سايت را ترك كنند اتفاق نمي افتد. با اين حال، شما از آن ها مي خواهيد كه با سايت شما تعامل برقرار كنند. از اين رو مي توان از نرخ پرش براي فهميدن اينكه كدام صفحه نيازمند توجه بيشتر است استفاده كرد. برآورده نمودن انتظارات بازديدكنندگان و تعامل برانگيزتر كردن صفحات، همه به ايجاد يك وبسايت عالي كمك خواهند كرد و همه ما ميدانيم كه يك سايت جذاب، رتبه بهتري به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سايت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

 

راديو اينترنتي فالوده بهترين راديو

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

كد عددي محاسبه ريشه يك معادله با استفاده از روش هاي , , False Position , Modified False Position ,Bisection

فروشگاه پروژه - كد عددي محاسبه ريشه يك معادله با استفاده از روش هاي , , False Position , Modified False Position ,Bisection

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

كد عددي محاسبه ريشه يك معادله با استفاده از روش هاي , , False Position , Modified False Position ,Bisection

 

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

انتقادتند سناتورآمريكايي از دروغگويي كرونايي ترامپ

انتقادتند سناتورآمريكايي از دروغگويي كرونايي ترامپ - تابناك

  • انتقادتند سناتورآمريكايي از دروغگويي كرونايي ترامپ - تابناك

    به گزارش تابناك به نقل از فارس، «كريس مورفي» نماينده مردم ايالت «كنتيكت» در مجلس سناي آمريكا گفت، دونالد ترامپ رئيس‌جمهور اين كشور درباره شيوع ويروس كرونا در آمريكا به مردم دروغ مي‌گويد.

    كريس مورفي كه عضو دموكرات دو كميته بهداشت و روابط خارجي مجلس سناي آمريكا است، در مصاحبه با شبكه «سي‌بي‌اس» و همچنين با انتشار پيام‌هاي توئيتري درباره شيوع ويروس كرونا در اين كشور و دروغگويي ترامپ و دولتش سخن گفته است.

    اين سناتور آمريكايي در يك توئيت نوشت: «من معمولا درباره كارهاي ترامپ مثل اعتيادش به بازي گلف اهميت چنداني نمي‌دهم اما اي مرد جدا چه كار داري مي‌كني؟ ويروس (كرونا) در حال گسترش است، بازارها دارند سقوط مي‌كنند، سعودي‌ها دارند بازارهاي نفت را به توپ مي‌بندند، سوريه دارد مي‌سوزد و آخر هفته‌ات را اينطور (با گلف بازي) گذراندي، لعنت به تو».

    مورفي در مصاحبه با برنامه «در پيشگاه ملت» شبكه سي‌بي‌اس در انتقاد از مواضع ترامپ گفته بود: «رئيس‌جمهور يك فرهنگ (ارائه) اطلاعات غلط را ايجاد كرده است، فرهنگي كه در آن هيچ كسي (در دولتش) نمي‌خواهد به او خبرهاي بد بدهد».

    وي افزود: «اگر ما مي‌خواهيم واقعا درباره چيزي كه باعث ايجاد هراس در كشور (آمريكا) شده است حرف بزنيم بايد از دولتي صحبت كنيم كه با مردم درباره گستره شيوع كرونا و تبعاتي كه مي تواند براي آمريكايي‌ها داشته باشد، صادق نيست».

    اين عضو كميته بهداشت، آموزش، كار و حقوق بازنشستگي مجلس سناي آمريكا درباره مواضع و سخنان ترامپ در قبال شيوع كرونا گفت: «او دارد به مردم آمريكا دروغ مي‌گويد».

    اظهارات اين سناتور آمريكايي در حالي مطرح شده كه طبق آمار نيويورك تايمز، در حال حاضر حداقل 545 نفر از آمريكايي‌ها به كرونا مبتلا شده‌اند.

    طبق گزارش اين رسانه، اكنون ۳۴ ايالت آمريكا و همچنين واشنگتن دي سي پايتخت اين كشور با كرونا درگير شده‌اند و «حداقل ۲۲ نفر» فوت كرده‌اند.

    اين در حالي است كه اخيرا اسنادي درباره آماده‌باش بيمارستان‌هاي آمريكا براي ۹۶ ميليون مبتلا به كرونا و مرگ نيم ميليون نفر منتشر شد.

    به گزارش ديلي ميل طبق اين اسناد، احتمالاً ۴۸۰ هزار آمريكايي بر اثر ابتلا به كرونا جان خود را از دست خواهند داد. ۹۶ ميليون نفر به كرونا مبتلا و ۴.۸ ميليون نفر نيز بستري خواهند شد.

    اين آمار و ارقام حيرت‌آور در تضاد با ادعاهاي ترامپ است كه به‌طور مداوم تأكيد دارد خطر شيوع ويروس كرونا در آمريكا «پايين» است

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

انتقادتند سناتورآمريكايي از دروغگويي كرونايي ترامپ

 

تازه هاي نشر بهمن 97 كاواك

كتاب بهزاد (شناخت نامه بهزاد گلپايگاني)

مجيد كاشاني و معراج قنبري  | انتشارات نظر

بهزاد گلپايگاني، هنرمند نقاش و طراحي گرافيك در سال ???? و در خانواده‌اي نظامي به دنيا آمد. او تحصيلات خود را به پيشنهاد دوستش عباس مشهدي‌زاده از هنرستان هنرهاي زيباي پسران تهران كه به تازگي راه‌اندازي شده بود، در سال ???? و در رشته? نقاشي آغاز كرد و سپس در دانشكده هنرهاي تزئيني تهران و سپس در هنرهاي زيباي پاريس ادامه داد. او در مدت هفت سال اقامت خود در پاريس به تحصيل و طراحي روي پارچه پرداخت. گلپايگاني در مقاطع مختلفي تحصيلات عالي خود را، در ايران و همچنين فرانسه نيمه كاره رها كرد. بهزاد معتقد بود با صاحب گالري‌ها و دست‌اندركاران نيز به دليل ضوابط تجاري و تشريفات فراوان تفاهمي ندارد، از اين‌رو از بسياري از هم‌دوره‌اي‌هاي خود شهرت كمتري كسب كرد.

كتاب صنعت و امپراتوري

اريك هابسبام | مترجم: عبدالله كوثري | انتشارات ماهي

انقلاب صنعتي سرآغاز بنيادي‌ترين دگرگوني در زندگي آدمي در طول تاريخ مستند مكتوب است. اين انقلاب زماني كوتاه با تاريخ بريتانياي كبير انطباق يافت و بدين گونه تمامي اقتصاد جهان بر گرد اين كشور بنا شد و اين امر بريتانيا را صاحب چنان نفوذ و قدرت و جهاني‌اي كرد كه هيچ كشوري تا به اين اندازه بدان دست نيافته است. در آن لحظه از تاريخ جهان،بريتانيا تنها صادركننده تنها واردكننده‌ي عمده تنها عامل حمل‌و‌نقل تنها سرمايه‌گذار در خارج تنها امپرياليست و تنها كشور با سياستي به راستي جهاني بود. هابسبام در اين كتاب ظهور بريتانيا در مقام نخستين قدرت صنعتي، سقوط آن از جايگاه موقت پيشگامي، رابطه‌ي كم و بيش ويژه‌ي آن با ديگر بخش‌هاي جهان و برخي اثرات اين همه را بر كل جامعه و طبقات گوناگون آن كشور مورد بررسي قرار داده است.

كتاب مسافر تنها

جك كرواك | مترجم: سلماز بهگام | انتشارات ورا

حرفش را باور نكردم. جدا در نهايت اشتياق در پي تجربه‌اي بودم كه براي شهروند دنياي مدرن به ندرت پيش مي‌آيد؛ خلوت مطلق و راحت در دنياي ناآرام طبيعت، شب و روز، شصت‌وسه روز و شب اگر بخواهم دقيق بگويم. ما اصلا نمي‌دانستيم كه طي زمستان گذشته چقدر در كوهستاني كه بنا بود به آن‌جا بروم برف باريده.

خريد اينترنتي كتاب از كاواك

 

رپورتاژ آگهي چيست ؟

رپورتاژ آگهي چيست ؟

  • رپورتاژ آگهي چيست ؟

    رپورتاژ آگهی

    مديران بازاريابي و وبمستران شركت ها كه براي بهبود رتبه سايت خود درگوگل بدنبال روش هاي جديد سئو و بهينه سازي سايت هستند ، پس از جستجو متوجه ميشوند كه سايت هاي آموزش سئو و متخصصين سئو رپورتاژ آگهي را به عنوان يكي از بهترين و جديد ترين تكنيك ها براي دستيابي به رتبه اول گوگل معرفي ميكنند.

    به خبر تبليغاتي گفته ميشود كه جهت معرفي خدمات و محصولات كسب و كار ها نوشته ميشود و در سايت هاي خبري پربازديد منتشر ميشود .

    رپورتاژ آگهي چه تاثيري در سئو و بهبود رتبه سايت در گوگل دارد؟ و چرا در تمام دنيا به عنوان يكي از موثرترين تكنيك ها براي بهبود رتبه سايت در جستجوي گوگل استفاده ميشود؟

    چطور يكي از بهترين روش هاي بازاريابي آنلاين و برندينگ است كه شركت هاي مختلف براي كسب اعتبار بالاتر و جلب مشتري بيشتر استفاده ميكنند ؟

    رپورتاژ يعني چه ؟

    به معني گزارش است كه از كلمه ريپورت گرفته شده است ، repotrage يك كلمه فرانسوي است .

    رپورتاژ در حوزه تبليغات اينترنتي و سئو سايت به عنوان يك گزارش يا مصاحبه براي معرفي برندها يا اشخاص در سايت هاي خبري مطرح شده است و بصورت يك حبر تبليغاتي منتشر ميشود.

    همچنين يكي از بهترين روش‌هاي تبليغات اينترنتي و برندسازي است كه بزرگترين برندهاي دنيا براي معرفي محصولات و خدمات جديد خود از آن استفاده ميكنند و به اين دليل تاثيرگذاري بالايي دارد كه نوعي تبليغات غيرمستقيم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بيشتر اعتماد ميكنند و كل مطلب را مشتاقانه مطالعه ميكنند .

    درواقع رپورتاژ آگهي يك خبر تبليغاتي است كه در قالب يك مصاحبه يا گزارش و يا مقاله در خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري پربازديد منتشر ميشود كه شامل يك تيتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عكس و هايپرلينك فالو ميباشد.

 

دانلود سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به كارگرداني حسن تبريزي و تهيه كنندگي ميثم آهنگري در ژانري كمدي در سايت كافه فيلم هم اكنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي كنند و مشخص است كه اين سريال يكي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اكنون مي توانيد سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم دانلود كنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

جذاب ترين تور شيراز براي تمام فصول و تور شيراز نوروز فوق العاده

جذاب ترين تور شيراز براي تمام فصول و تور شيراز نوروز فوق العاده

بالاخره يك مقاله خوب در سايت خرداد نيوز نشر داده شد درباره جذاب ترين تور شيراز براي تمامي روزها و همينطور نوروز، براي همين آنرا اينجا براي شما بازنشر ميدهيم. مسافران با اقامت در هر شهري از ايران مي‌توانند تجربه‌هاي متفاوت و البته مفيدي را كسب نمايند چه در ايام عادي چه در نوروز و عيد شيراز كه هر يك با ديگري آن ‌چنان تمايز داشته كه در كمتر كشوري بتوان آن را با اين تنوع فراوان درك نمود. از اين‌ رو است ايران با  تورهاي ايرانگردي نوروزي و يا در طول ماههاي مختلف سال، همچون سفر شيراز به ‌عنوان يك كشور بزرگ كه در هر سوي آن گردشگران را به خود مي‌خواند مورد توجه ويژه است.

vl38_f4.jpg

شيراز با جاذبه‌هايي كه بيشتر آن‌ها در جهان شناخته ‌شده هستند مي‌تواند به آنچه تمامي مسافران از يك سفر مدنظرشان است را رسانده، تور شيراز فارا گشت كه در سايت زير است:

https://faragasht.com/تور-شيراز/

مانند يك نقش برجسته بر سطح نقش? كشور عزيزمان هميشه نقطه توجه و ملجأ سفري با آرامش باشد.

آژانس تور ايرانگردي و شيراز گردي هميشه درصحنه تمامي تورهاي حضوري پررنگ داشته و تمامي اقصي نقاط كشور عزيزمان را قابل ‌دسترس نموده و با خدمات ارزند? خود سفرهاي طاقت ‌فرساي گذشته را به لذتي وصف‌ناپذير تبديل كرده است. جاذبه‌هاي توريستي سرزمين عزيزمان را به‌گونه‌اي تأثيرگذارتر معرفي نموده و با ليدرهاي باتجربه خود رمزگشايي از پيچ‌وخم‌هاي راه‌هاي سفر را با سهولت بيشتري امكان‌پذير كرده است.

 تور شيراز آژانس مسافرتي فارا گشت سفري به دامنه‌هاي سرسبز زاگرس است تا در نزديكي شهرهاي بندري كشور بتوانيد مكاني كه محل آمد و شد بازرگانان بزرگ و نامي گذشته است را به عينه و با چشم خود ببينيد و با جاذبه‌هاي فوق‌العاده آن چون نقش رستم و تخت جمشيد لحظاتي دوست‌داشتني را در كنار آثار تاريخي آن‌ها به فهرست خاطرات خود بي افزاييد.

سفر به شيراز

 به‌هرحال در انتخاب تور شيراز جاذبه فراوان و متأسفانه زمان محدود است و نياز به يك برنامه‌ريزي دقيق احساس مي‌شود كه اگر توجهي به آن نشود مسلماً حرز رفتن زمان، بازديد شمارا از اماكن ديدني محدود خواهد كرد.

 از آلبوم عكس‌هاي يادگاريانتان تعداد زيادي را مي‌كاهد، موزه پارس، بازار وكيل، مجموعه نقش رجب، تنگ چوگان كازرون، باغ جهان‌نما، دروازه قرآن، مسجد نصير الملك، موزه تاريخ طبيعي و... اگرچه بسيار زيبا و ديدني هستند ولي اگر شما به دوستداري ديدن پاسارگاد و مقبره كوروش و اين مجموعه عظيم به شيراز آمده باشيد وقتي مطلع شويد كه آن در 130 كيلومتري شيراز است مسلماً زمان محدود به شما اجازه خروج از شهر و بازديد از اين مكان باشكوه را نمي‌دهد در اينجا حضور يك ليدر باتجربه و آگاه به‌تمامي مكان‌ها، سفري لذت‌بخش‌تر را براي شما محيا مي‌كند.

بافت جغرافيايي و فرهنگي شهر شيراز در كنار جاذبه‌هاي بي‌نظيرش و هم‌جواري با شهرهاي بزرگ و زيباي ديگر مانند تور اصفهان؛ تور يزد؛ توركرمان و ساير تورهاي داخلي كه آژانس فارا گشت اجرا ميشوند و محصور بودن با ديوارهاي بلند و استوار كوه‌ها جلگه‌اي با آب و هوايي بسيار خوب و مناسب را فراهم نموده كه در كنار خاك حاصلخيزش آن را به سرزمين غرق در نعمت و زيبايي تبديل نموده است كه فقط حضور در آن مي‌تواند شمارا با عمق اين زيبايي‌ها همراه كرده.

 در پايتخت معنوي ايران به‌روزهايي زيبا نويدبخش شود، اگر در اين ميان شيراز انتخاب شما است كه لذت را با اطمينان درهم‌آميخته و چاشني سفرتان نموده‌ايد و تعطيلات خود در هر فصل و ماهي از سال بدون محدوديت تاريخ و زمان به اين آژانس كوشا و متعهد موكول نماييد.

 

تور نوروزي شيراز

اگر اين بار براي ايام نوروز استان فارس خصوصاً شيراز را براي گذر از پيچ ‌و خم‌هاي تاريخ انتخاب نموده‌ايد و قصد داريد با تور شيراز نوروز همراه شويد انتخاب درخور توجه اي را داشته‌ايد.

 زيرا رد پاي سلسله‌هاي مختلف در اين استان و به‌ خصوص شيراز آن را مملو از آثار باستاني و تاريخي نموده كه بسياري از آن‌ها در ميراث جهاني بازگوكننده سير تاريخي است كه اين شهر تجربه كرده است و نزديكي آن به بندرهاي جنوبي كشور آن را به مركزي براي شكوفايي تمدن فارسي تبديل نموده؛ به همين دليل مي‌توان جاذبه‌هاي مختلف از هر رنگ و طرح را در نوروز در آن به ‌راحتي يافت و همچنين از بودن در طبيعت زيباي آن نهايت لذت را برد.

اكثر ايرانيان با غزليات ناب حافظ بارها روح و جان خود را جلا داده و ناملايمات زندگي را با آن گذر كرده‌اند؛ خاك شيراز زادگاه اين شاعر بزرگ و بلندآوازه نه ‌تنها اكنون جسم آن را در آغوش گرفته بلكه زادگاه و آرامگاه بسياري از مشاهير در اعصار مختلف بوده است كه در تور شيراز نوروز فارا گشت در كشورمان كمتر مانند آن‌ها يافت مي‌شود اگر زمان كافي صرف نماييد و با تك‌تك آن‌ها آشنا شده و از تمامي اين بناها ديدن نماييد.

 شما را در ايام عيد يا همان نوروز خودمان با مجموعه پاسارگاد، تخت جمشيد، نقش رستم، ارگ كريم‌خان، آرامگاه سعدي، موزه پارس و...همراه كرده كه فقط قسمت كوچكي ازآنچه است كه شما مي‌توانيد با حضور در شيراز از آن‌ها ديدن نماييد و از بودن در اين شهر نوابغ با جان دل حظي وافر را ببريد.

اگر بخواهيد فهرستي كامل از بناهاي ديدني و جاذبه‌هاي توريستي شيراز را تهيه نماييد كه بخواهيد تعطيلات نوروزي خودتان را كاملتر كنيد، به مجموعه‌اي دست خواهيد يافت كه وقتي فراخ را مي‌طلبد تا با آن‌ها همراه شده و سراسر اين استان را سياحت نماييد، يك آژانس حرفه اي و متخصص ايران گردي همچون فارا گشت مي‌تواند مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري شيراز را در اختيارتان گذاشته و شما را در شهري كه سرآمد شهرهاي ايران ازنظر آثار شاخص تاريخي است در استان جنوبي كشورمان و در مركزيت زاگرس با جاذبه‌هاي مذهبي، طبيعي، فرهنگي و تاريخي فراوان آن شما را همراهي نمايد.

شيراز گردي در نوروز

كلان‌شهر شيراز مانند هر كلان‌شهر ديگري مي‌تواند پاسخگوي خيل وسيع گردشگراني باشد كه هرساله با علاقه وافر ديدن جاذبه‌هاي آن با خانواده همراه يك سفر ماجراجويانه شده در تور شيراز نوروز و در شهري محصور در بين كوه‌هاي بلند و زيباي زاگرس از هواي معتدل آن و خاك حاصلخيزش كه امكان رويش فراوان گياهان را محيا نموده سفري به شهري فرهنگي را تجربه نمايند. از بودن در كنار فرهيختگاني مانند ملاصدرا، قاآني، سعدي و... سفري ماندگار و لذت‌بخش را كه تا ابد در خاطرشان باقي بماند را با خود به يادگار ببرند.

خونگرمي و سخت‌كوشي اين مردمان پاك‌سيرت و نيكو صورت باعث شده در طي قرن‌ها خدمات ارزنده‌اي را به هم نوعان خود بدون كوچك‌ترين چشم‌داشتي عرضه نموده و بادلي پاك و دريايي در ايام نوروز آن چنان كه در سايتcrystalinks  آمده است، به سرسبزي و طراوت بخشي خطه خود همت گمارند.

 به ‌گونه‌اي كه  شهر شيراز به كسب يكي از افتخارات بزرگ نائل گرديده و توليدات وسيع گندم در سطح كشور را به خود اختصاص داده است، به‌هرحال تور شيراز نوروز شما را در ماههاي مختلف به بهشت شيراز دعوت مي‌كند و فارا گشت مجري اصلي  تور شيراز سفر كاملي را برايتان رزرو ميكند، تا با اين قرين شدن بتوانيد از بودن در اماكن ديدني اين شهر زيبا چون باغ و موزه سنگ‌هاي تاريخي هفت‌تنان، شهر تاريخي بيشاپور، تنگ چوگان كازرون، باغ ارم و بسياري اماكن كم‌نظير آن ديدن نموده و بهار خود را با حضور در شيراز بهاري‌تر نماييد.

هيچوقت نميشود شيراز را با ساير شهرها مقايسه كرد، شهري كه همه جوره هر طيف سليقه را پوشش ميدهد، كسانيكه اهل زيارت هستند، مقبره شاه چراغ را ميبينند. كسانيكه ميخواهند به اوج تاريخ تمدن ايران بروند، مقبره كوروش كبير و تخت جمشيد را مشاهده ميكنند و كسانيكه اهل شعر و شاعري هستند مقبره حافظ و سعدي منتظرشان است. در كنار همه اينها طبيعت زيبا و باغهاي متنوع شهر شيراز براي همه دلچسب و فرح بخش است.

رزرو هتلهاي شيراز فارا گشت از ديگر خدمات اين آژانس است تا تورهاي ايرانگردي فارا گشت كاملتر و بهتر اجرا گردند، معمولا در تورهاي هتلهاي شيراز با صبحانه سرو ميشوند تا نهايت استفاده را از زمان گشتهاي شيراز ببريد. براي سرو نهار و شام ميتوانيد از رستوارن هتل استفاده كنيد و يا از رستورانهاي معروف شيراز استفاده كنيد.

پس ديگر هرگونه نگراني را از خود دور كرده و فقط تمركز خود را بر روي انتخاب هم‌سفر و تجهيزات مورد لزوم شخصي خود متمركز نماييد و ديگر نيازهاي خود براي سفر شيراز چون تهيه بليت رفت ‌و برگشت شيراز با قطار يا هواپيما و يا حتي اتوبوس؛ رزرو هتل در شيراز؛ ترانسفر فرودگاهي يا راه آهن؛ بيمه سفر؛ گشت هاي شهري شيراز را به آژانس مسافرتي فارا گشت مجري مستقيم و اصلي تور شيراز بسپاريد.

 

منابع مقاله:

https://faragasht.com

http:// khordadnews.ir/

https:// crystalinks.com/