معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

وكيل ديه و وكيل تصادفات

وكيل در غرب تهران

وكيل پايه كسي است كه پس از اتمام مدرك ليسانس يا بالاتر در حقوق يا فقه و زمينه هاي حقوق اسلامي يا معادل آن در سمينار، يك رقابت رقابتي در وكلا مي سازد كه سالي يك بار برگزار مي شود. ، او به طور متوسط نمرات و سطحي را به دست آورد كه مي تواند به عنوان كارآموز قانون در ميان رقباي متعدد خود پذيرفته شود.

وكيل پايه يك دادگستري به چه كسي گفته ميشود ؟ | وبلاگ | دفتر وكيل پايه يك  دادگستري و مشاور حقوقي

محدوده غرب تهران را معمولا با مراكز تجاري و اداري در صادقيه مي شناسند و اگر به دنبال وكيل در صادقيه هستيد و مياز به مشاوره حقوقي داريد مي توانيد با دفتر وكيل در تهران هماهنك كنيد و در خصوص مشاوره حقوقي با وكيل ديه و وكيل تصادفات مهريه نفقه و يا وكيل طلاق توافقي با دفتر وكيل در تهران تماس بگيريد. و با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

ليست وكلاي تهران

 

 

دستگاه ضبط كننده دوربين مداربسته

دستگاه ضبط كننده دوربين مداربسته

در يك سيستم مداربسته يكي از اجزاي اصلي تشكيل دهنده، دستگاه ضبط كننده است. تصاوير ابتدا توسط دوربين هاي مداربسته ثبت شده و سپس براي ذخيره سازي به اين دستگاه ها ارسال مي شوند. دستگاه ضبط دوربين مداربسته عنصر اصلي يك سيستم مداربسته است. ذخيره سازي صحيح و امن اطلاعات وظيفه اصلي دستگاه ضبط دوربين مدار بسته است. وجود اين دستگاه تضمين مي كند كه تمامي دوربين ها با رزولوشن و نرخ فريم صحيحي كار مي كنند. همچنين كنترل و مديريت تصاوير نيز بر عهده اين بخش است.

انواع دستگاه ضبط دوربين مداربسته:

  • Video Cassette recorder-VCR
  •  Digital video recorder with analogue (BNC) camera inputs-DVR
  •  Network video recorder with IP network camera inputs-NVR
  • Video recorder with analogue and IP camera inputs-Hybrid
  • Server

VCR

اولين دستگاه ضبط كننده كه در ابتداي ظهور دوربين هاي مداربسته جهت ذخيره سازي تصاوير استفاده مي شد، دستگاه VCR است كه قبلا در مطلبي جداگانه به شرح آن پرداختيم. در قديم اكثر سيستم هاي نظارتي از VCR براي ضبط تصاوير ويدئويي استفاده مي كردند. تصاوير بر روي نوارهاي كاست معمولا با نرخ 25 فريم در ثانيه ضبط مي شدند. استفاده از اين دستگاه ها در آن زمان راه حل مناسبي محسوب مي شد اما رفته رفته با افزايش نيازهاي نظارتي اين دستگاه ها ديگر پاسخگوي نياز كاربران نبودند. از جمله محدويت هاي آن اين بود كه فضاي ذخيره سازي كاست ها بسيار محدود بودند و نمي توانستند اطلاعات زيادي را ذخيره كنند. همچنين ساختار خود كاست ها به نحوي بود كه فضاي زيادي را اشغال مي كردند. امروزه استفاده از اين دستگاه ها به طور كلي منسوخ شده است.

 

 

 

 

 

 

DVR

با بروي كار آمدن دستگاه هاي ضبط DVR بسياري از محدوديت هاي قبلي از ميان برداشته شد. DVR ها تصاوير آنالوگ دوربين مدار بسته را به ديجيتال تبديل مي كنند. همچنين از ديگر مزاياي اين دستگاه ها مي توان به امكان نظارت از راه دور، ظرفيت ذخيره سازي بالا، جستجوي سريع و آسان در تصاوير و …اشاره نمود. از DVR مي توان به عنوان يك راه حل مقرون به صرفه براي افرادي كه از پس هزينه هاي سيستم هاي نظارتي تحت شبكه بر نمي آيند، استفاده نمود.

 

 

 

 

مزاياي DVR

نظارت از راه دور

در گذشته، سيستم هاي مداربسته قديمي تنها مي توانستند تصاوير ويدئويي را به يك ايستگاه نظارتي واحد براي مثال مانيتور يا نمايشگر انتقال دهند، اما در مورد DVR ها اينطور نيست. اكثر دستگاه هاي ضبط ديجيتال در حال حاضر امكان دسترسي به تصاوير را در هر نقطه اي خارج از مكان مورد نظر فرآهم مي كنند. و شما مي توانيد از طريق تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و …خود به تصاوير دسترسي داشته باشيد.

ضبط ديجيتال

همانطور كه گفتيم در گذشته تصاوير بر روي نوار كاست ضبط مي گرديد  كه اين امر كاستي هاي فراواني داشت. براي مثال جستجوي رويدادها با جلو و عقب كردن فيلم ها بر روي نوار آنالوگ يك كابوس ترسناك بود. با آمدن دستگاه هاي DVR اين مشكل برطرف گرديد، زيرا تصاوير آنالوگ به ديجيتال تبديل مي شوند، بنابراين شما مي توانيد به راحتي در تصاوير به جستجو بپردازيد.

فشرده سازي تصاوير

براي استفاده بهينه از ظرفيت ذخيره سازي موجود، انواع فرمت هاي فشرده سازي در نرم افزار دستگاه هاي DVR تعبيه شده است. اين فرمت هاي فشرده سازي معمول عبارتند از MPEG-4، H.264، H.264+، H.265+، H.265 و… . با استفاده از اين فرمت هاي فشرده سازي ، اندازه فايل هاي شما تا حد ممكن كاهش مي يابد بدون اينكه به كاهش كيفيت تصوير منجر شود.

امنيت بالا

اكثر ضبط كننده هاي ويدئويي ديجيتالي امروزي داراي سيستم پسورد هستند بنابراين فقط كاربران مجاز قادر به دسترسي به تصاوير ويدئويي هستند.

NVR

ضبط كننده ويدئويي شبكه (NVR) يك برنامه نرم افزاري است كه تصاوير را در يك فرمت ديجيتال بر روي يك ديسك درايو ، فلش درايو USB، كارت حافظه SD يا … ذخيره مي كند. يك NVR شامل هيچ سخت افزاري ضبط ويدئو اختصاصي نيست. دستگاه ضبط NVR در سيستم هاي نظارت تصويري IP مورد استفاده قرار مي گيرد. NVR تصاوير را مستقيما از طريق شبكه و با استفاده از كابل هاي Cat5 يا Cat6 Ethernet و ورودي هاي RJ45  دريافت و ضبط مي كنند. به طور كلي دو نوع دستگاه NVR وجود دارد:

  • ان وي آر POE: داراي پورت هاي اترنت براي اتصال به دوربين هاي PoE هستند.
  • NVR هاي WIFI: كه با استفاده از واي فاي به دوربين ها متصل مي شوند.

مزاياي NVR

  • امكان استفاده از انواع ويژگي هاي پردازش تصوير VCA مانند رديابي هوشمند، تشخيص چهره، شمارش افراد و
  • امكان پشتيباني از تعداد زيادي دوربين ديجيتال در پروژه هاي بزرگ
  • دسترسي به تصاوير به صورت زنده و يا PLAYBACK
  • امكان جستجو در تصاوير
  • مجهز به سيستم هاي آلارم
  • و

دستگاه HVR يا HD-DVR

دستگاه ضبط HVR مي تواند تصاوير ويدئويي را از هر دو دوربين آنالوگ و IP دريافت و ضبط كند. اصطلاحا به اين دستگاه ها هيبريد گفته مي شود. تفاوت اصلي آن ها با سيستم هاي مداربسته آنالوگ در اين است كه در سيستم هاي آنالوگ تنها امكان استفاده از دوربين آنالوگ وجود دارد. اما در دستگاه هاي هيبريد امكان استفاده از هر دو دوربين آنالوگ و ديجيتال وجود دارد. كاربرد اصلي اين دستگاه ها زماني است كه قصد داريد سيستم قديمي آنالوگ خود را ارتقا دهيد. كه منجر به صرفه جويي در هزينه ها هم مي شود.

دستگاه سرور

ذخيره و مديريت اطلاعات در سيستم هاي نظارت تصويري مي تواند به عنوان چالش برانگيز ترين فاكتور براي هر سيستم مداربسته در نظر گرفته شود. هنگامي كه همه متغيرها در نظر گرفته مي شوند مانند تعداد دوربين ها، فرمت هاي فشرده سازي، نرخ فريم، انواع حالت ضبط در شب و روز، مقدار داده ها مي تواند بسيار افزايش يابد. از سرور ها مي توان به عنوان جايگزيني براي دستگاه هاي ضبط NVR در نصب و راه اندازي سيستم هاي مدار بسته استفاده نمود. به طور كلي انتخاب ميان سرور و دستگاه ضبط NVR به عواملي نظير بزرگي پروژه، مقياس پذيري سيستم ها و از همه مهم تر ويژگي هاي نرم افزاري هر كدام بستگي دارد.

  1. مقالات جديد درباره تكنولوژي هاي دوربين هاي مداربسته
  2. چيپ تصوير EFFIO CCD دوربين مداربسته
  3. معرفي بهترين پلير Player در دوربين مدار بسته
  4. چيپ تصوير DIS در دوربين مداربسته

راه هاي مراقبت از پوست صورت

راه هاي مراقبت از پوست صورت

 

امروز مي خواهيم به مهم ترين كارهايي كه براي پرورش پوست صورتتان بايد انجام دهيد نگاه كنيم. بعضي از شما خوانندگان عزيز اين چيزها را نمي دانستيد، آنها را تماشا نمي كردند و حالا پوست صورت شما دچار مشكل شده است؛ اينها را نمي دانيد. مشكلي نيست! در اين مقاله همچنين به روش هايي براي جبران و درمان مشكلات ناشي از مراقبت هاي ضعيف پوست اشاره شده است.

مراقبت از پوست در برابر خورشيد

 

كاهش قرار گرفتن در معرض آفتاب اولين و مهم ترين راه براي پرورش پوست صورت شماست. قرار گرفتن در معرض پوست متوسط با خورشيد خوب و مفيد است، اما اگر بيش از حد باشد، خطر آفتاب سوختگي، سرطان پوست، پيري زودرس پوست (چين و چروك و لكه هاي پوست) وجود دارد. مراقبت از خورشيد در طول تابستان حياتي است زيرا اشعه هاي بسيار مضر فرابنفش (UV) قوي تر از فصل هاي ديگر هستند.

راهنماي مراقبت

 

لازم نيست از خورشيد فرار كني يا بترسي . سعي كنيد براي مدت طولاني در معرض نور مستقيم خورشيد قرار نگيرد. به ويژه بين ساعت ?? تا ? بعد از .m زماني كه پرتوهاي مضر بيشتر باشد.

    در نقاط مختلف كشور ميزان نور خورشيد به گونه اي است كه اگر دست و پاي شما به مدت 3 تا 8 دقيقه در معرض آفتاب قرار گيرد، بدن شما ويتامين D دريافت خواهد كرد. اگر پوست شما سبك تر باشد، لازم نيست مانند افرادي كه پوست تيره تري دارند در معرض آفتاب قرار گيرد. به عنوان يك قاعده كلي، خودتان را در معرض آفتاب يا پوست قرمز بيش از حد قرار ندهيد.

    اگر بايد مدت ها و در آفتاب در ارتش باشيد، كلاه، عينك آفتابي، لباس هاي آستين بلند و مرهم لب با كرم ضد آفتاب بپوشيد. كرم ضد آفتاب را فراموش نكنيد. دريافت يك كرم ضد آفتاب طيف گسترده با SPF از حداقل 30.

    اگر آفتاب سوختگي كوچكي داشتي از ژل هاي آلوئه ورا استفاده كنيد. اين ژل براي بهبود التهاب پوست و آفتاب سوختگي بسيار خوب است و مي تواند بهبود پوست را سرعت بخشيد.

 

مراقبت از پوست در برابر خورشيد

مراقبت از پوست در برابر خورشيد

درمان مشكلات

 

اگر كرم ضد آفتاب را به خوبي دنبال نمي كرديد و حالا مشكلات پوستي داريد، راهي براي آرايش آن وجود دارد. با استفاده از روش هاي درماني موثر و خوب طراحي شده براي حل مشكلات ناشي از خورشيد، ما مي توانيم به خوبي سلامت پوست شما را بازگردانيم.

 

هميشه به ياد داشته باشيد كه درمان ها جايگزيني براي مراقبت از پوست صورت نيستند. پيشگيري هميشه بهتر (و كارآمدتر و ارزان تر) از درمان است.

 

خورشيد دو اثر مخرب بر روي پوست صورت دارد:

(1) چين و چروك:

Styling 

 

بهبود چين و چروك صورت

اگرچه ظاهر چين و چروك روي صورت با افزايش سن طبيعي است، اما نور مستقيم خورشيد مي تواند روند پيري پوست و ظهور اين خطوط را سرعت دهد. به عنوان مثال چين و چروك در پاهاي كلاغ در افرادي كه عينك آفتابي نمي پوشند شايع تر است. اين خطوط در دو طرف چشم ظاهر مي شوند و ناشي از حالت پلك ها هستند تا چشم ها را از خورشيد محافظت كنند.

 

براي بهبود چين و چروك صورت مي توانيم از درمان هاي مختلفي استفاده كنيم كه برخي از آن ها در زير ذكر شده اند:

 

تزريق ژل يا تزريق چربي

    تزريق botax

    ميكرودرموابراسيون يا هيدرودرموابراسيون

    RF كسري يا اتصال RF

 

(2) ملاسما و ديگر لكه هاي پوست:

 

اگر صورت شما مدام در معرض نور مستقيم خورشيد قرار گيرد، ممكن است لكه هاي قهوه اي تيره كمي روي آن داشته باشد. اين لكه ها روي صورت و بازوها شايع تر هستند. براي جلوگيري از اين لكه ها، به طور جدي از پوست صورت خود مراقبت كنيد: كرم ضد آفتاب، لباس مناسب

اتو مو مك استايلر مدل MC-5525

ليزر موهاي زائد مك استايلر مدل MC-77000

موزن گوش و بيني 3 كاره پاناسونيك مدل Panasonic ER 305

 

همه چيز درباره داروي لاغري | چه دارويي مصرف كنيم؟

براي كاهش وزن چه راه‌هايي به ذهنتان مي‌رسد؟ داروي لاغري ؟
ورزش كردن؟
رژيم غذايي؟
ورزش و رژيم غذايي در كنار هم؟
استفاده از قرص و داروي لاغري ؟
در اين مقاله به بررسي محبوبت ترين داروهاي لاغري مي‌پردازيم و نقدهاي وارد به اين داروها را بررسي مي‌كنيم.
امروزه با توجه به اينكه افراد تمايل زيادي به كاهش وزن بدون دردسر و در كم‌ترين زمان ممكن رادارند، داروي لاغري به‌عنوان يك ميانبر براي آن‌ها ظاهرشده است. حضور داروي لاغري آن‌قدر گسترده و پرطرفدار شده كه شايد جز تجارت‌هاي پرطرفدار محسوب مي‌شود.
اما آيا واقعاً داروهاي لاغري بر كاهش وزن تأثيرگذار است؟ و يا اينكه آيا داروهاي لاغري عوارضي خاصي ندارد؟
براي يافتن پاسخ اين سؤالات در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

مكانيزم داروهاي لاغري

اولين مكانيزم داروي لاغري كاهش اشتها، احساس سيري در طولاني‌مدت و مصرف كمتر كالري است.
در مكانيزم دوم، داروي لاغري جذب مواد مغذي مانند چربي را كاهش داده و باعث مي‌شود كالري كمتري مصرف كنيد.
مكانيزم سوم داروهاي لاغري افزايش چربي سوزي است. در اين هدف‌گذاري داروي لاغري چربي سوزي را بيشتر مي‌كند و باعث مي‌شود شما كالري بيشتري بسوزانيد.

?? ماده‌اي كه در داروهاي لاغري مصرف مي‌شوند،يا به عنوان داروهاي لاغري باعث كاهش وزن شما مي‌گردند

?. عصاره گارسينيا كامبوجيا

گارسينيا كامبوجيا پس از نمايش در نمايشگاه دكتر اوز در سال ???? محبوبيت زيادي در جهان پيدا كرد.
اين ميوه كوچك، سبز و شبيه كدوتنبل است. پوست اين ميوه حاوي اسيد هيدرو كسي سيتريك (HCA) است. اين ماده مؤثر در عصاره گارسينيا كامبوجيا است كه به‌عنوان داروي لاغري به بازار عرضه مي‌شود.
گارسينيا كامبوجيا چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات و تحقيقاتي مربوط به حيوانات نشان داده شد كه اين عصاره مي‌تواند آنزيمي توليد كند كه چربي را در بدن مهار كرده و سطح سروتونين را افزايش دهد، به‌طور بالقوه به كاهش ميل و اشتها كمك مي‌كند. يك بررسي در سال ????  با ?? مطالعه در مورد گارسينيا كامبوجيا انجام شد و نشان داد كه به‌طور متوسط ??اين دارو، باعث كاهش وزن در حدود ??? گرم در طي چند هفته مي شود.

عوارض جانبي

هيچ گزارشي از عوارض جانبي جدي گزارش نشده است، اما برخي گزارش‌ها درباره مشكلات گوارشي خفيف بوده است.

توجه: داروي لاغري گارسينيا كامبوجيا ممكن است باعث كاهش وزن متوسط ??شود اما اثرات به قدري اندك است كه احتمالاً حتي قابل‌توجه هم نيست.

?. هيدروكسيكات

هيدروكسيكات بيش از يك دهه است كه وجود دارد و در حال حاضر يكي از محبوب‌ترين مكمل‌هاي كاهش وزن در جهان است. چندين نوع مختلف از اين داروي لاغري وجود دارد، اما متداول‌ترين آن به‌سادگي “Hydroxycut” ناميده مي‌شود.
هيدروكسيكات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين ماده حاوي چندين ماده است ازجمله كافئين و چند عصاره گياهي كه ادعا مي‌شود به كاهش وزن كمك مي‌كند. در يك تحقيق نشان داده‌شده كه هيدروكسيكات باعث كاهش وزن در حدود ?.? كيلوگرم در مدت ? ماه شده است.

عوارض جانبي

اگر به كافئين حساس هستيد، ممكن است با خوردن اين داروي لاغري اضطراب، لك‌لك شدن صورت، لرزش بدن، حالت تهوع، اسهال و تحريك‌پذيري را تجربه كنيد.

توجه: متأسفانه هنوز تحقيقات گسترده در مورد اين دارو صورت نگرفته است و براي اثبات اثرگذاري و بررسي عوارض نياز به زمان بيشتر است.

?. كافئين

كافئين رايج‌ترين ماده روان‌گردان در جهان است، كافئين به‌طور طبيعي در قهوه، چاي سبز و شكلات تلخ يافت مي‌شود و به بسياري از غذاهاي فرآوري شده و نوشيدني‌ها نيز اضافه مي‌گردد.
كافئين يك تقويت‌كننده متابوليسم شناخته‌شده است و اغلب به داروهاي لاغري كاهش وزن تجاري اضافه مي‌شود.
كافئين چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات كوتاه‌مدت نشان داده است كه كافئين مي‌تواند سوخت‌وساز بدن را ? تا ?? درصد تقويت كند و چربي سوزي را تا ?? درصد افزايش دهد. همچنين برخي مطالعات وجود دارد كه نشان مي‌دهد كافئين مي‌تواند باعث كاهش وزن متوسط ??در انسان شود.

عوارض جانبي

در برخي افراد مقادير زياد كافئين مي‌تواند باعث اضطراب، بي‌خوابي، لرزش، تحريك‌پذيري، حالت تهوع، اسهال و ساير علائم شود. كافئين همچنين اعتيادآور است و مي‌تواند كيفيت خواب شمارا كاهش دهد. درواقع نيازي به مصرف مكمل يا قرص همراه كافئين در آن نيست. بهترين منابع قهوه باكيفيت و چاي سبز هستند كه داراي آنتي اكسيدان‌ها و ساير مزاياي سلامتي نيز هستند.

?. اورليستات (Alli)

اورليستات يك داروي دارويي است كه بدون نسخه در بازار بانام Alli فروخته مي‌شود و تحت نسخه Xenical نيز تجويز مي‌شود.
اورليستات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين داروي لاغري با منع تجزيه چربي در روده، باعث مي‌شود كالري كمتري از چربي‌ها مصرف كنيد.
مصرف اورليستات حدوداً باعث كاهش ?.? كيلوگرم از وزن شما در ماه مي‌شود. در تحقيقي ديگر نشان داده‌شده است كه مصرف اين داروي لاغري، فشارخون راكمي كاهش مي‌دهد و خطر ابتلا به ديابت نوع ? را حدود ?? درصد كاهش مي‌دهد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87/1310/

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MaiaSande6
https://www.reverbnation.com/female815?profile_view_source=header_icon_nav
https://coub.com/maiasande6
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/487845fb-974c-48a0-bb9b-65500265e6b8/Dani-S
https://www.spreaker.com/user/15644479
https://seekingalpha.com/user/55300793/comments
https://www.blogtalkradio.com/maiasande6
https://www.viki.com/users/maiasande6_244/about

 

انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري با قيمت مناسب در سال 1400 و 1401 به چه صورت است؟

انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري با قيمت مناسب در سال 1400 و 1401 به چه صورت است؟

z4_sn0.png 

دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري در آخر مي بايست پايان نامه يا تز خود را ارائه داده و از آن دفاع كنند كه در ابتدا مي بايست يك پروپوزال خوب انجام دهند و آن را تصويب كنند تا فرآيند انجام پايان نامه آنها به صورت رسمي آغاز شود. انجام پروپوزال مي تواند چالش برانگيز باشد زيرا فرآيند تقريبا دشواري دارد و بخش هاي مختلف پروپوزال چالش بزانگيز است و بسياري از اساتيد به بخش هاي مختلف پروپوزال ايراد مي گيرند زيرا پروپوزال قرار است بگويد پايان نامه چگونه و به چه روش انجام خواهد گرفت، روش انجام كار، سوالات و فرضيات پژوهش شما چيست و...

قيمت انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري (P.h.D)

قيمت انجام پروپوزال بسته به رشته و دانشگاهي كه تحصيل مي كنيد متفاوت است. به طور مثال، انجام پروپوزال مديريت دانشگاه تهران با انجام پرپپوزال رشته مديريت دانشگاه آزاد متفاوت است زيرا برخي از دانشگاه ها نسبت به پروپوزال به شدت حساس هستند در حالي كه دسته اي ديگر از دانشگاه ها نسبت به پروپوزال حساسيتي نشان نمي دهند.

لازم به ذكر است دانشگاه هاي آزاد نيز با يكديگر متفاوت هستند، نمي توان يك نسخه اي را براي همه دانشگاه هاي آزاد پيچيد، برخي از دانشگاه هاي آزاد نسبت به سايرين سخت گير تر هستند، مثلا دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات تهران به شدت در برخي از رشته ها سخت گير است و اين چكيده اي از تجربه فعاليت چند ساله ما در زمينه انجام پروپوزال است.

سپردن پروپوزال جهت انجام

اگر قصد سپردن پروپوزال خود جهت انجام به يكي از موسسات هستيد، در نظر داشته باشيد بايد اطلاعات پايه درباره رشته و گرايش خود، دانشگاه، اينكه موضوع انتخاب كرده ايد يا خير و... را به موسسه مربوطه ارائه دهيد تا بررسي اوليه صرت پذيرد و پس از بررسي قيمت انجام پروپوزال را خدمتتان اعلام خواهند نمود.

سفارش پروپوزال به موسسات انجام پايان نامه بسيار راحت است شما كافيست وارد وب سايت شده و سفارش خود را ثبت كنيد يا اينكه به صورت مستقيم با موسسات تماس گرفته و نسبت به ثبت سفارش اقدام نماييد. معمولا از شما خواسته مي شود اطلاعات خود را از طريق واتساپ يا تلگرام به موسسه ارسال نماييد تا بررسي اوليه انجام شود و به شما اعلام هزينه شود.

در نظر داشته باشيد كه حتما اعلام كنيد كه آيا موضوع خود را انتخاب كرده ايد يا نه، در صورتي كه موضوعي انتخاب نكرده ايد اما استاد به شما زمينه اي كه مي بايست روي آن كار كنيد را اعلام كرده است، حتما آن را ذكر نماييد همچنين در صورت تمايل زمينه تحقيقاتي كه مد نظر شماست را نيز مي توانيد به موسسه مربوطه اعلام نماييد تا پژوهشگران محور همان موضوع به شما برخي موضوع بدهند تا آن ها را تصويب نماييد.

پس از تصويب موضوع فرآيند نگارش پروپوزال آغاز خواهد شد و شما مي توانيد پروپوزال نوشته شده را براي استاد ارسال نماييد و از وي بخواهيد تا كار شما را بررسي كند و اگر نكته اي وجود داشت آن را به شما اعلام نمايد يا به صورت كامنت آن را بنويسد.

https://www.viki.com/users/vickibarber8_923/about
https://visual.ly/users/vickibarber8/portfolio
https://ask.fm/vickibarber8
http://www.wikidot.com/user:info/vicki-barber
https://www.yelp.ca/user_details?userid=2yQnZ_oSYhlmQo1WznK_Hw
https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vo1vrqv84n?live
https://slides.com/vickibarber8
https://500px.com/p/vickibarber8?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/VickiBarber8
https://www.reddit.com/r/business/comments/r76amr/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85_%D8%AA%D8%B2_%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
https://qiita.com/VickiBarber8
https://www.cplusplus.com/user/VickiBarber8/
https://8tracks.com/vickibarber8
http://www.escortpicture.com/VickiBarber8
https://weheartit.com/VickiBarber8
https://www.intensedebate.com/people/VickiBarber8g
http://www.authorstream.com/VickiBarber8/
https://gab.com/VickiBarber8
https://www.f6s.com/vicki-barber
https://letterboxd.com/VickiBarber8/

 

خريد ممبر گروه يا دانلود بانك شماره موبايل؟! تجربه هاي چند ميليوني ايده كاو

تلگرام به عنوان محبوب ترين و پركاربردترين شبكه پيام رسان در ميان كاربران ايراني، انتخابي عالي براي تبليغات كسب و كار و محصولات به شمار مي رود. در اين شبكه اجتماعي امروزه بيشترين كاربران ايراني عضو هستند و از آن استفاده مي كنند. به همين دليل مي توان با خريد ممبر گروه در اين شبكه پيام رسان به تبليغ كسب و كارهاي مختلف پرداخت.

البته بايد بگوييم در كنار تلگرام شبكه هاي پيام رسان ديگري همچون اينستاگرام، واتساپ و … نيز وجود دارند. اما با اين حال باز هم بيشتر كاربران ترجيح مي دهند از تلگرام به عنوان پيام رسان استفاده كنند. زيرا تلگرام از قابليت ها و ويژگي هاي بسيار متنوعي برخوردار است كه استفاده از آن را براي كاربران آسان مي نمايد.

اگر قصد انجام تبليغات در شبكه هاي پيام رسان را داشته باشيد، مسلما بهترين كار خريد ممبر واقعي تلگرام است. تا در گروه هاي تلگرامي به تبليغ كسب و كار و محصول خود بپردازيد. اين شبكه پيام رسان اين امكان را به شما مي دهد كه بيشترين كاربر واقعي ايراني را در گروه خود داشته باشيد و بتوانيد ميزان فروش محصولات خود را افزايش دهيد.
ديگه به قيمت دلار فكر نكن! ثبت نام كن، درآمد دلاري داشته باش

ديگه به قيمت دلار فكر نكن! ثبت نام كن، درآمد دلاري داشته باش

خريد ممبر گروه تلگرام

براي خريد ممبر گروه روش هاي بسيار زيادي وجود دارد. اما از ميان تمامي اين روش ها، بهترين انتخاب خريد ممبر از ايده كاو است. مي توانيد با اطمينان از واقعي بودن اين ممبرها، اعضاي گروه خود را افزايش دهيد. هر چه تعداد ممبرهاي گروه تلگرامي بيشتر باشد، اعتماد مشتري نيز بيشتر جلب خواهد شد. كه اين مسئله فروش بيشتر را نيز براي كسب و كارهاي مختلف به همراه خواهد داشت.

البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه ممبرهاي واقعي تلگرام را از سامانه هايي خريداري كنيد، كه مطمئن باشيد واقعي هستند. در غير اين صورت هزينه زيادي را براي خريد ممبر پرداخت خواهيد كرد، در حالي كه هيچ سودي براي كسب و كار شما در پي نخواهد داشت.

از سوي ديگر اگر ممبرهاي تلگرامي شما واقعي نباشند، اعتماد مشتري و خريدار نيز جلب نخواهد شد. زيرا تصور مي كند كه اين گروه فيك با هدف ديگري راه اندازي شده است، از اين رو ترجيح مي دهد به سراغ سايت فروش معتبر ديگري رود. پس خريد ممبر واقعي نه تنها مي تواند در تبليغ كسب و كار شما تاثيرگذار باشد، بلكه مي تواند فروش بيشتري را نيز براي شما به همراه داشته باشد.
ممبر واقعي تلگرام رايگان براي افزايش ممبر گروه

آيا مي توان ممبرهاي واقعي را در تلگرام به صورت رايگان تهيه كرد؟ روش هايي وجود دارد كه مي توان با استفاده از آنها به صورت رايگان اقدام به خريد ممبر تلگرام نمود. البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه افزايش ممبر گروه تلگرام به صورت واقعي، كار چندان ساده اي نيست. براي افزايش ممبر واقعي تلگرام رايگان بايد زمان و هزينه بسيار زيادي صرف كنيد.

پس نمي توانيد انتظار آن را داشته باشيد كه در كوتاه ترين زمان ممكن بتوانيد ممبرهاي واقعي گروه تلگرامي خود را افزايش دهيد. از سوي ديگر تنها جذب ممبرهاي واقعي تلگرام دشوار نيست، بلكه نگهداري آنها در گروه نيز اهميت بسيار زيادي دارد كه بايد به آن توجه كنيد. براي آنكه تمامي اين سختي ها را تجربه نكنيد، كافيست از ايده كاو اقدام به خريد ممبر واقعي تلگرام با هزينه مناسب و ارزان نماييد.

مسلما اين راهكار ساده ترين و مقرون به صرفه ترين روش براي افزايش ممبرهاي تلگرام شما خواهد بود. زيرا شما مي توانيد تنها با پرداخت هزينه كمي، ممبرهاي واقعي خود را در تلگرام افزايش دهيد. كه افزايش ممبر با خود تبليغات بيشتر و فروش بالاتر را به همراه خواهد داشت.

خريد ممبر واقعي تلگرام
خريد 100 ممبر گروه تلگرام براي رمز ارز ها

اگر تنها نياز به خريد تعداد كمي ممبر در گروهتلگرامي خود داريد، مي توانيد از روش اد اجباري استفاده كنيد. در اين روش اقدام به خريد 100 ممبر واقعي تلگرام مي نماييد، بدون آنكه نگران ريزش آنها باشيد. زيرا در روش خريد ممبر اد اجباري زماني كه ممبرهاي واقعي در يك گروه عضو مي شوند، ديگر نمي توانند گروه را ترك كنند.

حتي در صورتي كه پس از عضويت گروه را ترك كنند، به صورت خودكار مجددا در گروه عضو مي شوند. پس با اين روش به سادگي مي توانيد به ممبرهاي واقعي خود در تعداد مشخص دست يابيد. البته از آنجايي كه خريد ممبر گروه تلگرام به تعداد مشخص و بدون ريزش كار دشواري است، بهتر است اين كار را به كارشناسان با تجربه ايده كاو بسپاريد.

شما هزينه اي را براي خريد ممبرهاي واقعي تلگرام در نظر مي گيريد، كه اگر اين هزينه را براي ممبرهاي قابل ريزش استفاده كنيد، به نتيجه دلخواه خود دست نخواهيد يافت. پس لازم است اقدام به خريد ممبرهاي واقعي تلگرام با روش اد اجباري نماييد. تا  گروه شما به سادگي ممبرهاي خود را از دست ندهد.
خريد ممبر واقعي ايراني تلگرام با قيمت ارزان

آيا مي دانيد كه شما مي توانيد با پرداخت هزينه اي ارزان و مناسب، اقدام به خريد ممبر واقعي ايراني تلگرام نماييد؟ به گونه اي كه كاربران واقعي خود تصميم به عضويت در گروه  شما را بگيرند و نيازي به اد اجباري نداشته باشيد؟ اما چگونه اين كار انجام مي شود؟ بايد بگوييم نرم افزارهاي بسياري وجود دارند كه كاربران واقعي زيادي در آنها عضو هستند.

زماني كه شما از اين برنامه ها استفاده كنيد، مي توانيد درخواست عضويت در  گروه تلگرامي را براي شماره تلفن آنها ارسال نماييد. با اين كار شما محصولات و كسب و كار خود را به كاربران واقعي معرفي مي كنيد و به آنها اجازه مي دهيد تصميم بگيرند كه عضو گروه شما شوند يا خير. براي آنكه بتوانيد بيشترين ممبر واقعي ايراني را در تلگرام به گروه خود جذب كنيد، بايد تبليغات زيادي در اين برنامه ها انجام دهيد.

اصولا تعداد زيادي از اين افراد گروه شما را بررسي مي كنند و ممكن است بعد از آن گروه را ترك كنند. اما برخي ديگر ممكن است در زمان بازديد، با پست هاي خاصي مواجه شوند كه رضايتشان را براي ماندن در گروه جلب كند. با اين كار شما نه تنها بازديد از گروه خود را در ميان كاربران افزايش مي دهيد، بلكه مي توانيد به افزايش ممبر واقعي تلگرام خود با قيمت ارزان نيز كمك كنيد. 
خريد ممبر تلگرام بدون ريزش

ساده ترين و مقرون به صرفه ترين روش براي خريد ممبر گروه تلگرام بدون ريزش، خريد ممبر از سايت هاي معتبر است. ايده كاو با روش هاي مختلفي اقدام به خريد ممبرهاي واقعي براي گروه تلگرامي مي نمايد، كه معمولا بدون ريزش هستند. زيرا كاربراني كه در اين گروه ها عضو مي شوند، افرادي هستند كه محصولات و خدمات در راستاي كسب و كار خودشان است، يا آنكه پست هاي گروه توجه آنها را به خود جلب مي كند.

از سوي ديگر نيز مي توان با خريد ممبر واقعي اد اجباري، بدون ريزش اقدام به افزايش ممبرهاي تلگرام نمود. اين روش ساده و كم هزينه است. اما با اين حال مي توان از روش هاي ديگري نيز براي افزايش ممبرهاي تلگرام استفاده كرد. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه افزايش ممبر در گروه تلگرام، در فروش و ارائه خدمات كسب و كارها تاثيرگذار خواهد بود.

از اين رو بهتر است به جاي خريد ممبرهاي فيك براي گروه تلگرامي خود، اقدام به خريد ممبرهاي واقعي نماييد. با خريد ممبرهاي واقعي شما اعتماد مشتري ها را به خود جلب نموده و مي توانيد فروش بيشتري داشته باشيد. كه در نتيجه درآمد شما را نيز افزايش خواهد داد.

خريد ممبر واقعي تلگرام ارزان از ايده كاو

ايده كاو به عنوان يكي از سايت هاي معتبر افزايش ممبر تلگرام، با ارزان ترين قيمت، واقعي ترين ممبرها را به گروه تلگرامي شما مي افزايد. از اين رو اگر به دنبال خريد ممبر واقعي تلگرام ارزان هستيد، بهتر است به سايت ايده كاو مراجعه نموده و اقدام به ثبت سفارش خريد ممبر نماييد. شما نيازي نيست هزينه بسيار زيادي براي تبليغات كسب و كار خود بپردازيد.

مي توانيد تنها با خريد ممبر در تلگرام به تبليغ خدمات و محصولات كسب و كار خود بپردازيد. زيرا اين شبكه پيام رسان بيشترين تعداد ممبر ايراني را دارد كه هر يك ممكن است از خدماتي كه كسب و كار شما ارائه مي دهد، خوشش آيد. از اين رو با خريد ممبرهاي واقعي در اين شبكه پيام رسان، مي توان با صرف هزينه مقرون به صرفه اقدام به تبليغ كسب و كار خود نمود.

خريد ممبر براي گروه تلگرام، به معرفي كسب و كار و محصولات و خدمات شما كمك بسياري مي نمايد. كه در نتيجه اين مسئله فروش محصولات و خدمات شما را نيز افزايش داده و در كسب درآمد بالاي شما تاثيرگذار خواهد بود. پس بهتر است از اين شبكه پيام رسان نهايت استفاده را براي تبليغ كسب و كار خود ببريد.
بانك شماره موبايل

خريد بانك شماره موبايل

دومين روش خريد بانك شماره موبايل است. نمونه اي از بانك هاي اطلاعاتي كه در دنياي ديجيتال امروز مي تواند براي كسب و كارهاي مختلف موثر باشد، بانك شماره موبايل است. امروزه از بانك اطلاعاتي شماره موبايل براي ارسال پيامك تبليغاتي گسترده، پيامك انبوه و تلفن ماركتينگ استفاده مي شود. به گونه اي كه مي توان با استفاده از اطلاعات موجود در اين بانك هاي اطلاعاتي، به راحتي و در فضاهاي مختلف مجازي اقدام به تبليغ كسب و كارهاي جديد نمود.

يكي از بهترين مرجع هاي سفارش و خريد بانك شماره موبايل، سامانه ايده كاو است. مي توانيد از طريق اين سايت به راحتي به بانك اطلاعات مشاغل مختلف دسترسي داشته باشيد. تا بسته به كسب و كاري كه آغاز نموده ايد، تبليغات خود را براي اين شماره ها ارسال نماييد. تمام شماره هايي كه توسط ايده كاو جمع آوري شده اند، خاص و هدفمند هستند. علاوه بر آن اين شماره ها همگي فعال بوده و دسترسي كسب و كارها را به مشتري آسان مي نمايد.

بدون ترديد استفاده از تكنيك هاي جديد تبليغات در شبكه هاي مجازي، مي تواند كيفيت تبليغات را به راحتي افزايش دهد. كه در نتيجه اين مسئله جذب مشتري بيشتر و فروش بيشتر را نيز براي محصولات اين كسب و كار به همراه خواهد داشت. پس اگر به دنبال تهيه بانك شماره موبايل معتبر هستيد، كافيست به سايت ايده كاو مراجعه نماييد.

خريد بانك شماره موبايل
خريد بانك شماره تلفن مشاغل از ايده كاو

بانك شماره تلفن مشاغل كه توسط ايده كاو ارائه شده است، تمام مشاغل را در سراسر كشور از يكديگر تفكيك نموده است. به گونه اي كه كسب و كارهاي جديد مي توانند به سادگي و بر اساس اصناف و مشاغل مورد نظر خود، اقدام به خريد اين شماره موبايل ها نمايند. با خريد اين نمونه بانك هاي اطلاعاتي هر كسب و كاري مي تواند به صورت هدفمند اقدام به ارسال پيامك انبوه تبليغاتي نمايد.

از سوي ديگر بايد بگوييم تمام شماره هاي موبايلي كه در بانك شماره موبايل مشاغل وجود دارند، به روز شده هستند. پس مي توانيد با اطمينان هزينه نموده و اقدام به خريد اين بانك هاي اطلاعاتي موبايلي نماييد. تمامي اين شماره هاي تلفن از طريق ربات هاي طراحي شده، به صورت شبانه روز از سايت هاي مختلف همچون ديوار، شيپور، اينترنت و … جمع آوري شده و تفكيك مي شوند.

پس خريد بانك اطلاعاتي شماره تلفن مي تواند يك راهكار عالي و در عين حال كم هزينه، براي انجام تبليغات به شمار رود. اين روش تبليغات بيشترين سود را براي كسب و كارهاي نوپايي به همراه دارد كه توان صرف هزينه بالا براي انجام تبليغات ندارند. آنها مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن كسب و كار و محصولات خود را به تمام مردم كشور تبليغ و معرفي نمايند. تا در كنار شناخته شدن، بتوانند محصولات خود را به فروش رسانده و به سود خوبي نيز دست يابند.
اهميت خريد بانك شماره تلفن مشاغل

همانطور كه پيش از اين بيان نموديم هر نوع كسب و كاري براي آنكه در ابتداي مسير موفقيت خود، بتواند به تمام دنيا معرفي شود، بايد تبليغات انجام دهد. اما از آنجايي كه بيشتر كسب و كارهاي جديد قادر نيستند از روش هاي پر هزينه براي انجام تبليغات خود استفاده كنند، لازم است به سراغ روش هاي ديگري كه از هزينه كمتري برخوردارند روند.

از ميان روش هاي تبليغات كم هزينه بايد به خريد بانك شماره موبايل اشاره كنيم. البته بايد به اين مسئله نيز اشاره كنيم كه تنها كسب وكارهاي جديد از اين روش به سود خوبي دست نمي يابند، بلكه همه كسب و كارها مي توانند از طريق بانك اطلاعاتي موبايل به راحتي تبليغات انجام دهند. اما اين روش تبليغاتي براي كسب و كارهايي كه به تازگي فعاليت خود را آغاز نموده اند و مخاطبي ندارند، بهتر مي تواند كمك كند.

البته كسب و كارهايي كه سالهاست در حال انجام فعاليت هاي مختلف در بازار هستند نيز، براي آنكه بتوانند از طريق شبكه هاي اجتماعي محبوب همچون تلگرام، اينستاگرام، واتساپ و … محصولات خود را معرفي كنند، به سراغ خريد بانك اطلاعاتي شماره موبايل مي روند. البته اين نوع كسب و كارها بيشتر بانك شماره موبايل مرتبط با حوزه كاري خود را خريداري مي كنند. تا بتوانند محصولات خود را به افرادي معرفي نمايند كه آنها را شناخته و با اطمينان براي خريد محصولاتشان اقدام كند.
انواع روش هاي استفاده از بانك شماره موبايل

از بانك موبايل مشاغل مي توان به روش هاي مختلف استفاده كرد. تا بتوان به معرفي كسب و كار و محصولات پرداخت. از جمله اين روش ها بايد به موارد زير اشاره كنيم:

    بازاريابي تلفني:

يكي از روش هاي پركاربرد استفاده از بانك اطلاعات موبايل، بازاريابي تلفني است. اين روش از سرعت پاييني برخوردار است، اما بسيار تاثير بالايي براي انجام تبليغات دارد. البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه اين روش تبليغاتي به هيچ عنوان براي استفاده بر روي چند هزار شماره به بالا مناسب نخواهد بود.

    پنل پيامكي:

روش ديگري كه مي توان از آن براي تبليغات استفاده كرد، پنل پيامكي است. اين روش را بايد بهترين روش براي بازاريابي در ايران به شمار آوريم. زيرا مي توان از طريق كاملترين بانك شماره موبايل استفاده كرده و از طريق پنل پيامكي اقدام به ارسال اس ام اس انبوه تبليغاتي بر روي شماره هاي مورد نظر نمود.

اين روش نسبت به روش هاي ديگر هزينه كمتري در بر دارد و البته سريع تر نيز انجام مي شود. در كنار آن بايد به بازخورد عالي و سريع پنل پيامكي نيز براي انجام تبليغات اشاره كنيم. البته مسلما در كنار اين مزاياي عالي، پنل پيامكي داراي معايبي نيز خواهد بود. از جمله معايب اين روش تبليغات بايد به بلك ليست و عدم ارسال لينك تبليغاتي اشاره نمود. البته مي توان از طريق پيامك صوتي نيز اقدام به انجام تبليغات نمود، اما اين روش هزينه بسيار بالايي را با خود به همراه خواهد داشت.

ارسال پيام انبوه در واتساپ

    ارسال پيامك انبوه در تلگرام و واتساپ:

در نهايت نيز بايد به ارسال پيامك در شبكه هاي اجتماعي محبوب همچون واتساپ و تلگرام اشاره نماييم. بسياري از كسب و كارهاي جديد با خريد پنل تبليغاتي انبوه واتساپ، از بانك شماره موبايل خود استفاده مي كنند تا در اين شبكه پيام رسان اقدام به ارسال پيامك تبليغاتي نمايند. اما اين روش نيز معايبي را با خود به همراه خواهد داشت. از مهمترين اين معايب بايد به ارسال محدود پيام در طول روز اشاره كنيم.

در صورت خريد پنل تبليغاتي واتساپ، روزانه تنها مي توان 70 پيامك تبليغاتي ارسال كرد. كه اين مسئله خود منجر شده است تا هزينه انجام تبليغات در اين شبكه پيام رسان بالا باشد. البته بايد بگوييم در شبكه هاي پيام رسان مي توان محتواي تصويري و صوتي را بدون هيچ گونه محدوديتي ارسال كرد. كه اين مزاياي استفاده از روش تبليغات پيامكي در واتساپ منجر شده است تا بسياري از كسب و كارها امروزه از اين روش براي انجام تبليغات استفاده كنند.
آيا بانك هاي اطلاعاتي شماره موبايل تفكيكي هستند؟

بايد بگوييم بسياري از بانك هاي اطلاعاتي براي سهولت استفاده، دسته بندي شده اند. برخي از اين بانك هاي شماره موبايل مربوط به شماره موبايل استان ها و شهرستان هاي كشور هستند كه شامل شماره تلفن هاي همراه اول و ايرانسل هستند. در حالي كه دسته ديگر بانك شماره موبايل مشاغل و اصناف هستند.  اين بانك ها توسط كسب و كارهايي خريداري مي شود كه تمايل دارند با مشاغلي كه در حوزه فعاليت آنها هستند همكاري كنند.

از اين رو بانك شماره تلفن اصناف و مشاغل خاصي كه مد نظرشان است را خريداري كرده، از اين طريق اقدام به بازاريابي و معرفي محصولات و كسب و كار خود مي نمايند. تمامي اين بانك هاي شماره موبايل به صورت دائمي در حال به روز رساني شدن هستند. پس هيچ شماره موبايل تكراري را نمي توانيد در اين بانك ها بيابيد.

البته بانك شماره موبايل سايت ايده كاو با دقت بالايي تهيه شده است و به همين دليل مي توان با اطمينان از طريق اين بانك اطلاعاتي، اقدام به انجام تبليغات انبوه نمود. در صورتي كه تمايل نداريد خودتان اقدام به ارسال پيامك تبليغاتي نماييد، يا آنكه انجام اين كار براي شما دشوار است، مي توانيد انجام تبليغات انبوه را به كارشناسان ايده كاو بسپاريد. تا در كوتاه ترين زمان ممكن و با هزينه مقرون به صرفه اي، بازاريابي پيامكي را براي شما انجام دهند.

منبع :   https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/1096640-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%88

منبع : 

 

تعمير تلويزيون در اصفهان با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

تعمير تلويزيون در اصفهان با سرويس تلويزيوني اديب سرويس

تعمير تلويزيون در شرق تهران يكي از خدماتي است كه سرويس http://adibservice.com تلويزيون در زمينه تعمير تلويزيون به كاربران ارائه مي دهد. براي اين كه روند تعمير تلويزيون به بهترين وجه ممكن باشد، گروهي از كارشناسان اين مركز تمام مراحل را آغاز كردند. علاوه بر اين با توجه به ساختار تلويزيون از ابزارها و تجهيزات پيشرفته اي براي تعمير اين تلويزيون استفاده شد و به اين ترتيب هرگونه مشكل و خرابي از بين خواهد رفت.

نكات تعمير تلويزيون

اغراق نيست كه بگوييم تلويزيون ها همان طور كه در فروش تافته از هم جدا مي شوند، در خدمت و تعمير تلويزيون ها جاي ويژه اي دارند. در بخش مدل ها، تلويزيون هاي LED با پيشوند KDL و KLV شروع مي شوند و با اندازه تلويزيون به صورت اينچ ادامه مي دهند و به دنبال آن سري توليد و نسخه توليد مي شوند. به عنوان مثال KDL-46EX520 يك تلويزيون LED ?? اينچي با سري EX و نسخه ??? اين نمايندگي است.

در بخش تعمير تلويزيون، مدل تلويزيون بسيار مهم است زيرا هر مدل تلويزيوني مشكلات مشترك خاص خود را دارد. بنابراين قبل از تماس با اولين فروشنده تلويزيون بايد مدل تلويزيون را روي جلد پشتي تلويزيون بخوانيد. اگر نمي توانيد مدل را در تلويزيون خود بخوانيد، مي توانيد با كتابچه راهنماي تلويزيون يا كارت گارانتي خود كمك دريافت كنيد. بخشي از كارت گارانتي براي مدل تلويزيون است.

در محل تعمير تلويزيون   https://mub.me/oX4o

تعمير تلويزيون در محل يكي از خدمات تخصصي ارائه شده توسط آژانس خدمات تلويزيون است كه توسط نماينده اي از مهندسان متخصص و كارآمد در منطقه، به منظور رضايت مشتريان و آسايش هموطنان عزيز انجام مي شود.

نماينده سرويس سوني يا ال جي تي وي و تلويزيون سامسونگ با كمك بزرگترين گروه ارائه دهندگان خدمات در محل و همچنين مجهزترين آژانس تماس با خدمات مختلف اين مركز در خدمت همه هموطنان محترم است. كاربران گرامي مي توانيد درخواست خود را براي نياز به استفاده از سرويس تلويزيون چهره به چهره از طريق يكي از كانال هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت ارسال كنيد. كارشناسان ما بلافاصله پس از تماس به محل مورد نظر ارجاع داده مي شوند و عمليات لازم را آغاز خواهند كرد.

تعمير تلويزيون در اصفهان

سرويس تلويزيوني دستگاه هاي تخصصي تلويزيون در سراسر شرق آژانس هايي را تأسيس كرده است تا همه كاربران جاروبرقي ها براي تعمير تلويزيون ها در شرق به راحتي با يك كارشناس تماس گرفته و تعميرات تلويزيوني خود را براي ما باقي بذارند.

آژانس تلويزيوني در تلاش براي ايجاد شعبه در تمام مناطق شمال شرق و شرق بوده است تا همنوعان عزيز ما در اسرع وقت به متخصصان تلويزيون دسترسي پيدا كنند و تنها با يك تماس در كوتاه ترين زمان ممكن، تكنسين تلويزيون به جاي او حضور خواهد داشت. تلويزيون خود را حل كنيد.

منبع :   تعمير تلويزيون در اصفهان

 

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/198622.page

https://www.bitsdujour.com/profiles/RFQ9OU

https://www.mapleprimes.com/users/RhonaCast4

https://www.tetongravity.com/community/profile/RhonaCast4/

https://www.f6s.com/dani-sama49

http://www.escortpicture.com/RhonaCast4

https://www.intensedebate.com/people/RhonaCast44

https://www.openlearning.com/u/danisama-r2y73m/

 

 

 

آبنماي سنگي، تحولي در دكوراسيون محوطه ي ساختمان

آبنماي سنگي، تحولي در دكوراسيون محوطه ي ساختمان

سنگ ها از قديم الايام تا الان به عنوان يكي از مهمترين مصالح ساختماني به شمار مي روند و به دليل استحكام بسيار بالاي اين نعمت خدادادي، در بخش هاي متعددي مي توان از آنها استفاده نمود. سنگ ها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و با توجه به كاربرد خود مي توانيد يكي از بهترين ها را خريداري نماييد. برخي سنگ ها پس از انجام فرآوري هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند اما برخي از آنها را مي توان همانگونه كه استخراج شده مورد استفاده قرار داد. در هنگام خريد سنگ بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد كه از جمله مهمترين آنها مي توان به كيفيت و جنس سنگ اشاره كرد. سنگ هايي كه تخلخل زيادي دارند معمولا براي بخش هايي مناسب هستند كه استحكام در آنها مورد مهمي نيست و سنگ هاي مستحكم براي بخش هايي از ساختمان به كار مي روند كه تردد بر روي آنها انجام گرفته و يا تحت تاثير عوامل محيطي قرار مي گيرند. در اين محتوا مي خواهيم: لاشه سنگ، آبنما و سنگ نما را مورد بررسي قرار دهيم. در ادامه با ما باشيد:

 

 

سنگ لاشه چيست؟

سنگ لاشه تا چندي پيش كمتر مورد توجه قرار مي گرفت اما امروزه به دليل قيمت بالاي سيمان شاهد استفاده مكرر از اين نوع سنگ ها هستيم. سنگ هاي لاشه پس از استخراج بدون هيچگونه تغييري مورد استفاده قرار مي گيرند و چنانچه سنگ لاشه ها در كارگاه هاي سنگ سازي تراش داده شوند ديگر از نوع سنگ هاي لاشه نخواهند بود. البته در اين صورت سنگ هاي به دست آمده با عنوان لاشه سنگ قواره شناخته مي شوند و از اين سنگ ها در راه پله، كفپوش و ديوار چيني استفاده مي شود. سنگ هاي لاشه استحكام بسيار بالايي دارند و ساخت ديوار و بخش هاي مختلف ساختمان زيبايي بي نظيري ايجاد خواهد كرد كه تا قبل از ساخت شايد تصورش را هم نكرده باشيد. لاشه سنگ ها را مي توان براي پي ريزي ساختمان ها نيز استفاده كرد و اين امر باعث صرفه جويي چشمگيري در ميزان هزينه هاي ساختمان سازي خواهد شد.

خريد سنگ لاشه

به نظر شما براي خريد سنگ لاشه از چه روش هايي مي توان اقدام كرد؟ مراكز متعددي اقدام به فروش انواع اقسام سنگ هاي مختلف نموده اند كه هر يك از اين مراكز ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. خريد اينترنتي سنگ به عنوان بهترين و راحت ترين راه شناخته مي شود و با يك جستجو ساده مراكز اينترنتي متعددي را مشاهده خواهيد كرد كه اقدام به ارائه سنگ هاي مختلف نموده اند. شركت ما به عنوان يكي از بهترين ها در اين زمينه شناخته مي شود كه مي توانيد انواع اقسام سنگ هاي مختلف را از آن خريداري كنيد. يكي از مزيت هاي خريد از اين مركز، ارائه باكيفيت ترين سنگ ها و ارسال به تمام نقاط كشور است به گونه اي كه پس از خريد، سنگ خريداري شده را در محل تعيين شده تحويل خواهيد گرفت. كارشناسان شركت ما نيز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتيباني به مشتريان هستند و به همين دليل خواهيد توانست پس از اخذ راهنمايي هاي لازم نسبت به خريد اقدام كنيد.

 

 

آبنما و كاربردهاي آن

آبنما يكي از سازه هاي زيبايي است كه مي توان از آن در بخش هاي مختلف ساختمان استفاده نمود. برخي آبنما ها براي فضاي بيرون ساختمان به كار مي روند  و برخي از آبنما ها را مي توان در فضاي داخلي ادارات و ساختمان ها نيز استفاده كرد. آبنما ها در انواع اقسام مدل ها و اندازه هاي مختلف ارائه شده اند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. آبنما ها با استفاده از سنگ هاي مختلف توليد مي شوند و به دليل پيش ساخته بودن آن مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن، بهترين آبنما را در محل مورد نظر خود پياده كنيد. آبنما ها همانطور كه از نام آنها پيداست با وسيله يك پمپ، آب را به گردش درمي آورند و در تمامي اوقات شاهد شرشر آب در آن خواهيم بود. آبنماها را مي توان از سنگ هاي مختلفي ساخت كه برخي از آنها طي فرآيند هاي مختلف تراشكاري شده و بسيار شكيل هستند. انتخاب آبنما بستگي به شما داشته و مي توانيد متناسب با ساير بخش هاي ساختمان بهترين مورد را خريداري كنيد.

كيفيت آبنما

يكي از مهمترين مواردي كه در هنگام خريد آبنما بايد به آن توجه داشته باشيد را مي توان كيفيت آن دانست. آبنما ها توسط مراكز متعددي توليد مي شوند اما توجه كردن به برخي نكات در هنگام ساخت آبنما باعث افزايش كارايي آن شده و طول عمر آن را نيز افزايش خواهد داد. كارشناسان شركت ما با تجربه اي كه در اين زمينه دارند بهترين قيمت آبنما ها را روانه بازار نموده اند.

 

 

سنگ نما

نماي ساختمان به عنوان تاثيرگذارترين مورد در زيبايي ساختمان به شمار مي رود و در انتخاب سنگ نما بايد به بخش هاي مختلف ساختمان و هماهنگي سنگ انتخابي خود نيز دقت داشته باشيد. تراورتن به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي نماي ساختمان به شمار مي رود چرا كه با يك ساختار يكپارچه، نمايي بسيار زيبا برايتان به ارمغان خواهد آورد. سنگ هاي تراورتن در انواع رنگ هاي مختلف به بازار عرضه شده اند و از اين رو امكان انتخاب رنگ آن نيز به صورت اختصاصي وجود دارد. البته امكان استفاده از سنگ هاي مرمر و گرانيت نيز براي نماي ساختمان وجود دارد.

قيمت سنگ نما

قيمت يكي از مهمترين مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. در رابطه با قيمت سنگ نما نمي توان به رقم دقيقي اشاره نمود چرا كه قيمت سنگ نما به عوامل مختلفي بستگي دارد كه يكي از مهمترين آنها مربوط به جنس سنگ انتخابي شما مي شود. سنگ هاي تراورتن نسبت به ساير سنگ ها قيمت مقرون به صرفه تري دارند و به همين دليل امروزه شاهد استفاده مكرر از اين سنگ ها براي نماي ساختمان هستيم. شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه سنگ هاي مختلف با نازلترين ميزان قيمت ها نموده و تنها دليل آن مربوط به فروش سنگ به صورت از توليد به مصرف مي شود.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://abrupt-pullover-342.notion.site/69d6764d75084e22a92481d386d49c20
https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:21646662
https://justpaste.it/1n9ai
https://anotepad.com/notes/8h2egwjg
https://sphere.social/hello/blogs/view/270180

 

 

انتقال تصوير دوربين مداربسته با تلگرام

انتقال تصوير دوربين مداربسته با تلگرام

مبحث انتقال تصوير در دوربين مداربسته همواره يكي از بخش هاي مهم در راه اندازي يك سيستم مداربسته محسوب مي گردد و اين امكان را فراهم مي كند كه شما بتوانيد در مواقعي كه در مكان مورد نظر حضور نداريد بر سيستم مداربسته خود نظارت داشته باشيد. اين كار اغلب توسط اپليكشن هايي كه مخصوص برنامه هاي مداربسته ساخته شده اند امكان پذير است. كافي است تا اين اپليكشن ها را در گوشي همراه يا تبلت و … خود نصب نموده و تصاوير را مشاهده نماييد.

انتقال تصوير دوربين مداربسته با اپليكيشن

حال موضوعي كه اخيرا در اين باره مطرح شده انتقال تصوير دوربين مداربسته از طريق اپليكشن تلگرام است كه در اين مقاله قصد داريم به آن بپردازيم. تلگرام يكي از اپليكشن هاي محبوب در ميان كاربران ايراني است و داراي امكانات فوق العاده جذاب و كاربردي بوده و به همين جهت نيز توانسته تا حد زيادي در هر دو نسخه موبايل و دسكتاپ در ميان كاربران رواج يابد.

نكته حائز اهميت اين است كه براي دسترسي به تصاوير دوربين هاي مداربسته  از راه دور بر روي گوشي، تبلت يا لپ تاپ خود به يك بستر امن و دو طرفه نياز داريم تا در عين دسترسي آسان به اطلاعات و تصاوير امنيت اين اطلاعات را نيز تضمين نمايد. اين بستر هاي امن جهت دريافت و مديريت تصاوير، همان اپليكيشن هايي هستند كه توسط توسعه دهندگان و متخصصين حوزه نرم افزار طراحي و در دسترس ما قرار مي گيرند. فرآيندي كه در حين انتقال تصاوير و دريافت آن ها بر روي دستگاه شما انجام مي گيرد مقوله اي است كه بسيار پيچيده بوده و درك آن تا حدودي سخت است. لذا ما در اينجا به شرح مختصري از مراحل آن مي پردازيم.

روش انتقال تصوير دوربين با موبايل

همان طور كه مي دانيد براي دريافت اطلاعات تصاوير بر روي دستگاه خود ابتدا بايد دستگاه ضبط ( NVR – DVR ) را به شبكه و سپس به مودم متصل نمائيم، سپس مي بايست اپليكشن مربوطه را بر روي تلفن همراه خود نصب نماييم. بعد از طي مراحل ذكر شده مي توان اطلاعات تصاوير را بر روي دستگاه خود دريافت كنيد. اما لازم است بدانيد كه اطلاعات تصاويري كه دستگاه ضبط از دوربين هاي مداربسته دريافت نموده و براي ما ارسال مي كند بر اساس كدگذاري هاي خاصي كه بطور كلي به آن زبان كامپيوتر گفته مي شود انجام شده و به صورت فايل هاي نوشتاري توسط تلفن همراه دريافت مي شود. سپس اين اطلاعات توسط اپليكشين ترجمه شده و به صورت تصوير براي ما قابل مشاده مي شوند.  اين كل پروسه اي است كه در عرض چند ثانيه بوقوع مي پيوندد.

در ضمن در اين پروسه مقداري از حجم و ترافيك اينترنتي ما نيز كه بسيار ناچيز خواهد بود (به دليل آنكه فايل ها پس از كدگذاري به فايل هاي نوشتاري تبديل مي گردند) مصرف مي گردد و اغلب اطلاعات تصاوير در اين فرآيند به صورت بسته هاي چند كيلوبايتي متني منتقل خواهد شد.

چرا اطلاعات كدگذاري مي گردند؟

حال اين سوال مطرح مي گردد كه اين كدگذاري اطلاعات به چه منظوري انجام مي شود كه در پاسخ به آن بايد بگوييم كه دو دليل عمده براي آن وجود دارد.

1. دليل كدگذاري اطلاعات پيش از ارسال در واقع تامين امنيت اين ديتا هاست. با كدگذاري اين اطلاعات راه براي هكر ها و ساير افرادي كه قصد دسترسي به اطلاعات شما را دارند بسته مي شود.

2. دليل ديگري كه عمل كدگذاري بر روي فايل انجام مي شود اين است كه با كمك كدگذاري هاي كامپيوتري عمل فشرده سازي نيز بر روي اين ديتا ها انجام شده و از فايل حجيم تصويري به كدهاي متني با حجم بسيار كم و در حد كيلوبايت تبديل مي شوند. در نتيجه انتقال اين فايل ها با سرعت بسيار بالايي انجام شده و در مصرف حجم اينترنت نيز صرفه جويي مي گردد.

معايب انتقال تصوير با تلگرام

حال به سراغ مطلب و هدف اصلي اين مقاله مي رويم انتقال تصوير دوربين مداربسته با استفاده از تلگرام. تنها مزيت استفاده از تلگرام به عنوان اپليكيشن دريافت كننده تصاوير بر روي موبايل اين است كه كاربران زيادي داشته و در 90 درصد گوشي هاي موبايل وجود دارد. اما عيب و اشكالي كه استفاده از تلگرام براي دريافت اطلاعات تصاوير دارد اين است كه:

1. با استفاده از تلگرام امنيت اطلاعات تصاوير به خطر مي افتد.

2. استفاده از تلگرام باعث مي شود تا حجم زيادي از ترافيك اينترنت مصرف شده و سرعت آن نيز به شدت كاهش يابد

3. صرف نظر از دو مورد فوق با استفاده مكرر از تلگرام براي دريافت تصاوير حافظه آن در  مدت زمان بسيار كوتاهي پر شده و گوشي شما را بسيار كند نموده و منجر به هنگ كردن آن مي شود.

در پايان بايد عنوان كنيم كه با توجه به معايب استفاده از تلگرام براي دريافت تصاوير بهتر است كه از اپليكيشن هاي مخصوص دريافت تصاوير بر روي گوشي خود كه اختصاصا براي انجام همين كار طراحي شده اند استفاده نماييد، تا هم امنيت اطلاعات تان به خطر نيفتد و هم در مصرف پهناي باند خود صرفه جويي نماييد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. نصب دوربين مداربسته در رستوران ها
  2. نحوه محاسبه يو پي اس براي دوربين مدار بسته
  3. سرعت شاتر در دوربين مداربسته
  4. مقالات جديد درباره تكنولوژي هاي دوربين هاي مداربسته