مشاوره تحصيلي | چطور از شر استرس كنكور خلاص شويم؟

 

مشاوره تحصيلي | چطور از شر استرس كنكور خلاص شويم؟

مشاوره تحصيلي اين روزها بسيار مطرح است.

اما موضوع ديگر اين است كه چطور مي توانيم بهترين گزينه را براي مشورت گرفتن انتخاب كنيم؟

براي پاسخ به اين پرسش بهتر است با همديگر گپي بزنيم.

با گپچه همراه باشيد تا جواب اين پرسش را پيدا كنيد.


چرا نمي توانم درست انتخاب رشته بكنم ؟

 

اگر هفتمي، هشتمي يا نهمي هستيد و قصد انتخاب رشته را داريد مي توانيد سري به اين صفحه بزنيد.

در اين صفحه مشاوران مجربي آماده خدمت رساني و مشاوره هستند.

فقط كافي است تا به آنها اعتماد كنيد.

مشاوران دلسوز گپچه مي توانند به شما در هدايت تحصيلي كمك كنند.

البته بهتر است قبل از انتخاب مشاور و اقدام به مشاوره كمي خودتان را بسنجيد.

مي پرسيد چطور؟ خوب بهتر است از خودتان بپرسيد كه علاقه شما چيست؟

به اعتقاد روانشناسان و مشاوران، اولويت اول با علاقه است.

سپس بهتر است برويد سراغ بازار كار و البته ميزان درخواست در بازار ، كه بعد از مبحث علاقه، اين مورد مهم ترين مورد است.

بدين ترتيب شما توانسته ايد به گزينه مناسبي دست پيدا كنيد.

 

اگر بعد از انتخاب رشته پشيمان شدم چه كار كنم ؟

 

هنوز هم دير نشده. شما مي توانيد با دريافت مشاوره، بهترين اقدام را اتخاذ كنيد.

درست است كه بهترين كار، انتخاب رشته درست و اصولي از همان ابتداست اما اگر پشيمان شديد مي توانيد با فرد آگاهي مثل يك مشاور مجرب، مشورت كنيد.

براي دريافت مشاوره آنلاين مي توانيد از مركز مشاوره آنلاين گپچه كمك بگيريد.

راهنمايي هاي اين مركز، روشني راه شما خواهد بود.

 

براي كنكور اضطراب دارم

 

اگر براي كنكور اضطراب داريد، فقط كافيست با ما در ارتباط باشيد.

اضطراب كنكور يكي از مخرب ترين اضطراب هاست.

چراكه سد راه پيشرفت شما خواهد بود.

اين اضطراب را بايد در نطفه خفه كرد.

براي اينكه بتوانيد از شر استرس نا به جاي كنكور خلاص شويد، بهتر است با يك مشاور مشورت كنيد.

 

چطور مي توانم بهترين مشاوره تحصيلي را داشته باشم؟

 

در آستانه انتخاب رشته ورودي دانشگاه ها هستيم.

اين قرابت باعث شده افراد زيادي در ولوله بيفتند و نتوانند بهترين تصميم را بگيرند.

براي انتخاب بهترين گزينه شما نياز به يك مشاور داريد.

اين مورد جزو ضروري ترين مواردي است كه يك مشاور به كار مي آيد.

شما به هيچ وجه نمي توانيد به تنهايي بهترين چيدمان را در دفترچه انتخاب رشته داشته باشيد.

دليل آن است كه تجربه يك مشاور به چندين سال مي رسد اما به احتمال زياد شما بار اول و آخرتان است كه قصد انتخاب رشته را داريد.

پس بي معطلي و بدون اينكه ترديدي در دلتان راه بدهيد، يك مشاور را انتخاب و با او صحبت كنيد.

شما مي توانيد به مشاوران مجرب و حرفه اي گپچه دسترسي داشته باشيد.

 

يك مشاور خوب چه ويژگي هايي دارد؟

 

اولين ويژگي دلسوزي و تعهد كاري آن مشاور است.

چنين فردي مي تواند بهترين دوست و همراه شما در حل مشكلاتتان باشد.

ويژگي بعدي آگاهي نسبت به وقايع است.

حال اين آگاهي مي توانند در جنبه هاي مختلف عمل كند.

براي مثال از وقايع جامعه آگاهي كافي داشته باشد يا نسبت به استعدادهاي شما شناخت و آگاهي پيدا كند.

اما يك مشاور خوب كسي است كه در همه اين زمينه ها به شناخت نسبي دست پيدا كند.

چنين فردي مي تواند درست تصميم بگيرد و بهترين راه را براي حل مشكلات برگزيند.

اگر دنبال فردي مي گرديد كه همه اين ويژگي ها را يكجا داشته باشد، بايد به شما تبريك گفت چراكه راه را درست آمده ايد.


مركز مشاوره آنلاين گپچه ، مركزي براي همه اقشار جامعه و هر گروه از افراد است.

اين مركز امكان مشاوره آنلاين را براي شما فراهم كرده و از همه قدرت خود براي بهبود سلامت جامعه كمك گرفته است.

همچنين مشاوران اين مجموعه در تلاشند تا مشكلات شما را حل و فصل كنند.

پس بهترين كار، رجوع به چنين مركزي است كه همه مشاوران آن، ويژگي هاي فوق را دارا هستند.

راهنماي جامع از قطعات موبايل و ابزار تعميرات موبايل

راهنماي جامع از قطعات موبايل و ابزار تعميرات موبايل

 

 

اين روزها و بخصوص پس از همه گير شدن بيماري كوويد-?? نقش گوشي هاي هوشمند پيش از پيش شده است. بسياري از كودكان و جوانان با استفاده از اين گوشي‌ها به تحصيل خود مشغول مي باشند؛ همچنين مشاغل بسياري از افراد نيز به اين دستگاه كوچك وابسته بوده و بسياري از كارهايشان را با اين وسيله انجام مي دهند. از اين رو گوشي هاي هوشمند به يك وسيله حياتي تبديل شده اند.

قطعات موبايل بسيار ظريف و حساس هستند و مراقبت و نگهداري از گوشي ها نيز بسيار دشوار و حياتي است. با وجود تلاش بسيار سازندگان و توليدكنندگان اسمارت فون ها و استفاده از پيشرفته ترين تكنولوژي در ساخت قطعات موبايل با كيفيت بيشتر، همچنان آسيب پذير بودن و و مقاومت پايين  يكي از بزرگترين مشكلات تلفن هاي همراه امروزي مي باشد.

از سوي ديگر قيمت بالاي اسمارت فون ها سبب شده است تا بسياري از افراد براي محافظت از گوشي هاي خود به استفاده از لوازم جانبي مانند گلس هاي محافظ صفحه نمايش و نيز قاب هاي محافظ بدنه روي بياورند. با اين حال استفاده از اين لوازم جانبي نيز بطور كامل سلامت گوشي را تضمين نمي كند و ممكن است گوشي به مشكلاتي دچار شود.

اين مشكلات ممكن است مربوط به موارد نرم افزاري و يا سخت افزاري گوشي باشند. بسياري از اين ايرادات نرم افزاري به صورت كاملا دستي و ساده و با برنامه ريزي مجدد قابل رفع شدن هستند و نيازي به مراجعه به تعميركار و صرف زمان و هزينه نيست.

اما مشكلات سخت افزاري مانند شكستگي نمايشگر، خرابي اسپيكر، آسيب ديدگي پورت هاي ورودي دستگاه و... در اكثر مواقع با تعمير و يا تعويض قطعات برطرف مي شوند. براي همين اكثر كاربران گوشي هاي تلفن همراه هنگامي كه با يك مشكل سخت افزاري مواجه شوند به خريد قطعات گوشي نياز پيدا خواهند كرد. با توجه به اهميت اين موضوع قصد داريم شما را با مهمترين نكاتي كه در رابطه با خريد قطعات موبايل وجود دارد، آشنا كنيم. با ما همراه باشيد.

اهميت خريد ابزار تعميرات موبايل

ytv_m4.jpg

 

همانطور كه اشاره كرديم قطعات گوشي هاي تلفن همراه بسيار حساس هستند. به همين دليل خريد قطعه موبايل  به ويژه يك گوشي هوشمند نيازمند تخصص و دقت بسيار بالايي است زيرا اين قطعات موبايل بسيارظريف بوده و برخي از آن  ها بقدري حساس مي باشند كه درصورت استفاده از قطعات اشتباه يا نمونه هاي مشابه غيراستاندارد مي تواند گوشي  شما را كاملا از كار بياندازد.

در كنار اهميت اطلاعات موجود در داخل اين گجت ها بالا بودن نرخ ارز در كشور باعث شده است اغلب اين گوشي ها قيمت گزافي داشته باشند كه اهميت مراقبت از آن ها را  دوچندان كرده است. با اين حال وقوع ايراد در اين وسيله تقريبا اجتناب ناپذير است.

اين گوشي ها در اكثر مواقع به دلايل متعددي همچون نفوذ رطوبت به داخل گوشي، عدم نگهداري مناسب، قرار گرفتن گوشي در يك محيط با دماي بالا، افتادن و وارد شدن ضربه خراب شده و در برخي موارد بطور كامل از كار مي افتند. در اغلب موارد اين اتفاقات باعث آسيب ديدگي قسمتي و يا كل يك قطعه خاص مي شود.

از اين رو بسياري از افراد به دنبال خريد ابزار تعميرات موبايل براي تعمير دستگاه هاي خود مي باشند. همچنين خريد ابزار تعميرات موبايل  براي تعميركاران يا افرادي كه قصد دارند به زمينه تعميرات موبايل به عنوان يك شغل وارد شوند، بسيار ضروري است.

استفاده از انواع لوازم تعميرات موبايل براي جلوگيري از آسيب ديدگي احتمالي در حين تعميرات ضروري است. قيمت ابزار تعميرات موبايل بسته به موارد مختلفي چون كيفيت ساخت آن ها و آپشن هايي كه دارند متفاوت است. اما بطوركلي اگر مي خواهيد گوشي ها را با دقت بهتري تعمير كنيد، توصيه مي كنيم كمي هزينه بيشتري متقبل شويد تا ابزار تعميرات موبايل اورجينال و با كيفيتي را تهيه كنيد.

چرا بايد قطعات موبايل با كيفيت بخريم؟

همانگونه كه پيش تر اشاره كرديم وقوع خرابي و ايراد در يك اسمارت فون تقريبا اجتناب ناپذير است و ممكن است براي هريك از صاحبان تلفن همراه اين اتفاق رخ بدهد. معمولا درصورت وقوع چنين اتفاقي صاحبان گوشي به مراكز تعميراتي مي برند تا مشكل خود را حل كنند. اگر مشكل دستگاه ناشي از ايرادات سخت افزاري باشد اغلب نياز به تعويض قطعات موبايل معيوب و جايگزين كردن آن با قطعه جديد است. عموما تعمير قطعه خيلي كم اتفاق مي افتد و بخاطر ريسكي كه دارد توصيه نمي شود.

زيرا احتمال خرابي مجدد يك قطعه الكترونيكي تعمير شده بسيار بيشتر است و علاوه بر از دست رفتن هزينه تعمير ممكن است اين قطعه معيوب به ساير قطعات موبايل نيز اثر گذاشته و سبب خرابي آن ها نيز بشود. از اين رو بهتر است پيشنهاد مي كنيم مشكل خود را با خريد يك قطعه جديد و البته باكيفيت برطرف نماييد. بطوركلي قطعات موبايل در رده هاي كيفي مختلفي دسته بندي مي شوند.

همانطور كه گفتيم اغلب قطعات گوشي هاي هوشمند بسيار حساس هستند و تاثير مستقيم بر روي عملكرد دستگاه دارند. به همين دليل در خريد قطعات به دنبال قطعات جايگزين اصل و يا استاندارد باشيد. استفاده از قطعات موبايل بي كيفيت ممكن است شما را در آينده دوباره به دردسر بياندازد زيرا علاوه بر كارايي پايين اين قطعات عمر كمتري نيز دارند.

فلت گوشي چيست؟

 

امروزه انواع گوشي هاي هوشمند با فناوري هاي جديدي ساخته مي شوند و طراحي ماژولار، رايج ترين طراحي در ساخت گوشي هاي هوشمند است. امروزه شركت هاي سازنده گوشي هاي هوشمند، قطعات موبايل را به صورت ماژول هاي مختلف مي سازند و آن ها را بر روي بورد نصب مي كند. فلت گوشي همان رابط هاي ارتباطي قطعات موبايل با بورد اصلي آن اس. فلت گوشي  انواع مختلفي دارد كه شامل فلت باتري ، فلت نمايشگر ، فلت شارژ ، فلت اسپيكر و ... است. فلت گوشي مجموعه اي از سيم هاست كه با طراحي تخت ساخته مي شوند و قطعاتي بسيار حساس هستند.

قطعات موبايل شيائومي

 

برند شيائومي يكي از مشهورترين برندهاي توليدكنند موبايل و تجهيزات جانبي است كه امروزه در كشور ما رواج بسيار زيادي پيدا كرده است و به ويژه در بازار موبايل، نظر طيف وسيعي از كاربران را به خود جلب كرده است. به دليل محبوبيت بالاي گوشي هاي شيائومي، قطعات موبايل شيائومي يكي از مواردي است كه بسياري از كاربران امروزه به دنبال آن هستند. قطعات موبايل شيائومي در انواع مختلفي در بازار موجود هستند و در هنگام نياز به تعميرات موبايل شيائومي مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر شما هم قصد خريد قطعات موبايل شيائومي را داريد، پيشنهاد مي كنيم قطعات باكيفيت بالاتر را خريداري كنيد.

جمع بندي : چگونه قطعات باكيفيت بخريم؟

تقريبا تمام قطعات موبايل هاي مختلف در درجه بندي هاي متنوعي توليد شده و در بازار وجود دارند. بنابراين درهنگام خريد قطعات گوشي حتما به رده كيفي آن ها دقت كنيد و سعي كنيد قطعه اي با بالاترين درجه كيفيت را تهيه كنيد. در خريد قطعات گوشي خود حتما به فروشگاه هاي معتبر مراجعه كنيد. زيرا اغلب محصولات اين فروشگاه ها كيفيت بالايي داشته و همچنين شامل گارانتي مي باشند تا درصورت وجود هرگونه مشكل پاسخگو باشند.

 

منبع سايت ايلنا

5ايراد مربوط به آبگيري ماشين لباس شويي

تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان : فرآيند شستشوي لباس ها شامل چندين مرحله است. يكي از اين مراحل فرآيند آبگيري است.

مشكلات آبگيري را به چند دسته مي توان تقسيم نمود. گاهي آبگيري انجام نمي شود . گاهي آبگيري كامل انجام مي شود اما تخليه صورت نمي گيرد ، گاهي فرآيند ابگيري و تخليه همزمان انجام مي شود كه اين از همه بدتر است چون ممكن است فرآيند شستشو ساعت ها طول بكشد و متوجه ايراد فني نشويد . ضمن اين كه مصرف آب را به طرز وحشتناكي افزايش مي دهد.

در اين جا تعدادي از ايرادهاي مربوط به آبگيري لباسشويي را بيان مي كنيم.

آب وارد لباسشويي نمي شود.

اين موضوع مي تواند به دلايل مختلفي اتفاق بيفتد. قبل از هر چيز از قطع نبودن شبكه آبرساني يا كم نبودن فشار آب مطمئن شويد.

ممكن است بنابه دلايلي چون تعميرات شبكه آبرساني ، براي چند ساعتي آب منطقه شما قطع و  يا فشار آن كم شده باشد.

فرآيند آبگيري در لباسشويي در اولين مرحله توسط شير برقي – يا شير الكتريكي – انجام مي شود. اگر فشار آب كمتر از يك مقدار استاندارد باشد معمولا اين شير عمل نمي كند.

خرابي شير برقي

در بالا به شير برقي اشاره كرديم. گاهي همين خرابي شير باعث مي شود فرآيند آبگيري شروع نشده يا خيلي كند انجام شود.

صافي ها و شيلنگ هاي لباسشويي

شيلنگ هاي ورودي آب را چك كنيد. شايد شيلنگ ها به دليل عمر طولاني دچار پارگي و پوسيدگي شده باشند. در انتهاي اين شيلنگ ها معمولا صافي هايي وجود دارد. صافي ها را هم چك كرده و در صورت نياز تميز يا تعويض نماييد.

خرابي برد الكترونيكي

برد الكترونيكي مغز متفكر لباسشويي است. ممكن است برد خراب شده و دستور آبگيري يا تخليه را نمي دهد.

تشخيص اين موضوع با تعميركار حرفه اي است. اگر دانش فني كافي نداريد به برد دست نزنيد.

خراب شدن هيدروستات

هيدروستات همان سوييچ يا سنسور تشخيص سطح آب است. اين قطعه ميزان آب ورودي به لباسشويي و ميزان آب درون ديگ را تعيين مي كند. اگر اين سنسور خراب شود پيغام قطع و وصل شدن را به درستي به شير برقي نمي دهد و عمليات آب رساني و تخليه درست انجام نمي شود.

حامي ال جي تنها نمايندگي مجاز تعمير لباسشويي اصفهان براي برند ال جي است. ساير شركت ها نمايندگي مجاز نيستند. براي دريافت مشاوره رايگان در اصفهان و خميني شهر با كارشناسان ما تماس بگيريد.

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال


معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه مي باشد. اگر تاكنون موفق به دريافت مشاوره از فرد آشنا در اين حوزه نشده ايد، بهتر است فعلاً از خريد كوره زغال دست بكشيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

فردي كه از آگاهي لازم در اين زمينه برخوردار باشد، در مورد انواع محصولات، ميزان بازخورد آنها، شرايط آب و هوايي، ميزان بازدهي و ميزان سود آن، از اطلاعات و دانش كافي برخوردار بوده و از اين رو مي تواند راهنما و مشاور خوبي براي شما جهت خريد اينگونه دستگاه ها باشد. در اين مقاله، به شرح انواع دستگاه كوره زغال صنعتي و ويژگي هاي هر يك پرداخته مي شود، تا بتوانيد با مطالعه آن به انتخاب بهترين دستگاه با توجه به نياز خود بپردازيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

آشنايي با انواع دستگاه كوره زغال صنعتي

انواع دستگاه هاي كوره زغال صنعتي عبارتند از :

1- كوره زغال همرفتي

2- دستگاه زغال كومپيند

3- دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

 -4دستگاه زغال تك منظوره

5- و دستگاه كوره زغال صنعتي G+  

    دستگاه كوره زغال همرفتي

اين دستگاه، زغال ليمو را نيز همانند زغال كبابي با كيفيت خيلي بالا توليد مي نمايد، و ويژگي هاي آن با دستگاه كوره زغال صنعتي 6 جداره كاملاً متفاوت بوده و در ادامه به اين ويژگي ها پرداخته مي شود:

1-يكي از خصوصيات دستگاه زغال همرفتي برخورداري از توانايي بالا جهت توليد انواع زغال مي باشد.

2-اين كوره از چوب هاي مختلف مي تواند انواع زغال را در سايزهاي متنوع و حتي در اندازه يك چوب كبريت توليد نمايد.

3- درصد بالايي از زغال هاي توليد شده در اين كوره، بدون هيچگونه شكستگي مي باشند.

4-با توجه به 100 درصد بودن هموژن دستگاه كوره زغال همرفتي، امكان كنترل گازگيري و فشار در آن به سهولت امكان پذير است.

    دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند

يكي از دستگاه هاي كوره زغال صنعتي كه از بازدهي و كارايي بسيار خوبي برخوردار است، مي توان به دستگاه كومپيند اشاره نمود. در اين دستگاه، همه بهينه سازي هاي مورد نياز به طور ويژه لحاظ گرديده است.

ويژگي هاي دستگاه زغال كومپيند عبارتند از:

 -1برخورداري از 10 سال خدمات پس از فروش

2- داراي قابليت گازگيري 100 درصدي است.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه است.

3- زغال هايي كه در اين دستگاه توليد مي شوند بيش از 98 درصد آنها، هيچگونه شكستگي نداشته و كاملاً سالم هستند.

4- راه اندازي يك خط توليد با دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند، به سهولت و با دارا بودن حداقل شرايط امكان پذير است.

5- در اين دستگاه امكان توليد انواع زغال بدون هيچگونه خامي وجود دارد.

6- يكي از ويژگي هاي اين دستگاه، برخورداري از سيستم ديجيتال بسيار پيشرفته مي باشد.

7- يكي از دلايل محبوبيت زياد دستگاه كومپيند نسبت به ساير دستگاه ها در ميان خريداران، مي توان به ميزان كارايي و بازدهي بالاي آن و همچنين كم مصرف بودنش اشاره نمود.

8- اين دستگاه مي تواند از يك كنده در كنار يك برگ درخت، زغال توليد نمايد.

9- حرارت دهي اين دستگاه از نوع موجي و سينوسي آيروديناميك بوده و همين ويژگي سبب كاهش مقدار مصرف انرژي كوره زغال كومپيند مي گردد.

معرفي دستگاه كوره زغال صنعتي و انواع آن

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

    دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

اين دستگاه كه معروف به دستگاه توليد زغال كبابي است، به منظور توليد زغال مخصوص كباب به كار گرفته مي شود. در صورتي كه تصميم به توليد زغال كبابي گرفتيد و جهت راه اندازي خط توليد آن با استفاده از اين نوع كوره اقدام كرديد، به دليل فروش مناسب و با توجه به افزايش تقاضايي كه زغال كبابي در بازار دارد، يكي از كسب و كارهاي موفق به شمار مي آيد.

    دستگاه كوره زغال صنعتي G+

دستگاه زغال G+ از نسل جديد كوره هاي بدون كف بوده و داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

1- برخورداري از دماي كاملاً يكنواخت از كف تا سقف

2- اين كوره تنها كوره بدون كف و بدون حفاظ حرارتي است.

3- داراي طراحي كاملاٌ صنعتي و مهندسي شده مي باشد.

4- به دليل داشتن فضاي زياد، در همه نقاط بارگير كوره، گردش گرما از تناسب لازم برخوردار مي باشد.

5- بكارگيري علوم متالوژي در طراحي و ساخت آن

6- حرارت دهي به چوب ها به شكلي پيوسته و بي وقفه، جهت توليد زغال صورت مي گيرد.

7- براي اين نوع كوره ها عدم شكستگي زغال توليدي را مي توان تا 100 درصد در نظر گرفت.

8- برخورداري از عملكرد پرتابي گرما، براي چوب هاي قرار گرفته در لابه لاي چوب هاي ديگر به منظور حرارت دهي مناسب به آنها

9- دارا بودن سيستم كنترل فشار، در مواقع افزايش فشار كوره يكي از خصوصيات اين دستگاه مي باشد.

10- داراي كارايي 100 درصدي در فرايند گازگيري كامل زغال هاي توليدي

11- برخورداري از اجراي آتشكده حرارتي، و بدون نياز به چيدمان براي آن مي باشد.

12- در صورت خاموشي مشعل ها، به دليل دارا بودن منبع ذخيره حرارت، به شكلي يكنواخت به چوب ها حرارت دهي مي شود.

13- زغال توليد شده توسط اين كوره كاملاً بدون خامي بوده و در اين زمينه از كارايي 100 درصدي برخوردار است.

14- اين دستگاه، امكان پخت چوب در اندازه هاي مختلف را به صورت همزمان و در كنار هم فراهم كرده به گونه اي كه مي توان از چوب كبريت يا برگ درخت همراه با تنه درخت، بدون ايجاد كمترين افتي در كيفيت و بدون كوچكترين ترك و شكستگي، زغال توليد نمود.

م
 
اطلاعات تماس

    آدرس ايميل: koorehsazanpasargad@gmail.com
    تلفن تماس : 02128426559
    مديريت فني و مهندسي : 09121065401
    مديريت فروش : 09127541204

 منبع : دستگاه كوره زغال صنعتي

افزايش راي استوري اينستاگرام | پنل خريد راي فيك استوري

راي استوري اينستاگرام

دلتون ميخواد در استوري ? اينستا تقلب و دستكاري كنيد؟! با خريد راي استوري اينستاگرام درصد گزينه خود را افزايش دهيد. براي افزايش راي استوري بايد هر اكانت يك بار به گزينه شما راي دهد. فرض شما ميخوايين مثلا 200 300 نفر در يك Poll به No يا Yes دهند اما اينكار شدني نيست الا تو پيج بزرگ قرار بديد كه اونم رايگان نيست و هزينه داره، اما راحت ترين راه پنل راي فيك اينستا هست كه هم ارزان قيمت است و هم كاملا تضميني!

اما نگران نباشيد تو سايت ما با پنل سريع و فوري راي استوري براحتي مي‌توانيد هر گزينه اي كه دلتون خواست را بالا ببريد و درصدش زياد كنيد. جالبه نه؟! عده اي ميگن اينكار هك كردنه ولي اصلا اينطور نيست و در واقع افرادي به شما راي مي‌هند كه اكانت واقعي دارند.

در صورتي كه دلتون ميخواد در نظر سنجي‌هاي استوري برنده شويد، بهتر است كه از بسته‌هاي خريد راي استوري استفاده كنيد. با كمك اين بسته‌ها هميشه پيروز باشيد

خريد راي استوري اينستاگرام

جالب است بدانيد اين سرويس فقط براي كساني كه نظرسنجي (Poll) برگزار كرده‌اند نيست، بلكه براي همه‌ي افرادي كه مي‌خواهند آمار گزينه‌اي از يك نظرسنجي استوري را دستكاري كنند بكار مي‌آيد. فط تنها نكته اي كه بايد به اون دقت داشته باشيد اينه كه پيج مورد نظر خصوصي نباشد.

منبع : خريد راي تلگرام

مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد

«قيمت خودرو از آبان ماه تا الان ?? درصد كاهش يافته است» اين آماري است كه نايب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودروي تهران اعلام كرده و به نظر مي‌رسد اين روند پرتلاطم همچنان ادامه دارد، چون در همين چند روز اخير كه ريزش دلار شدت گرفته قيمت خودروهاي داخلي هم گاهي تا ? درصد در يك روز افت داشته. مشكل اما اينجا است كه مشخص نيست كاهش قيمت‌ها تا چه زماني ادامه دارد و در نتيجه بازار در نوعي تعليق و ركود فرو رفته است. اتفاقي كه البته براي افرادي كه براي خريد عجله ندارند خيلي هم خوشايند و شيرين است. با توجه به شكاف قيمتي عميق بين كارخانه و بازار اما الان اين پرسش جدي در ذهن خريداران شكل گرفته كه اگر قصد خريد خودرو داشتيم از كجا بدانيم قيمت واقعي چند است؟

مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

 

 

 

 

 

مسير رسيدن به پاسخ اين سوال خيلي ساده و سرراست است. سايت ديوار بخش جديدي را به امكاناتش اضافه كرده كه مظنه انواع خودرو را در يك صفحه خلاصه و مفيد به شما مي‌گويد. در اين بخش قيمت هر برند خودرو به تفكيك مدل و سال ساخت درج شده و درصد تغيير قيمت نسبت به روز قبل هم در همان سطر قابل مشاهده است. از جهت درست و دقيق بودن قيمت خودرو در ديوار هم خيالتان راحت؛ تمام قيمت‌هاي موجود در اين فهرست، به صورت روزانه بر اساس ميانگين معاملات ثبت شده در مراكز تعويض پلاك و گزارش نهادهاي صنفي و نظارتي از جمله اتحاديه نمايشگاه داران تعيين مي‌شود. خلاصه كه با اين امكان جديد مي‌توانيد مثل آب خوردن و با جست و جوي برند يا مدل، قيمت روز خودروي مورد نظرتان را پيدا كنيد. اگر تمايل داريد قيمت خودرويي را هم مرتب تعقيب كنيد كافي است از گزينه پين كه كنار اسم خودرو تعبيه شده، خودروي دلخواهتان را سنجاق كنيد تا در روزهاي آينده هم در كوتاه ترين زمان ممكن به آن دسترسي داشته باشيد. با كليك روي قسمت «اطلاعات بيشتر» كنار اسم و لوگوي هر خودرو هم به بخش آگهي‌هاي درج شده همان محصول در سايت ديوار هدايت مي‌شويد.

راه‌اندازي اين صفحه چند حُسن اساسي دارد. يكي اينكه خريداران قبل از غوطه ور شدن در آگهي‌هاي متعدد خودرو مي‌توانند يكي برآورد نسبي از قيمت‌ها داشته باشند و با آگاهي كامل تري گزينه‌هاي موجود را بررسي كنند. در وهله بعد خود فروشندگان هم مي‌توانند قيمت منصفانه‌اي درج كنند و دارايي‌شان را سريع‌تر به پول نزديك كنند. ضمن اين‌كه يك مرجع تعيين قيمت كه مورد وثوق دو طرف معامله باشد هم به وجود آمده كه از بروز اختلاف‌ها و سوء تفاهم‌ها جلوگيري مي‌كند. از همه مهم‌تر اين‌كه شانس اعلام قيمت‌هاي نامعقول هم از سوداگران و دلالان گرفته شده و نگراني بعضي كارشناسان و دست‌اندركاران از برگشت قيمت خودرو در ديوار هم كاملا برطرف مي‌شود.

منبع : مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد

«قيمت خودرو از آبان ماه تا الان ?? درصد كاهش يافته است» اين آماري است كه نايب رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودروي تهران اعلام كرده و به نظر مي‌رسد اين روند پرتلاطم همچنان ادامه دارد، چون در همين چند روز اخير كه ريزش دلار شدت گرفته قيمت خودروهاي داخلي هم گاهي تا ? درصد در يك روز افت داشته. مشكل اما اينجا است كه مشخص نيست كاهش قيمت‌ها تا چه زماني ادامه دارد و در نتيجه بازار در نوعي تعليق و ركود فرو رفته است. اتفاقي كه البته براي افرادي كه براي خريد عجله ندارند خيلي هم خوشايند و شيرين است. با توجه به شكاف قيمتي عميق بين كارخانه و بازار اما الان اين پرسش جدي در ذهن خريداران شكل گرفته كه اگر قصد خريد خودرو داشتيم از كجا بدانيم قيمت واقعي چند است؟

مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

 

 

 

 

 

مسير رسيدن به پاسخ اين سوال خيلي ساده و سرراست است. سايت ديوار بخش جديدي را به امكاناتش اضافه كرده كه مظنه انواع خودرو را در يك صفحه خلاصه و مفيد به شما مي‌گويد. در اين بخش قيمت هر برند خودرو به تفكيك مدل و سال ساخت درج شده و درصد تغيير قيمت نسبت به روز قبل هم در همان سطر قابل مشاهده است. از جهت درست و دقيق بودن قيمت خودرو در ديوار هم خيالتان راحت؛ تمام قيمت‌هاي موجود در اين فهرست، به صورت روزانه بر اساس ميانگين معاملات ثبت شده در مراكز تعويض پلاك و گزارش نهادهاي صنفي و نظارتي از جمله اتحاديه نمايشگاه داران تعيين مي‌شود. خلاصه كه با اين امكان جديد مي‌توانيد مثل آب خوردن و با جست و جوي برند يا مدل، قيمت روز خودروي مورد نظرتان را پيدا كنيد. اگر تمايل داريد قيمت خودرويي را هم مرتب تعقيب كنيد كافي است از گزينه پين كه كنار اسم خودرو تعبيه شده، خودروي دلخواهتان را سنجاق كنيد تا در روزهاي آينده هم در كوتاه ترين زمان ممكن به آن دسترسي داشته باشيد. با كليك روي قسمت «اطلاعات بيشتر» كنار اسم و لوگوي هر خودرو هم به بخش آگهي‌هاي درج شده همان محصول در سايت ديوار هدايت مي‌شويد.

راه‌اندازي اين صفحه چند حُسن اساسي دارد. يكي اينكه خريداران قبل از غوطه ور شدن در آگهي‌هاي متعدد خودرو مي‌توانند يكي برآورد نسبي از قيمت‌ها داشته باشند و با آگاهي كامل تري گزينه‌هاي موجود را بررسي كنند. در وهله بعد خود فروشندگان هم مي‌توانند قيمت منصفانه‌اي درج كنند و دارايي‌شان را سريع‌تر به پول نزديك كنند. ضمن اين‌كه يك مرجع تعيين قيمت كه مورد وثوق دو طرف معامله باشد هم به وجود آمده كه از بروز اختلاف‌ها و سوء تفاهم‌ها جلوگيري مي‌كند. از همه مهم‌تر اين‌كه شانس اعلام قيمت‌هاي نامعقول هم از سوداگران و دلالان گرفته شده و نگراني بعضي كارشناسان و دست‌اندركاران از برگشت قيمت خودرو در ديوار هم كاملا برطرف مي‌شود.

منبع : مظنه خودروي صفر را از اينجا جويا شويد!

لباس مجلسي دخترانه

لباس مجلسي دخترانه

 

انتخاب يك لباس زيبا براي مجالس عقد و عروسي و مراسم­هاي رسمي براي دختران جوان دغدغه­ي بزرگي است. آنها تمايل دارند در مجلس بدرخشند و در عين حال لباسي كه بر تن دارند علاوه بر نمايش زيبايي و جواني آن­ها، متناسب با سنشان باشد. در پپت ماركت نكاتي را براي انتخاب لباس عالي ارائه مي دهيم.

km61_q1.jpg

لباس­هاي مجلسي دخترانه در طرح­ها و مدل­هاي زيادي توليد و عرضه مي­شوند پس دختران جوان گزينه­هاي بسياري براي انتخاب يك لباس مجلسي دخترانه پيش رو دارند.

در دوخت لباس­هاي مجلسي دخترانه از پارچه­هاي متنوعي استفاده مي­شود. پارچه­هاي گيپور، ساتن، دانتل براي دوخت اين لباس­ها بسيار مناسب هستند و نتيجه­ي نهايي جذاب خواهد بود.

لباس­هاي مجلسي كوتاه يكي از انتخاب­هاي زيبا براي دختران است. اين نوع لباس­ها متناسب با سن آن­ها است و استايل شيك و خاصي به آن­ها مي­دهد. دختران جواني كه اندام ريزه و ظريف دارند در لباس­هاي مجلسي بلند و پرچين جلوه­ي زيبايي نخواهند داشت پس لباس مجلسي­هاي كوتاه انتخاب مناسبي براي آن­ها است.يكي ديگر از ويژگي­هاي مثبت اين لباس­ها در اين است كه براي تمام مجالس و مهماني­ها مناسب هستند و يك گزينه­ي بسيار مناسب براي دختراني است كه علاقه اي به پوشيدن لباس­هاي بلند و  پر زرق و برق زنانه ندارند. البته ماكسي­هاي بلند نيز با طرح­هاي جوان پسند و جديد براي دختران نيز تهيه مي­شود كه براي مجالس رسمي و مراسم­هاي مجلل حالت رسمي­تري به آن­ها مي­دهد.

ناگفته نماند لباس مجلسي دخترانه تنها به پيراهن­هاي كوتاه و ماكسي محدود نمي­شود. شما مي توانيد با خريد اينترنتي لباس وانتخاب­هاي جسورانه متفاوت و خاص جلوه كنيد. براي مثال تركيب تاپ­هاي مجلسي و كوتاه با دامن­هاي دانتل بسيار چشم­نواز و شيك خواهد بود و با پوشيدن آن استايل جديدي را تجربه مي­كنيد.

سرهمي­هاي مجلسي نيز از گزينه­هايي مي­باشد كه به تازگي مورد توجه دختران جوان قرار گرفته است. البته بايد دقت كنيد لباس­هاي سرهمي­ براي خانم­هاي كوتاه قدي كه اندام چاقي دارند به هيچ عنوان پيشنهاد نمي­شود اما در عوض خانم­هاي لاغر را بسيار خوش اندام نمايش مي­دهد و آن­ها مي­توانند از اين گزينه­ي جذاب براي انتخاب لباس مجلسي خود بهره ببرند.

بخشي از لباس­­ هاي مجلسي دخترانه در بازار براي دختربچه­هاي كم سن وسال طراحي و تهيه مي­­شود. لباس­هايي كه براي جشن­ها و مجالس براي دختران كم سن طراحي مي­شوند معمولا كمي زرق و برق دارند و در دوخت آن­ها از پارچه­هاي لطيف و براقي مثل ساتن استفاده مي­كنند. اغلب در تزئين اين لباس­ها از طرح­هاي شاد و رنگي بهره مي­برند به عنوان مثال آن­ها را با تور، اكليل، نگين­هاي زيبا تزئين مي­كنند تا جلوه­ي زيبايي براي دختران كوچك داشته باشد و مورد توجه آن­ها نيز قرار بگيرد.

براي انتخاب لباس­هاي مجلسي دخترانه به نكات و عوامل مهمي بايد توجه كرد. علاوه بر رنگ پوست و ميزان رسميت مجلسي كه در آن حضور پيدا مي­كنيد يكي از عوامل مهم نوع اندام شما است. دختران جوان براي انتخاب لباس مناسب خود بايد به قد و نوع اندام خود توجه داشته باشند ؛ فرم اندام همه يكسان نيست بنابراين يك لباس زيبا ممكن است براي اندام شما جلوه­ي مطلوبي نداشته باشد.

بعد از يك انتخاب پيراهن مجلسي مناسب، بهتر است از اكسسور­هاي زيبا براي كامل كردن استايل خود غافل نشويد. براي دختران جوان زيورآلاتي با طرح­هاي خاص مثل گوشواره­هاي بلند و چوبي يا گردنبند­هاي چندرديفي بسيار محبوب است.

5ايراد مربوط به آبگيري ماشين لباس شويي

تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان : فرآيند شستشوي لباس ها شامل چندين مرحله است. يكي از اين مراحل فرآيند آبگيري است.

مشكلات آبگيري را به چند دسته مي توان تقسيم نمود. گاهي آبگيري انجام نمي شود . گاهي آبگيري كامل انجام مي شود اما تخليه صورت نمي گيرد ، گاهي فرآيند ابگيري و تخليه همزمان انجام مي شود كه اين از همه بدتر است چون ممكن است فرآيند شستشو ساعت ها طول بكشد و متوجه ايراد فني نشويد . ضمن اين كه مصرف آب را به طرز وحشتناكي افزايش مي دهد.

در اين جا تعدادي از ايرادهاي مربوط به آبگيري لباسشويي را بيان مي كنيم.

آب وارد لباسشويي نمي شود.

اين موضوع مي تواند به دلايل مختلفي اتفاق بيفتد. قبل از هر چيز از قطع نبودن شبكه آبرساني يا كم نبودن فشار آب مطمئن شويد.

ممكن است بنابه دلايلي چون تعميرات شبكه آبرساني ، براي چند ساعتي آب منطقه شما قطع و  يا فشار آن كم شده باشد.

فرآيند آبگيري در لباسشويي در اولين مرحله توسط شير برقي – يا شير الكتريكي – انجام مي شود. اگر فشار آب كمتر از يك مقدار استاندارد باشد معمولا اين شير عمل نمي كند.

خرابي شير برقي

در بالا به شير برقي اشاره كرديم. گاهي همين خرابي شير باعث مي شود فرآيند آبگيري شروع نشده يا خيلي كند انجام شود.

صافي ها و شيلنگ هاي لباسشويي

شيلنگ هاي ورودي آب را چك كنيد. شايد شيلنگ ها به دليل عمر طولاني دچار پارگي و پوسيدگي شده باشند. در انتهاي اين شيلنگ ها معمولا صافي هايي وجود دارد. صافي ها را هم چك كرده و در صورت نياز تميز يا تعويض نماييد.

خرابي برد الكترونيكي

برد الكترونيكي مغز متفكر لباسشويي است. ممكن است برد خراب شده و دستور آبگيري يا تخليه را نمي دهد.

تشخيص اين موضوع با تعميركار حرفه اي است. اگر دانش فني كافي نداريد به برد دست نزنيد.

خراب شدن هيدروستات

هيدروستات همان سوييچ يا سنسور تشخيص سطح آب است. اين قطعه ميزان آب ورودي به لباسشويي و ميزان آب درون ديگ را تعيين مي كند. اگر اين سنسور خراب شود پيغام قطع و وصل شدن را به درستي به شير برقي نمي دهد و عمليات آب رساني و تخليه درست انجام نمي شود.

حامي ال جي تنها نمايندگي مجاز تعمير لباسشويي اصفهان براي برند ال جي است. ساير شركت ها نمايندگي مجاز نيستند. براي دريافت مشاوره رايگان در اصفهان و خميني شهر با كارشناسان ما تماس بگيريد.

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

گواهينامه ISO 9001 چيست؟ نحوه دريافت گواهينامه (براي مبتديان)

گواهينامه ISO 9001 چيست؟ نحوه دريافت گواهينامه (براي مبتديان)

ISO 9001 يك استاندارد بين‌المللي براي تعريف سيستم مديريت كيفيت (QMS) است. اين استانداردها (يا معيارها) مختلفي را براي تعريف اصول مديريت كيفيت مانند مشتري مداري ، بهبود رهبري و مديريت در سازمان ، بهبود و كنترل فرآيندهاي داخلي و روشهاي كلي بهبود مستمر تعريف مي‌كند.

 

اجازه دهيد هر جز component و گواهينامه ISO 9001 را جدا كنيم.

 

 

ايزو

ISO يا سازمان بين‌المللي استاندارد سازي يك‌نهاد تنظيم كننده استاندارد بين‌المللي است كه در ژنو ، سوئيس مستقر است. اين گروه از نمايندگان مختلف از طيف وسيعي از سازمانهاي استاندارد تجاري ، صنعتي و متعلق به آن تشكيل شده است.

 

اساساً اين سازمان وظيفه تعريف و اجراي همه اين استانداردها را بر عهده دارد.

 

ISO خودش درواقع براي هيچ كاري كار نمي‌كند. كليه گواهينامه‌ها توسط سازمان‌هاي خارجي انجام مي‌شود.

 

9001

عدد بعد از ISO شناسه استاندارد است. ISO 9001 يكي از محبوب‌ترين استانداردهاي ISO است و استانداردهاي دستگاه‌هاي مديريت كيفيت عمومي را تعريف مي‌كند.

 

ISO 9001 بخشي از خانواده ISO 9000 گسترده‌تر است. تمام استانداردهاي موجود در ISO 9000 به مديريت كيفيت اشاره دارد.

 

اساساً اين استاندارد براي كمك به سازمانها در كارآيي و موفقيت بيشتر در تأمين نيازهاي مشتريانشان طراحي شده است.

 

حداقل 1 ميليون شركت و سازمان در بيش از 170 كشور جهان گواهينامه ISO 9001 را دريافت كرده‌اند.

 

درجه

ISO 9001 همچنين تنها استاندارد در خانواده 9000 است كه مي‌تواند گواهي شود. اين گواهينامه الزامي نيست و سازمان‌ها هنوز مي‌توانند بدون دريافت گواهينامه ، به‌طور غيررسمي اصول ISO 9001 را پياده سازي كنند.

 

ازنظر فني ، سازمان‌ها فقط مي‌توانند "گواهينامه بگيرند". بااين‌حال ، افراد مي‌توانند به منظور انجام حسابرسي از سازمان‌ها ، حسابرسان معتبر يا ثبت شده شوند.

 

صدور گواهينامه به‌طوركلي كل سازمان را شامل مي‌شود ، با تأكيد بر امكانات خاص يا بخشهايي كه براي بهبود عملكرد درزمينه? طراحي شده‌اند.

 

در اينجا خلاصه‌اي از مهمترين اطلاعات در مورد استاندارد ISO 9001 آورده شده است:

 

ISO 9001 يك استاندارد بين‌المللي براي سيستم مديريت كيفيت (QMS) است.

ISO 9001 بخشي از خانواده بزرگتر ISO 9000 است.

ايزو 9001 تنها استاندارد قابل اطمينان است. چيزي به‌عنوان "گواهينامه ISO" يا "گواهينامه ISO 9000" وجود ندارد ، فقط "گواهينامه ISO 9001" است.

افراد نمي‌توانند گواهينامه ISO 9001 را دريافت كنند. در عوض ، سازمان‌ها يا شركت‌ها گواهينامه دريافت مي‌كنند.

بااين‌حال ، افراد مي‌توانند براي تبديل شدن به حسابرس اصلي ISO 9001 ، گواهينامه دريافت كنند تا آن‌ها را قادر به حسابرسي ساير شركت‌ها كنند.

اندازه سازمان مهم نيست. مي‌تواند يك نفر باشد يا 100000 نفر.

ISO 9001 يك استاندارد كلي براي مديريت كيفيت است - مهم نيست كه در كدام صنعت فعاليت مي‌كنيد.

ISO 9001 به جاي استاندارد متمركز بر محصول ، يك استاندارد متمركز بر فرآيند است. براي تعريف كيفيت محصول طراحي نشده است (اگرچه اگر روند كار شما خوب است ، بايد محصول شما نيز باشد).

صدور گواهينامه ISO 9001 به چه معناست؟

سازمان‌هاي داراي گواهينامه ايزو 9001 يك سيستم مديريت كيفيت مطابق با تمام الزامات مندرج در استاندارد ISO 9001 را با موفقيت پياده سازي كرده‌اند.

 

بخشي از صدور گواهينامه ISO 9001 اطمينان از شناسايي و فعاليت بر اساس زمينه‌هاي بهبود است. به همين ترتيب ، مي‌توان فرض كرد كه سازمان‌هاي داراي گواهينامه ISO 9001 محصولات و / يا خدماتي را ارائه مي‌دهند كه از استانداردهاي دقيق مديريت كيفيت برخوردار هستند.

سيستم مديريت كيفيت چيست؟

يك سيستم مديريت كيفيت براي استاندارد ISO 9001 اساسي است. در ابتدايي‌ترين حالت ، يك سيستم مديريت كيفيت مجموعه‌اي از اصول يا دستورالعمل‌ها براي روش‌هاي عملياتي استاندارد است كه مي‌توانيد براي اندازه گيري "كيفيت" جنبه‌هاي مختلف كسب و كار خود استفاده كنيد.

 

آن را به‌عنوان مجموعه‌اي از سياست‌ها ، فرآيندها و رويه‌هاي مستند تصور كنيد كه روش ايده آل ارائه محصولات يا خدمات به مشتريان را تعيين مي‌كند. اين سيستم بسيار شبيه به سيستم مديريت فرآيند تجارت است ، مگر اينكه با تأكيد بر كنترل كيفيت.

 

هر سيستم مديريت كيفيت متفاوت و متناسب با نيازها و اهداف شركتي كه از آن‌ها استفاده مي‌كند ، خواهد بود. كاري كه استاندارد ISO 9001 (و به‌طوركلي خانواده ISO 9000) انجام مي‌دهد ارائه مجموعه‌اي از دستورالعمل‌ها براي كمك به شما در طراحي و اجراي يك سيستم مديريت كيفيت موفق است.

 

شما مي‌توانيد يك سيستم مديريت كيفيت را با تقسيم آن به چهار عنصر يا مرحله اساسي درك كنيد:

 

طرح

انجام دادن

چك

عمل كن

البته ، سيستم مديريت كيفيت به تنهايي به‌طور خودكار گواهينامه ISO 9001 را به شما نمي‌دهد ، اما اين چيزي است كه كل گواهينامه بر اساس آن است.

 

علاوه بر 9001 ، استانداردهاي ديگري نيز در خانواده 9000 وجود دارد كه از اجراي سيستم مديريت كيفيت پشتيباني مي‌كنند:

 

ISO 9000 اصول و اصطلاحات استفاده شده در ISO 9001 را تعريف مي‌كند ،

ISO 9004 براي بهبود ميزان موفقيت در سيستم مديريت كيفيت 9001 تنظيم شده طراحي شده است.